Po ponad czterech latach koordynowania działań PR 180heartbeats +JUNG v MATT, Magdalena Łukasiuk z końcem kwietnia zakończyła pracę w agencji. W czerwcu podejmie nowe wyzwania zawodowe.
Łukasiuk, jako head of PR, była odpowiedzialna za działania wizerunkowe agencji oraz wsparcie kampanii dla klientów 180. Dzięki niej medialny rozgłos w Polsce i na świecie zyskały takie kampanie, jak: Niezniszczalna tęcza dla Ben&Jerry’s, A co gdyby? OLX, Helping Whopper Burger King czy Jestem kobietą Yes. Odpowiadała także za projektowe wsparcie PR dla Google i YouTube, innogy/E.ON, Betclic, Husqvarna, BNP Paribas, Red Bull Mobile, Pizza Hut, Amnesty International. Przed pracą w reklamie, przez 10-lat była dziennikarką, a potem pracowała w zespołach komunikacji i marketingu - m.in. ATM Grupie i Grupie PWN.
Niezależnie od pracy w 180, rok temu - wspólnie z Dominiką Nawrocką z Grupy Media Direction i Arturem Leśniakiem, marketing managerem Rocketjobs.pl - zainicjowała projekt #PoStronieKobiet. Raport z pierwszego badania równości płci w branży komunikacji marketingowej miał swoją premierę pod koniec kwietnia.
- Praca przy #PoStronieKobiet przewartościowała także moje zawodowe priorytety - wyjaśnia Magdalena Łukasiuk. - W najbliższym czasie skupię się na pracy na rzecz równości w branży. Wraz kolegami i partnerami przygotowujemy między innymi debatę. Natomiast w czerwcu, jako ekspertka od PR rozpocznę pracę w nowym miejscu. Mam nadzieję na dalszy rozwój moich kompetencji, ale co ważne mam poczucie, że kultura nowej organizacji jest zgodna z moimi wartościami i celami - podkreśla.
Natomiast 180heartbeats +JUNG v MATT jeszcze przed rozstaniem z Łukasiuk, rozpoczęła rekrutację do zespołu PR.
Źródło: 180heartbeats +JUNG v MATT