logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Magdalena Stefaniak dyrektorem w Result Media

  PR 02.11.2017, przeczytano 808 razy

Magdalena Stefaniak awansowała w strukturach Result Media – agencji marketingu internetowego – na stanowisko Dyrektora Działu Client Service. Poprzednio pełniła funkcję Senior Account Managera.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/magdalena-stefaniak-dyrektorem-w-result-media,34341,artykul.html

Magdalena Stefaniak z branżą marketingu jest związana od 10 lat. Posiada duże doświadczenie zarówno w prowadzeniu zaawansowanych projektów, które zdobyła w agencjach BrainJuice Group i ShortCake Interactive, jak i w zarządzaniu zespołem, dzięki pracy w spółkach pkt.pl i Clearsense, gdzie przez 3 lata kierowała działem Social Media. Realizowała projekty dla takich marek jak: Discovery Channel, Totolotek, PayU S.A., AWR Wprost, BSH (Bosch, Siemens), Office Depot, Diageo (Johnnie Walker, Bushmills), Extreme Channel Polska, Samsung Electronics Polska, Polpharma, Makro Cash & Carry, BillBird S.A., Robert Bosch, ALKO KOBER, Szpital Medicover.

Od 2016 roku jest związana z agencją Result Media, gdzie dotychczas obejmowała stanowisko Senior Account Managera. Po awansie na dyrektora działu Client Service do jej obowiązków należy kierowanie kilkuosobowym zespołem, dbanie o jego rozwój, poszerzanie portfela klientów agencji, budowanie z nimi długofalowych relacji oraz podnoszenie jakości ich obsługi.

Zespół Client Service Result Media realizuje kampanie z wykorzystaniem najefektywniejszych narzędzi i technologii dla takich klientów jak: Victoria Dom, Carolina Medical Center, GRUPA INCO (Florovit), GEERS Dobry Słuch, SEKO, Somfy, Intermotors, Cersanit,

Naszym celem jest posiadanie najlepszego zespołu na rynku wspierającego klientów w osiąganiu celów. Stawiamy na rozwój naszych pracowników – dbamy o ciągłe podnoszenie kwalifikacji, dajemy możliwość awansu. Najlepszym tego przykładem jest Magdalena, która stworzyła mocny zespół oraz koordynowała złożone kampanie dla naszych klientów, które zakończyły się dużymi sukcesami. Dzięki swojemu zaangażowaniu awansowała w strukturach firmy. Jej wiedza, wieloletnie doświadczenie i otwartość na potrzeby klienta doskonale sprawdzą się w dziale Client Service – mówi Konrad Spoczyński CEO Result Media

Źródło: Result Media

www.resultmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pekao S.A.: bankowość prywatna z nowym designem placówek i aplikacji
Bank Pekao S.A. otworzył dwie pierwsze placówki bankowości prywatnej w zupełnie nowym formacie. W Warszawie i Łodzi klienci mogą już korzystać z nowoczesnych a zarazem eleganckich przestrzeni z elementami wystroju projektantów nurtu modernistycznego. Klienci bankowości prywatnej Pekao z pewnością dostrzegą też zmianę tła w aplikacji mobilnej PeoPay, w której udostępniona...
Zeromat wspiera rebranding Pepsi
Pepsi zaprasza wszystkich fanów marki do świętowania i powitania Pepsi Zero Cukru. Tuż przy rondzie ONZ, w centrum Warszawy, czekać będzie na nich wyjątkowa atrakcja — Zeromat. To pierwszy tego rodzaju automat marki, w którym oddając puste opakowanie po produkcie, w zamian otrzymujesz dwa pełnowymiarowe napoje gratis. Od teraz aż do 13 kwietnia możesz przyjść i...
Wojciech Borowski wraca na stanowisko w McCann
Po dwóch latach Wojciech Borowski ponownie obejmuje stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN, jednocześnie pełniąc funkcję Group CEO McCANN Poland. Marcin Sosiński, dotychczasowy Dyrektor Zarządzający, który łączył tę rolę ze stanowiskiem Dyrektora Kreatywnego, zdecydował się opuścić agencję po 14 latach pracy.
Newline podsumowuje sprzedaż monitorów w Polsce
Newline Interactive to dobrze znany na polskim rynku dostawca monitorów interaktywnych. Odpowiedź na pytanie – jak dobrze znany – przyniosło podsumowanie sprzedaży w roku 2023. Raport przygotowany przez Futuresource Consulting nie pozostawia wątpliwości - co 5. sprzedany w Polsce monitor interaktywny to Newline. Udział rynkowy Newline Interactive wyniósł 19.06% - co daje marce...
Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764