logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Magdalena Kmita-Kulesza dołącza do zespołu wprost.pl

  PR 06.02.2023, przeczytano 985 razy

Grupa PMPG kontynuuje horyzontalny rozwój serwisu wprost.pl. Strategia na rok 2023 zakłada koncentrację wydawcy zarówno na bieżących tematach polityczno-gospodarczych, jak i tematyce zdrowotnej czy lifestylowej. Kluczowy w tym obszarze jest segment zdrowia i odżywiania. Uruchomiony w drugiej połowie 2022 roku serwis dom.wprost.pl jest najnowszą domeną tematyczną wydawcy, która również zdobywa coraz więcej zaangażowanych użytkowników. Pojawienie się w strukturach nowego stanowiska jest związane nie tylko z usprawnieniem bieżącego zarządzania operacyjną pracą redakcji, ale planami rozwojowymi na 2023r.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/magdalena-kmita-kulesza-dolacza-do-zespolu-wprost.pl,398887,artykul.html

- Wydawca ma jasne plany rozwoju, które idealnie licują z moimi doświadczeniami i kompetencjami. Jestem przekonana, że zebrane na przestrzeni ostatnich lat doświadczenia uda się znakomicie zdyskontować. Wierzę, że zwinna struktura wydawcy pozwoli szybko wygenerować wartość dodaną i zrealizować własne pomysły – komentuje Magdalena Kmita- Kulesza.

Magdalena Kmita-Kulesza od ponad 18 lat związana jest z rynkiem mediów. Karierę zaczynała w dawnym wydawnictwie Murator, gdzie m.in. prowadziła tytuły dedykowane profesjonalistom z branży budowlanej. W ostatnich latach, pracując w Grupie Polska Press, brała udział w transformacji digitalowej wydawnictwa oraz tworzyła i rozwijała produkty online'owe, takie jak regiodom.pl, stronazdrowia.pl, stronakobiet.pl i stronakuchni.pl. Na stanowisku product managera odpowiadała za obszary nieruchomości, zdrowia, kobiety i kulinariów.

- Do tej pory marka Wprost kojarzyła się przede wszystkim z kontentem polityczno-gospodarczym, ale przybywa zaangażowanych czytelników innych treści. Użytkownicy doceniają różnorodności i jakość naszych serwisów. Jestem przekonany, że bogate doświadczenie Magdaleny oraz praktyczne umiejętności w roli lidera zespołów redakcyjnych pozwolą w szybkim tempie realizować cele redakcyjne i biznesowe segmentów zdrowie i odżywianie oraz dom – komentuje Robert Pstrokoński, Dyrektor Zarządzający wprost.pl.

Źródło: PMPG POLSKIE MEDIA S.A.

www.pmpg.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764