logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Magdalena Mulenga dołącza do Isobar Poland Group

  PR 17.07.2017, przeczytano 448 razy

Z początkiem lipca Magdalena Mulenga dołączyła do Isobar Poland Group. Jako operations director będzie odpowiadać za udoskonalenie efektywności operacyjnej, tworzenie i monitorowanie procesów oraz integrację wybranych obszarów działania agencji wchodzących w skład Isobar Poland Group.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/magdalena-mulenga-dolacza-do-isobar-poland-group,33138,artykul.html

Mulenga przeszła do Isobar Poland Group z agencji iProspect, która podobnie jak Isobar, działa w ramach polskiego oddziału grupy Dentsu Aegis Network. Przez ostanie 3 lata pełniła w iProspect funkcję client service directora, a następnie członka zarządu.

- Dołączenie Magdy do zespołu Isobar Poland Group pozwoli nam na jeszcze szybsze przeprowadzenie integracji w wybranych obszarach. Wierzę, że jej doświadczenia w zarządzaniu zespołami produkcyjnymi i znajomość specyfiki działania agencji należących do grupy Dentsu Aegis Network Polska spowoduje, że procesy Isobar Poland Group będą bardziej efektywne i lepiej dopasowane do potrzeb klientów -
mówi Agata Szeliga-Staszkiewicz, managing director Isobar Poland Group.

Magdalena Mulenga w latach 2014-2017 była związana z iProspect, którego zespołem początkowo kierowała. Była zaangażowana w proces akwizycji spółki Marketing Wizards. W czerwcu 2015 roku, po sfinalizowaniu akwizycji, objęła stanowisko członka zarządu tej agencji. Odpowiadała m.in. za integrację obu zespołów oraz integrację z Dentsu Aegis Network, zarówno lokalnie jak i globalnie.

Wcześniej, jako dyrektor operacyjny, pracowała w agencji Fast White Cat, gdzie odpowiadała za launch kompleksowej usługi tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi w wielu obszarach funkcjonowania w tym m.in. web development, marketingu, logistyki oraz obsługi klienta. W latach 2012-2013 zarządzała, należącą do GroupM, agencją performance marketingu Quisma. Przed dołączeniem do Quismy Mulenga przez ponad 6 lat związana była z domem mediowym Mindshare Polska.

Isobar Poland Group działa w ramach polskiego oddziału Dentsu Aegis Network Polska. W skład grupy wchodzą: agencja reklamowa Isobar Polska, agencja interaktywna Lubię to – linked by Isobar oraz hub technologiczny Hypermedia – linked by Isobar. Isobar Poland Group zatrudnia ponad 400 ekspertów pracujących w Warszawie i Białymstoku.

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764