logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Magdalena Tabor wzmacnia dział Social Media w agencji Insignia

  PR 17.07.2019, przeczytano 1500 razy

Dział mediów społecznościowych agencji Insignia wzmocniła nowa specjalistka. Magdalena Tabor będzie odpowiedzialna za realizację strategii mediów społecznościowych dla klientów agencji z branży FMCG.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/magdalena-tabor-wzmacnia-dzial-social-media-w-agencji-insignia,383270,artykul.html

Nowa Social Media Specialist agencji Insignia z branżą związana jest od 2016 roku. Dotychczasowe doświadczenie zdobywała we współpracy z klientami z przemysłu medialnego, energetycznego, beauty oraz fashion. W swoim portfolio ma obsługę komunikacji dla takich marek jak Telewizja Polska S.A., Enea, Kopalnia Soli w Wieliczce, Venezia oraz Bell Cosmetics. Działania prowadziła zarówno na rynku polskim, jak i międzynarodowym.

– Bardzo cieszę się, że niezwykle zdolna specjalistka mediów społecznościowych dołącza do naszego zespołu. Jej bogate doświadczenia i fantastyczne zdolności interpersonalne sprawiły, że płynnie wkroczyła do naszego działu social media. Nieszablonowe myślenie oraz pomysły szybko przypadły także do gustu Klientów naszej agencji – jestem przekonana, że wnosi do nas olbrzymią wartość dodaną – ocenia Anna Ortman, Social Media w Agencji Insignia.

Magdalena Tabor jest absolwentką stosunków międzynarodowych na Uniwersytecie Marii Curie Skłodowskiej w Lublinie, gdzie rozpoczęła swoją karierę w social mediach. Z uwagą obserwuje trendy w komunikacji marketingowej i zawsze stara się być na bieżąco. Prywatnie jest miłośniczką psów, w szczególności rasy Coton de Tuléar. Uwielbia czytać kryminały, a w wolnym czasie tańczy zumbę.

Źródło: Insignia

www.insignia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
Nowy Zarząd Stowarzyszenia Producentów Reklamowych
W czwartek 18.04.2023 odbyło się walne zgromadzenie członków Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR), zrzeszającego 29 studiów produkcyjnych. Podczas spotkania podsumowano drugi rok działalności i wybrano nowy zarząd.
Launch marki Kellys w Polsce
Do grona klientów domu mediowego #GeneracjiAI, WowMedia&Metrics, dołączyła marka KELLYS. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze komunikacji oraz planowania i zakupu mediów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764