logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy showreel domu produkcyjnego Timecode

  PR 21.09.2022, przeczytano 772 razy
ilustracja

W mediach społecznościowych odbyła się premiera nowego showreela Timecode Film Production.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-showreel-domu-produkcyjnego-timecode,397288,artykul.html

Istniejący już od 18 lat dom produkcyjny ma na swoim koncie wiele nagradzanych produkcji reklamowych, animacji i realizacji branded contentowych.

- Bolączką każdego chyba domu produkcyjnego jest znalezienie czasu, żeby zebrać zrealizowane produkcje i ubrane w odpowiednią myśl kreatywną pokazać je światu. W Timecode staramy się zawsze żeby przerwy między kolejnymi odsłonami naszego portfolio nie były zbyt długie. Najnowszy reel obejmuje zarówno realizacje z ostatniego okresu, jak i starsze projekty, z których jesteśmy nadal szczególnie dumni. - powiedział Tomek Dławichowski – managing partner w Timecode Film Production.

Za montaż odpowiadał Krzysztof Woźniak, a autorem pomysłu był Mateusz Zimnowodzki. Udźwiękowieniem zajęło się Studio Ucho.

Źródło: Timecode Film Production

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764