logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Magdalena Ogórek z programem dla Uważam Rze Historia

  PR 11.02.2016, przeczytano 1256 razy
ilustracjastrzałka

Autorski cykl programów telewizyjnych Magdaleny Ogórek, który powstaje pod patronatem merytorycznym „Historia Uważam Rze”, będzie nosił tytuł „Atlas Sztuki”. Premierowy materiał zostanie wyemitowany w niedziele, 14 lutego, w serwisach historia.uwazamrze.pl oraz rp.pl. Wieloodcinkowa seria zostanie wyprodukowana przez  telewizję internetową Rzeczpospolita TV (tv.rp.pl) będącą częścią grupy wydawniczej Gremi Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/magdalena-ogorek-z-programem-dla-uwazam-rze-historia,27447,artykul.html

Magdalena Ogórek w każdym odcinku opowiadać będzie historię innego obrazu. Zaginione dzieła sztuki, niesamowite historie powstawania słynnych obrazów ciekawostki – program ma pokazać szerszej publiczności świat malarstwa znany dotąd tylko wąskiej grupie badaczy. Pierwszy odcinek „Atlasu Sztuki” poświęcony będzie „Portretowi Młodzieńca” Rafaela Santi. Wybitne dzieło renesansowego malarza z pierwszej połowy XVI wieku zaginęło bez śladu w 1945 roku. Magdalena Ogórek spróbuje odpowiedzieć na pytanie co stało się z najważniejszą polską stratą wojenną.

- Zdecydowałam się na udział w projekcie i współpracę z tytułem Uważam Rze Historia oraz telewizją Rzeczpospolita TV ponieważ badanie dzieł sztuki i zgłębianie ich fascynujących dziejów to moja wielka pasja. – tłumaczy Magdalena Ogórek – W ubiegłym roku na łamach Rzeczpospolitej opublikowałam obszerny artykuł dotyczący słynnego dzieła niderlandzkiego malarza Pietera Bruegla - obrazu „Walka karnawału z postem”. Tekst spotkał się z szerokim oddźwiękiem.

Począwszy od marcowego numeru Uważam Rze Historia Magdalena Ogórek dołączy także do grona stałych felietonistów miesięcznika, gdzie poprowadzi rubrykę poświęconą sztuce.

- Chcemy, żeby nasz magazyn mógł docierać do kolejnych grup czytelników i dlatego zdecydowaliśmy się na wzmocnienie sekcji kulturalnej – komentuje Paweł Łepkowski, redaktor naczelny Uważam Rze Historia – W planach mamy także kolejne korekty w formacie magazynu. Postawiliśmy jednak na zmiany ewolucyjne, a nie rewolucyjne, więc o kolejnych innowacjach informować będziemy w następnych miesiącach.

Za produkcję autorskiego programu Magdaleny Ogórek „Atlas Sztuki” odpowiadać będzie rozwijająca się bardzo intensywnie telewizja internetowa Rzeczpospolita TV (tv.rp.pl).

- Produkcja programu „Atlas Sztuki” to element przyjętej przez nas strategii rozwoju kontentu wideo - mówi Mikołaj Tocki, Dyrektor ds. Multimediów w Gremi Business Communiacation - Systematycznie zwiększamy nasze zaplecze produkcyjne, co przy bogatym portfolio tytułów, którym dysponujemy jako grupa wydająca Rzeczpospolitą, Parkiet, Uważam Rze, Uważam Rze Historia, Sukces i Bloomberg Businessweek Polska, daje nam szerokie możliwości realizacyjne. W niedługim czasie planujemy produkcję kolejnych formatów – dodaje Mikołaj Tocki.

Emisję premierowego odcinka „Atlasu Sztuki” poprzedzi kampania marketingowa w tytułach Gremi Media oraz działania promujące w serwisach społecznościowych. Fani Magdaleny Ogórek będą mogli także śledzić najnowsze doniesienia z planu „Atlasu Sztuki” za pośrednictwem Instagrama.

- Decyzja o rozpoczęciu współpracy z Panią Magdaleną Ogórek to kolejny element strategii wydawnictwa Uważam Rze, której celem jest dotarcie do nowych grup czytelników i dalszy wzrost sprzedaży naszych tytułów – mówi Eryk Kłopotowski, Prezes spółki Uważam Rze, wydawcy tytułów Uważam Rze i Uważam Rze Historia.

Źródło: Uważam Rze

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764