Magdalena Michałek - Mudło wróciła do zespołu agencji marketingowej Green Parrot po 4 latach przerwy. Jako Social Media Team Leaderka będzie zarządzać działem specjalistów od mediów społecznościowych. Wcześniej pracowała m.in. dla 1000ideas i TBWA/Worldwide.
Magdalena Michałek - Mudło jest aktywna w branży reklamowej od ponad 11 lat. Jest absolwentką E-marketingu na Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego. Swoje doświadczenie zdobywała m.in. jako Social Media Manager w TBWA/Worldwide i Head of New Business w 1000ideas.
W poprzednich agencjach digitalowych i interaktywnych Magda odpowiadała za bezpośrednią współpracę z klientami, social media management i postępowania przetargowe. Kluczowe projekty w jej portfolio to obsługa takich marek jak Diageo, Reckitt Benckiser, Maspex, GTC, Mondelez, GSK i Nestle. Magdalena Michałek - Mudło będzie odpowiadać za koordynację działań zespołu SM, rozwój i procesy w dziale social media.
- Chcę, aby współpraca z naszymi specjalistami social media była dla klientów Green Parrot wspólną, przyjemną podróżą na maksymalnie partnerskich i transparentnych zasadach. Coraz częściej realizujemy kampanie w nowych kanałach i z wykorzystaniem niespotykanych do tej pory formatów, więc budujemy i rozwijamy drużynę jeszcze lepszych digitalowych podróżników - zapowiada Michałek - Mudło.
Źródło: Green Parrot