logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Magdalena Głowacka nowym trenerem w Akademii Q

   02.10.2011, przeczytano 3264 razy
ilustracjastrzałka
Magdalena Głowacka

Akademia Q poszerza swoją ofertę szkoleń o kursy optymalizacji kampanii linków sponsorowanych Google AdWords. Poprowadzi je Magdalena Głowacka - certyfikowany coach i trener biznesu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/magdalena-glowacka-nowym-trenerem-w-akademii-q,13643,artykul.html

Głowacka działalność szkoleniową rozpoczęła od współpracy z krakowskimi agencjami interaktywnymi. Prowadziła szkolenia ze skutecznego marketingu w wyszukiwarkach, m.in. dla wydawnictwa Azymut. Pierwsze kroki z Adwords stawiała w polskim portalu informacyjnym Interia.pl.

Obecnie jako specjalista ds. reklamy internetowej w WordWatch Inc. rozwija aplikację, która automatycznie optymalizuje reklamy AdWords na wszystkich kontynentach.

Źródło: Akademia Q

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
Platforma Grajhack promuje ofertę a2mobile
Telefonia komórkowa a2mobile wystartowała z platformą komunikacji dla graczy “Grajhack”, która pokazuje użytkownikom sprytne rozwiązania i ułatwienia w grach. Do współpracy marka wybrała Gameset – topową agencję gaming marketingu.
Czwarta edycja Slow Space by Puma w Gdańsku
Po Warszawie, Krakowie i Wrocławiu przyszedł czas na Trójmiasto - Slow Space by PUMA zagości w Gdańsku. Zgodnie z ideą projektu, tym razem w Plenum na terenie Stoczni Gdańskiej, powstanie miejsce, w którym każdy będzie mógł holistycznie zadbać o swoje zdrowie, zwolnić i spotkać się z trenerkami, nauczycielkami jogi, psychoterapeutkami oraz specjalistkami w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764