Magellan, specjalizujący się w usługach finansowych sektora medycznego, dokonał kompleksowego odświeżenia wizerunku spółek działających w ramach struktury Grupy. Nowa komunikacja marki Magellan opiera się na pozytywnych emocjach związanych z wodą.
Motyw WODY - kojarzonej z energią i życiodajną mocą - jest elementem gwarantującym spójność działań i łączącym komunikację wszystkich spółek i submarek w Grupie Magellan. Wszystkie obrazy budowane są poprzez połączenie wody z przedmiotem lub rośliną, które tworzy symbol o głębszym znaczeniu. Dla każdej z grup Klientów opracowany został odrębny, dedykowany motyw graficzny, który dodatkowo wzmocniony przekazem słownym, wyjaśnia sens konkretnej oferty i jednocześnie nadaje przekazowi lekkości. Nawiązanie do poprzedniej kolorystyki jest podkreśleniem profesjonalizmu i doświadczenia we współpracy z rynkiem medycznym.
Porównanie najnowszego key visualu z obowiązującą poprzednio wersją
Związek marek z Grupą Magellan został zaznaczony na poziomie logo. Wszystkie logotypy zostały dostosowane do znaku spółki-matki, zmienione zostało logo spółki MEDFinance.
Zgodnie z nową koncepcją zaprojektowane zostały również nowe strony internetowe. W ramach prac powstały projekty funkcjonalne oraz graficzne serwisu relacji inwestorskich (www.magellansa.pl) - w pełni zgodnego z aktualnymi rekomendacjami Giełdy Papierów Wartościowych oraz serwisu prezentującego produkty Magellana (www.magellan.pl).
- „Grupa Magellan systematycznie rozwija nowe obszary działalności i nowe usługi. Jesteśmy przekonani, że odświeżona wizualizacja zaowocuje bardziej czytelną i nowoczesną komunikacją Magellana” - mówi Paulina Szwed-Dobrzyńska, Kierownik Działu Marketingu Magellan S.A.
W pracy nad nową identyfikacją wizualną marek z Grupy Magellan pomagali Fresh Brand Design i Agencja Marketingu Interaktywnego eFRESH.
Źródło: Magellan