logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Magdalena Strobel obejmuje stanowisko w Dentsu Polska i CEE

  PR 14.01.2022, przeczytano 719 razy
ilustracja

Od stycznia br. Magdalena Strobel objęła stanowisko head of marketing & PR w dentsu Polska i CEE. Do jej głównych obowiązków należeć będzie przygotowanie i wdrożenie strategii komunikacji grupy dentsu oraz utrzymanie spójności komunikacyjnej w całym regionie CEE. Magdalena Strobel do dentsu przeszła z The Walt Disney Company, gdzie pełniła rolę marketing directora CE.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/magdalena-strobel-obejmuje-stanowisko-w-dentsu-polska-i-cee,394391,artykul.html

- Stawiamy na dalszą integrację naszej grupy w ramach struktur w regionie CEE, dlatego potrzebowaliśmy lidera, który wesprze rozwój naszego biznesu i zapewni mu spójność komunikacyjną. Magda ma bogate doświadczenie, doskonale rozumie wartość płynącą z transformacji i digitalizacji, wierzę że wykorzysta w pełni zdobyte doświadczenie – komentuje Sławomir Stępniewski, CEO dentsu Polska i CEE.

Magdalena Strobel z marketingiem B2C i B2B związana od ponad 20 lat. Przez ostatnie 11 lat pracowała w branży telewizyjnej i zarządzała takimi markami jak Disney, National Geographic i FOX w krajach Europy Środkowej. Wcześniej związana była z firmą Unilever, gdzie zarządzała markami Dove, Timotei, Lipton i Saga.

- Współpraca z ekspertami, nastawienie na zrozumienie potrzeb i motywacji odbiorców są dla mnie siłą napędową do działania. Cenię sobie pracę na wielu płaszczyznach, która stawia przede mną wyzwania i pozwala mi się stale rozwijać. Ponadto wysoka kultura organizacyjna i możliwość rozwoju w różnych innowacyjnych obszarach to wartości, które znalazłam w dentsu, mam nadzieję je rozwijać uczestnicząc w dalszej integracji marki dentsu na arenie międzynarodowej – komentuje Magdalena Strobel, head of marketing & PR dentsu Polska i CEE.

Absolwentka Ekonomii na Uniwersytecie Warszawskim, menadżerskich studiów podyplomowych na SGH, uczestniczka Professional Postgraduate Diploma in Marketing oraz wyróżniona Certyfikatem DIMAQ Professional.

Do Magdaleny Strobel będzie raportować dwóch managerów w Polsce: Igor Żytka jako corporate communications manager będzie odpowiadał za komunikację wewnętrzną w Polsce i regionie CEE, natomiast Anna Tokarek, dotychczas odpowiedzialna za PR linii biznesowej creative dentsu Polska, będzie odpowiadać za kompleksową komunikację zewnętrzną dentsu w Polsce jako external communications manager. W kolejnych krajach CEE struktury marketingu i komunikacji będą rozwijane i powiększane, analogicznie do Czech i Słowacji, gdzie za PR i komunikację odpowiada – Veronika Boraková.

Źródło: dentsu Polska i CEE

www.dentsu.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiany w zarządzie ECCO Network
Globalna sieć agencji public relations Ecco Network, reprezentowana w Polsce przez - On Board Think Kong (OBTK) powiększa zarząd.
Uwagę w sklepach przyciągają dziś cyfrowe kioski
W dobie rosnącej cyfryzacji zakupów, najnowszy raport firmy doradczo-technologicznej Future Mind rzuca światło na znaczące różnice w percepcji konsumentów na temat technologii sklepowych. Wzbudzające niegdyś zdumienie kasy samoobsługowe stały się naturalnym elementem polskiego retailu, a konsumenci nie postrzegają ich już jako innowacji czy nowinki. Obecnie niewiadomą dla wielu...
Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764