logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Magdalena Tabor wzmacnia dział Social Media w agencji Insignia

  PR 17.07.2019, przeczytano 317 razy

Dział mediów społecznościowych agencji Insignia wzmocniła nowa specjalistka. Magdalena Tabor będzie odpowiedzialna za realizację strategii mediów społecznościowych dla klientów agencji z branży FMCG.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/magdalena-tabor-wzmacnia-dzial-social-media-w-agencji-insignia,383270,artykul.html

Nowa Social Media Specialist agencji Insignia z branżą związana jest od 2016 roku. Dotychczasowe doświadczenie zdobywała we współpracy z klientami z przemysłu medialnego, energetycznego, beauty oraz fashion. W swoim portfolio ma obsługę komunikacji dla takich marek jak Telewizja Polska S.A., Enea, Kopalnia Soli w Wieliczce, Venezia oraz Bell Cosmetics. Działania prowadziła zarówno na rynku polskim, jak i międzynarodowym.

– Bardzo cieszę się, że niezwykle zdolna specjalistka mediów społecznościowych dołącza do naszego zespołu. Jej bogate doświadczenia i fantastyczne zdolności interpersonalne sprawiły, że płynnie wkroczyła do naszego działu social media. Nieszablonowe myślenie oraz pomysły szybko przypadły także do gustu Klientów naszej agencji – jestem przekonana, że wnosi do nas olbrzymią wartość dodaną – ocenia Anna Ortman, Social Media w Agencji Insignia.

Magdalena Tabor jest absolwentką stosunków międzynarodowych na Uniwersytecie Marii Curie Skłodowskiej w Lublinie, gdzie rozpoczęła swoją karierę w social mediach. Z uwagą obserwuje trendy w komunikacji marketingowej i zawsze stara się być na bieżąco. Prywatnie jest miłośniczką psów, w szczególności rasy Coton de Tuléar. Uwielbia czytać kryminały, a w wolnym czasie tańczy zumbę.

Źródło: Insignia

www.insignia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

30. urodziny marki DKNY: kampania z udziałem Halsey i The Martinez Brothers
Jesień 2019 r. to pora 30. urodzin marki DKNY i jej podejścia do stylu. Zamiast spoglądać w przeszłość nowa kampania marki skupia się na tu i teraz, wykorzystując intensywne, wyraźne portrety rodzimych nowojorczyków Halsey i The Martinez Brothers. Fotografie wykonała Amy Troost, a stylistą był Carlos Nazario.
Historie, które uskrzydlają w kampanii promującej dawstwo szpiku
Po sukcesie kampanii edukacyjnej „Vs Życie” portal NOIZZ i Fundacja DKMS kontynuują współpracę, której celem jest popularyzowanie idei dawstwa szpiku. Nowa odsłona kampanii #niesamowiteuczucie oparta jest na historiach Dawców szpiku, którzy dali szansę na życie chorym, potrzebującym przeszczepienia krwiotwórczych komórek macierzystych. W ramach akcji „To #niesamowiteuczucie...
Nowa rola CMO wymaga wsparcia technologicznego z obszaru zbierania i analizowania danych o kliencie końcowym.
Android 10: Nowy wygląd, nowe logo
W ciągu ostatniej dekady otwarta platforma Android umożliwiła rozwijającej się społeczności producentów i deweloperów, dotarcie ze swoimi urządzeniami i aplikacjami do użytkowników na całym świecie. Nasz system dostępny jest między innymi na telefonach, tabletach, zegarkach, telewizorach i w samochodach - łącznie na ponad 2,5 miliarda różnych urządzeń. Chcemy mieć...
Samsung: matryca światłoczuła 108 Mp do smartfonów
Firma Samsung Electronics zaprezentowała 108-megapikselową (Mp) matrycę światłoczułą Samsung ISOCELL Bright HMX, która jako pierwsza w branży przekracza granicę 100 milionów pikseli. To najnowsze rozwiązanie sprawia, że Samsung może poszerzyć ofertę matryc światłoczułych o wielkości piksela wynoszącej 0,8 μm z niedawno przedstawionej wersji o ultrawysokiej rozdzielczości...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764