logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Magdalena Kotlarczyk Przewodniczącą Jury Effie Awards Poland 2023

  PR 15.06.2023, przeczytano 1141 razy
ilustracja

Szefowa polskiego oddziału Google pokieruje pracami Jury Effie Awards 2023 w skład, którego weszło ponad 200 ekspertek i ekspertów z branży marketingu i reklamy. 30 kategorii konkursowych zostało podzielonych na czternaście grup, w ramach których pracować będzie gremium jurorskie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/magdalena-kotlarczyk-przewodniczaca-jury-effie-awards-poland-2023,400382,artykul.html

- Rola przewodniczącej jury Effie Awards Poland 2023 to wyróżnienie, z którego bardzo się cieszę i odpowiedzialność, którą z pokorą przyjmuję. Wierzę, że tegoroczna edycja Effie Awards Polska wyraźnie pokaże jak bardzo komunikacja marketingowa pomaga firmom działać w trudniejszych czasach. Efektywność reklamy zawsze odgrywa ważną rolę, a w czasach kryzysu ta waga jest jeszcze większa. Jednocześnie fakt, że rola przewodniczącej jury w tym roku przypadła kobiecie, a zarazem przedstawicielce firmy technologicznej, odczytuję jako dowód na to, że branża komunikacji marketingowej w Polsce widzi wartość w różnorodności, o której tak dużo mówimy. – podsumowała Magdalena Kotlarczyk, Country Director, Google Poland.

Magdalena Kotlarczyk, oprócz roli Przewodniczącej Jury, będzie także przewodziła obradom Grupy oceniającej rozwiązania marketingowe zgłoszone w kategorii Marketing & Business Solutions.

- Magda to znakomita managerka i podobnie jak firma, którą kieruje, nie potrzebuje rekomendacji, jej praca i osiągnięcia mówią za nią. Miałam już okazję współpracować z Magdą, dla której w zarządzaniu markami ważna jest nie tylko efektywność komunikacji marketingowej czy efektywność prowadzonego biznesu, ale również innowacyjność działań, otwarcie się na nowe, które może wspierać efektywność i ją wręcz kreować. W zeszłym roku Magda Kotlarczyk była przewodniczącą jury Innovation Awards. To pokazuje jak dużym uznaniem cieszy się w środowisku komunikacji marketingowej. Do grona Przewodniczących Effie dołączyła  kolejna, dynamiczna, mądra, wybitna prezeska – podkreśliła Anna Zimecka, Project Director SAR.

W jury zasiadają reprezentanci reklamodawców w randze prezesów, dyrektorów marketingu oraz brand managerów, a także przedstawiciele mediów, agencji komunikacyjnych, pracownicy instytutów badawczych i niezależni, branżowi eksperci. Ostatecznego wyboru składu jury dokonał Komitet Organizacyjny Effie Poland 2023. Po zatwierdzeniu ponad 200-osobowego składu, jurorzy zostali przydzieleni do poszczególnych grup jurorskich, którym przewodniczą:

