logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Magdalena Strobel obejmuje stanowisko w Dentsu Polska i CEE

  PR 14.01.2022, przeczytano 258 razy
ilustracja

Od stycznia br. Magdalena Strobel objęła stanowisko head of marketing & PR w dentsu Polska i CEE. Do jej głównych obowiązków należeć będzie przygotowanie i wdrożenie strategii komunikacji grupy dentsu oraz utrzymanie spójności komunikacyjnej w całym regionie CEE. Magdalena Strobel do dentsu przeszła z The Walt Disney Company, gdzie pełniła rolę marketing directora CE.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/magdalena-strobel-obejmuje-stanowisko-w-dentsu-polska-i-cee,394391,artykul.html

- Stawiamy na dalszą integrację naszej grupy w ramach struktur w regionie CEE, dlatego potrzebowaliśmy lidera, który wesprze rozwój naszego biznesu i zapewni mu spójność komunikacyjną. Magda ma bogate doświadczenie, doskonale rozumie wartość płynącą z transformacji i digitalizacji, wierzę że wykorzysta w pełni zdobyte doświadczenie – komentuje Sławomir Stępniewski, CEO dentsu Polska i CEE.

Magdalena Strobel z marketingiem B2C i B2B związana od ponad 20 lat. Przez ostatnie 11 lat pracowała w branży telewizyjnej i zarządzała takimi markami jak Disney, National Geographic i FOX w krajach Europy Środkowej. Wcześniej związana była z firmą Unilever, gdzie zarządzała markami Dove, Timotei, Lipton i Saga.

- Współpraca z ekspertami, nastawienie na zrozumienie potrzeb i motywacji odbiorców są dla mnie siłą napędową do działania. Cenię sobie pracę na wielu płaszczyznach, która stawia przede mną wyzwania i pozwala mi się stale rozwijać. Ponadto wysoka kultura organizacyjna i możliwość rozwoju w różnych innowacyjnych obszarach to wartości, które znalazłam w dentsu, mam nadzieję je rozwijać uczestnicząc w dalszej integracji marki dentsu na arenie międzynarodowej – komentuje Magdalena Strobel, head of marketing & PR dentsu Polska i CEE.

Absolwentka Ekonomii na Uniwersytecie Warszawskim, menadżerskich studiów podyplomowych na SGH, uczestniczka Professional Postgraduate Diploma in Marketing oraz wyróżniona Certyfikatem DIMAQ Professional.

Do Magdaleny Strobel będzie raportować dwóch managerów w Polsce: Igor Żytka jako corporate communications manager będzie odpowiadał za komunikację wewnętrzną w Polsce i regionie CEE, natomiast Anna Tokarek, dotychczas odpowiedzialna za PR linii biznesowej creative dentsu Polska, będzie odpowiadać za kompleksową komunikację zewnętrzną dentsu w Polsce jako external communications manager. W kolejnych krajach CEE struktury marketingu i komunikacji będą rozwijane i powiększane, analogicznie do Czech i Słowacji, gdzie za PR i komunikację odpowiada – Veronika Boraková.

Źródło: dentsu Polska i CEE

www.dentsu.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Konica Minolta Accuriojet KM-1e i Motioncutter
Wzór z marokańskiego dywanu, motyw z obrazu Jacksona Pollocka albo z portugalskich płytek azulejo, skomplikowane wybrzeże Chile, kunsztowna łowicka wycinanka – już samo ich nadrukowanie brzmi jak zadanie dość karkołomne. Tymczasem duet od Konica Minolta w postaci AccurioJet KM-1e i MotionCutter pozwala nie tylko na ich precyzyjne wydrukowanie, ale i wycięcie w doskonałej jakości...
Nowa Head of Social Media Project Management w agencji Valkea
Joanna Łuszczyńska, pełniąca dotychczas funkcję Social Media Managera w Valkea, awansowała na stanowisko Head of Social Media Project Management. Joanna w ramach swoich nowych obowiązków – poza prowadzeniem projektów dla kluczowych klientów agencji – będzie również odpowiedzialna za zarządzanie zespołem osób obsługujących projekty w...
Matteo Berrettini w tenisowej drużynie Asics
Matteo Berrettini dołączył do tenisowej drużyny gwiazd, w której jest już między innymi Iga Świątek. Włoch wzmocnił portfolio ambasadorów marki ASICS i w tym sezonie będzie występować w modelu GEL-RESOLUTION 8.
Volkswagen Financial Services – lider nowoczesnej mobilności w Polsce – powierzył działania w zakresie Public Relations agencji dfusion communication. Agencję wybrano w drodze przetargu.
Moliera2.com: ogólnopolska kampania outdoorowa z Moniką Pietrasińską
Swoimi stylizacjami zachwyca tysiące kobiet i choć na co dzień Monika Pietrasińska stawia na swobodę, na wielkie wyjścia zawsze wybiera niesztampowe i oryginale rozwiązania.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764