logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Magdalena Tabor wzmacnia dział Social Media w agencji Insignia

  PR 17.07.2019, przeczytano 508 razy

Dział mediów społecznościowych agencji Insignia wzmocniła nowa specjalistka. Magdalena Tabor będzie odpowiedzialna za realizację strategii mediów społecznościowych dla klientów agencji z branży FMCG.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/magdalena-tabor-wzmacnia-dzial-social-media-w-agencji-insignia,383270,artykul.html

Nowa Social Media Specialist agencji Insignia z branżą związana jest od 2016 roku. Dotychczasowe doświadczenie zdobywała we współpracy z klientami z przemysłu medialnego, energetycznego, beauty oraz fashion. W swoim portfolio ma obsługę komunikacji dla takich marek jak Telewizja Polska S.A., Enea, Kopalnia Soli w Wieliczce, Venezia oraz Bell Cosmetics. Działania prowadziła zarówno na rynku polskim, jak i międzynarodowym.

– Bardzo cieszę się, że niezwykle zdolna specjalistka mediów społecznościowych dołącza do naszego zespołu. Jej bogate doświadczenia i fantastyczne zdolności interpersonalne sprawiły, że płynnie wkroczyła do naszego działu social media. Nieszablonowe myślenie oraz pomysły szybko przypadły także do gustu Klientów naszej agencji – jestem przekonana, że wnosi do nas olbrzymią wartość dodaną – ocenia Anna Ortman, Social Media w Agencji Insignia.

Magdalena Tabor jest absolwentką stosunków międzynarodowych na Uniwersytecie Marii Curie Skłodowskiej w Lublinie, gdzie rozpoczęła swoją karierę w social mediach. Z uwagą obserwuje trendy w komunikacji marketingowej i zawsze stara się być na bieżąco. Prywatnie jest miłośniczką psów, w szczególności rasy Coton de Tuléar. Uwielbia czytać kryminały, a w wolnym czasie tańczy zumbę.

Źródło: Insignia

www.insignia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Milka, która od blisko 25 lat związana jest ze sportami zimowymi na świecie, ogłosiła właśnie nawiązanie strategicznej współpracy z Adamem Małyszem. Uwielbiany przez Polaków sportowiec został opiekunem inicjatywy „Milka. Sercem z Młodymi Skoczkami”, której celem jest wspieranie przyszłych mistrzów na początku ich wymagającej drogi na...
Od lutego br. agencja iProspect (Dentsu Aegis Network Polska) zajmie się kompleksową obsługą digitalową marki ALDI.
FormUp sukcesywnie poszerza grono swoich klientów. Z początkiem stycznia 2020 roku firma rozpoczęła współpracę z klubem hotelowym Triverna. Działania agencji obejmują realizację kampanii performance w mediach digital.
Agencja Partner of Promotion wygrała przetarg na wprowadzenie do Polski BauApp, aplikacji mobilnej dla branży budowlanej.
Gerhard Steidl uhonorowany nagrodą Sony World Photography Awards 2020 za wybitny wkład w fotografię
World Photography Organisation ma przyjemność ogłosić, że nagrodę Za wybitny wkład w fotografię 2020 w ramach konkursu Sony World Photography Awards otrzymał wydawca Gerhard Steidl. Po raz pierwszy w historii konkursu nagrodę Za wybitny wkład w fotografię przyznano osobie, która nie jest fotografem. Jury doceniło wieloletnią współpracę Steidla z fotografami i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764