  • GRUPA I: Beverages – Alcohol, Beverages – Non-Alcohol, Food: Wojciech Kozłowski, Dyrektor Marketingu, Red Bull
  • GRUPA II: Medicines & Supplements, Beauty & Care: Ewa Góralska, Managing Director, MediaHub
  • GRUPA III: Consumer Goods, Automotive & Mobility: Małgorzata Majcher, Strategy&Business Director, DDB Warszawa
  • GRUPA IV: Finance & Insurance, Services: Rafał Jakubowski, Marketing Director, mBank
  • GRUPA V: Entertainment, Social Advocacy, Gaming: Bartek Hanus, Strategy Director, Leo Burnett
  • GRUPA VI: Retail, E-Commerce & Shopper Marketing: Agnieszka Radawiec, CMO, OBI Group Holding
  • GRUPA VII: Non Profit & Public Service, Social: Agnieszka Konarzewska, Dyrektorka Departamentu Komunikacji Marketingowej, Bank BNP Paribas
  • GRUPA VIII: B2B, Young, 50+: Michał Arament, Marketing Director, McDonald's Polska
  • GRUPA IX: Brand Experience, Branded Content: Iwona Piwek, Head of YouTube Sales, CEE, YouTube
  • GRUPA X: Partnership, PR & Employer Branding, Smart Budget: Elżbieta Flasińska, Dyrektorka Marketingu B2C, GRUPA PRACUJ SA
  • GRUPA XI: Launch/Relaunch, React & Defend: Magda Kolenkiewicz, General Manager, Starcom
  • GRUPA XII: Long Term: Jarosław Serednicki, Marketing & Digital Director, Żabka
  • GRUPA XIII: Environmental, Governance: Donata Wolińska, CDMO L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie
  • GRUPA XIV: Marketing & Business Solutions: Magdalena Kotlarczyk, Country Director, Google Polska

Pełny skład Jury TUTAJ.

WAŻNE TERMINY

  • Terminy zgłoszeń: II termin: do 16.06.2023; III termin: do 30.06.2023
  • Gala: 07.11.2023 r. Teatr Wielki - Opera Narodowa w Warszawie

Źródło: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR

www.sar.org.pl

Dodatkowe informacje:

SPONSORZY I PARTNERZY EFFIE 2023:
Sponsorzy Strategiczni: TVN Media, Onet, Salesforce, TikTok
Sponsorzy Wspierający: Radio Zet, YouTube, Meta, Adform
Partnerzy Merytoryczni: AMS, Media&Leads
Patroni Medialni: Business Insider, Forbes, Noizz, NowyMarketing, PRoto, Marketing przy Kawie, KampanieSpoleczne.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Design by Śliwka Nałęczowska 2025: szósta edycja konkursu
31 stycznia br. ruszyła szósta edycja konkursu Design by Śliwka Nałęczowska. W tym roku zadaniem młodych artystów jest zaprojektowanie autorskiej grafiki na świąteczne opakowanie Śliwki Nałęczowskiej. Łączna pula nagród wynosi ponad 46 000 zł. Produkty z zwycięskimi projektami trafią do ogólnopolskiej sprzedaży jeszcze pod koniec...
Małgorzata Słychań w Komitecie Organizacyjnym Effie
Małgorzata Słychań, Influencer Relations Head w VML, znalazła się w Komitecie Organizacyjnym Effie Poland, który rozpoczął prace nad tegoroczną edycją konkursu. 
Skoczów zdobywa tytuł Świetlnej Stolicy Polski w plebiscycie Świeć się z Energą
Znamy wyniki kolejnej edycji ogólnopolskiego plebiscytu miast "Świeć się z Energą". Spośród rekordowej liczby zgłoszonych 345 miast z całego kraju, po trwającym ponad miesiąc głosowaniu, tytuł Świetlnej Stolicy Polski oraz nagrody o łącznej wartości 60 tys. zł na cele charytatywne zdobyło miasto Skoczów. Dzięki akcji Energi dobroczynne wsparcie trafi także do pozostałych...
Zgłoszenia do Cover awArts 2024 – konkurs na projekt okładki
Decybele Dizajnu już od 12 lat organizują coroczny przegląd i konkurs najlepszych okładek i opraw graficznych albumów Cover awArts. Przez cały ten czas do konkursu zgłoszono już ponad 2000 okładek i opraw graficznych – i, jak ogłaszają organizatorzy, właśnie przyszła pora na powiększenie tego wyniku o kolejne projekty.
8. edycja Konkursu „Ekspozycja Roku”
Polska Izba Przemysłu Targowego z przyjemnością zaprasza do udziału w ósmej edycji Konkursu „Ekspozycja Roku”. Konkurs skierowany jest do firm specjalizujących się w projektowaniu i realizacji ekspozycji targowych oraz eventowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764