
Szefowa polskiego oddziału Google pokieruje pracami Jury Effie Awards 2023 w skład, którego weszło ponad 200 ekspertek i ekspertów z branży marketingu i reklamy. 30 kategorii konkursowych zostało podzielonych na czternaście grup, w ramach których pracować będzie gremium jurorskie.
- Rola przewodniczącej jury Effie Awards Poland 2023 to wyróżnienie, z którego bardzo się cieszę i odpowiedzialność, którą z pokorą przyjmuję. Wierzę, że tegoroczna edycja Effie Awards Polska wyraźnie pokaże jak bardzo komunikacja marketingowa pomaga firmom działać w trudniejszych czasach. Efektywność reklamy zawsze odgrywa ważną rolę, a w czasach kryzysu ta waga jest jeszcze większa. Jednocześnie fakt, że rola przewodniczącej jury w tym roku przypadła kobiecie, a zarazem przedstawicielce firmy technologicznej, odczytuję jako dowód na to, że branża komunikacji marketingowej w Polsce widzi wartość w różnorodności, o której tak dużo mówimy. – podsumowała Magdalena Kotlarczyk, Country Director, Google Poland.
Magdalena Kotlarczyk, oprócz roli Przewodniczącej Jury, będzie także przewodziła obradom Grupy oceniającej rozwiązania marketingowe zgłoszone w kategorii Marketing & Business Solutions.
- Magda to znakomita managerka i podobnie jak firma, którą kieruje, nie potrzebuje rekomendacji, jej praca i osiągnięcia mówią za nią. Miałam już okazję współpracować z Magdą, dla której w zarządzaniu markami ważna jest nie tylko efektywność komunikacji marketingowej czy efektywność prowadzonego biznesu, ale również innowacyjność działań, otwarcie się na nowe, które może wspierać efektywność i ją wręcz kreować. W zeszłym roku Magda Kotlarczyk była przewodniczącą jury Innovation Awards. To pokazuje jak dużym uznaniem cieszy się w środowisku komunikacji marketingowej. Do grona Przewodniczących Effie dołączyła kolejna, dynamiczna, mądra, wybitna prezeska – podkreśliła Anna Zimecka, Project Director SAR.
W jury zasiadają reprezentanci reklamodawców w randze prezesów, dyrektorów marketingu oraz brand managerów, a także przedstawiciele mediów, agencji komunikacyjnych, pracownicy instytutów badawczych i niezależni, branżowi eksperci. Ostatecznego wyboru składu jury dokonał Komitet Organizacyjny Effie Poland 2023. Po zatwierdzeniu ponad 200-osobowego składu, jurorzy zostali przydzieleni do poszczególnych grup jurorskich, którym przewodniczą:
- GRUPA I: Beverages – Alcohol, Beverages – Non-Alcohol, Food: Wojciech Kozłowski, Dyrektor Marketingu, Red Bull
- GRUPA II: Medicines & Supplements, Beauty & Care: Ewa Góralska, Managing Director, MediaHub
- GRUPA III: Consumer Goods, Automotive & Mobility: Małgorzata Majcher, Strategy&Business Director, DDB Warszawa
- GRUPA IV: Finance & Insurance, Services: Rafał Jakubowski, Marketing Director, mBank
- GRUPA V: Entertainment, Social Advocacy, Gaming: Bartek Hanus, Strategy Director, Leo Burnett
- GRUPA VI: Retail, E-Commerce & Shopper Marketing: Agnieszka Radawiec, CMO, OBI Group Holding
- GRUPA VII: Non Profit & Public Service, Social: Agnieszka Konarzewska, Dyrektorka Departamentu Komunikacji Marketingowej, Bank BNP Paribas
- GRUPA VIII: B2B, Young, 50+: Michał Arament, Marketing Director, McDonald's Polska
- GRUPA IX: Brand Experience, Branded Content: Iwona Piwek, Head of YouTube Sales, CEE, YouTube
- GRUPA X: Partnership, PR & Employer Branding, Smart Budget: Elżbieta Flasińska, Dyrektorka Marketingu B2C, GRUPA PRACUJ SA
- GRUPA XI: Launch/Relaunch, React & Defend: Magda Kolenkiewicz, General Manager, Starcom
- GRUPA XII: Long Term: Jarosław Serednicki, Marketing & Digital Director, Żabka
- GRUPA XIII: Environmental, Governance: Donata Wolińska, CDMO L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie
- GRUPA XIV: Marketing & Business Solutions: Magdalena Kotlarczyk, Country Director, Google Polska
Pełny skład Jury TUTAJ.
WAŻNE TERMINY
- Terminy zgłoszeń: II termin: do 16.06.2023; III termin: do 30.06.2023
- Gala: 07.11.2023 r. Teatr Wielki - Opera Narodowa w Warszawie
Źródło: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR