logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Magdalena Łukasiuk odeszła ze 180heartbeats + Jung v Matt

  PR 04.05.2022, przeczytano 659 razy
ilustracja

Po ponad czterech latach koordynowania działań PR 180heartbeats +JUNG v MATT, Magdalena Łukasiuk z końcem kwietnia zakończyła pracę w agencji. W czerwcu podejmie nowe wyzwania zawodowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/magdalena-lukasiuk-odeszla-ze-180heartbeats-%2B-jung-v-matt,395707,artykul.html

Łukasiuk, jako head of PR, była odpowiedzialna za działania wizerunkowe agencji oraz wsparcie kampanii dla klientów 180. Dzięki niej medialny rozgłos w Polsce i na świecie zyskały takie kampanie, jak: Niezniszczalna tęcza dla Ben&Jerry’s, A co gdyby? OLX, Helping Whopper Burger King czy Jestem kobietą Yes. Odpowiadała także za projektowe wsparcie PR dla Google i YouTube, innogy/E.ON, Betclic, Husqvarna, BNP Paribas, Red Bull Mobile, Pizza Hut, Amnesty International. Przed pracą w reklamie, przez 10-lat była dziennikarką, a potem pracowała w zespołach komunikacji i marketingu - m.in. ATM Grupie i Grupie PWN.

Niezależnie od pracy w 180, rok temu - wspólnie z Dominiką Nawrocką z Grupy Media Direction i Arturem Leśniakiem, marketing managerem Rocketjobs.pl - zainicjowała projekt #PoStronieKobiet. Raport z pierwszego badania równości płci w branży komunikacji marketingowej miał swoją premierę pod koniec kwietnia.

- Praca przy #PoStronieKobiet przewartościowała także moje zawodowe priorytety - wyjaśnia Magdalena Łukasiuk. - W najbliższym czasie skupię się na pracy na rzecz równości w branży. Wraz kolegami i partnerami przygotowujemy między innymi debatę. Natomiast w czerwcu, jako ekspertka od PR rozpocznę pracę w nowym miejscu. Mam nadzieję na dalszy rozwój moich kompetencji, ale co ważne mam poczucie, że kultura nowej organizacji jest zgodna z moimi wartościami i celami - podkreśla.  

Natomiast 180heartbeats +JUNG v MATT jeszcze przed rozstaniem z Łukasiuk, rozpoczęła  rekrutację do zespołu PR.

Źródło: 180heartbeats +JUNG v MATT

www.180hb.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764