logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Magdalena Wojtkiewicz szefową redakcji serwisów lifestyle’owych i rozrywkowych Gazeta.pl

  PR 09.09.2022, przeczytano 1011 razy
ilustracja

Gazeta.pl nieustannie się rozwija, aby jeszcze lepiej odpowiadać na oczekiwania użytkowników i reklamodawców. W wyniku szerszej przebudowy struktury portalu powstało nowe stanowisko szefowej redakcji serwisów lifestyle’owych i rozrywkowych Gazeta.pl, które objęła Magdalena Wojtkiewicz. Do jej obowiązków należy m.in. kierowanie zespołami redakcyjnymi oraz wdrażanie efektywnego modelu pracy nad treściami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/magdalena-wojtkiewicz-szefowa-redakcji-serwisow-lifestyle%E2%80%99owych-i-rozrywkowych-gazeta.pl,397147,artykul.html

Z początkiem września br. Magdalena Wojtkiewicz została szefową powiększonego obszaru redakcyjnego lifestyle i rozrywka w Gazeta.pl, przejmując odpowiedzialność za pracę redakcji serwisu Plotek.pl oraz zespołu Kultura.Gazeta.pl. Tak jak dotychczas odpowiada również za pozostałe redakcje Gazeta.pl z obszaru lifestyle: Kobieta.Gazeta.pl, eDziecko.pl, Zdrowie.Gazeta.pl, Podroze.Gazeta.pl i Haps.pl. Do jej głównych obowiązków należy teraz kierowanie zespołami redakcyjnymi ze szczególnym naciskiem na wzrost zasięgu oraz budowanie skutecznej współpracy między redakcjami tematycznymi i redakcją growth/SEO.

– Magda Wojtkiewicz ma na koncie duże sukcesy w pracy z zespołami serwisów Kobieta.Gazeta.pl i eDziecko.pl, które w ciągu ostatnich miesięcy znacząco zwiększyły swój zasięg. Chcemy, aby teraz kolejne redakcje zyskały dzięki jej doświadczeniu oraz skuteczności w realizacji zakładanych celów – mówi Bartosz Raj, dyrektor serwisów Gazeta.pl.  

Magdalena Wojtkiewicz pracuje w Agorze od 2012 r. Początkowo rozwijała serwis Myfitness.pl, a także współpracowała z miesięcznikiem „Avanti” oraz dodatkiem „Tylko Zdrowie” „Gazety Wyborczej”. Następnie była kierowniczką redakcji eDziecko.pl, a od 2021 r. prowadzi dział lifestyle w Gazeta.pl. W 2016 r. opracowała książkę „FitRewolucja w 4 krokach” z Wydawnictwem SQN. Karierę w mediach zaczynała w wydawnictwie Edipresse, w magazynach „Uroda” i „Party”. Współpracowała także z tytułem „Vumag”.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764