logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Magicinfo 7 i nowości digital signage w Showroomie B2B Samsung

  PR 13.06.2019, przeczytano 2647 razy
ilustracjastrzałka

12 czerwca 2019 roku, Samsung Electronics Polska zaprezentował zmodernizowany Showroom B2B, w którym zagościły najnowsze rozwiązania koreańskiego giganta z obszaru professional display. Oprócz nowinek hardwarowych, Samsung pokazał również niektóre funkcjonalności nowego oprogramowania do zarządzania ekranami digital signage – MagicINFO 7. Nowa wersja softu oferuje m.in. wbudowany moduł AI – Brightics, który automatyzuje procesy związane z wyświetlaniem treści.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/magicinfo-7-i-nowosci-digital-signage-w-showroomie-b2b-samsung,382873,artykul.html

Biznes, hotele i retail

Showroom zlokalizowany przy ul. Postępu 14, w Warszawie gdzie mieści się polska siedziba firmy, wyposażony został w najnowsze urządzenia do wyświetlania obrazu w zastosowaniach biznesowych. Partnerzy biznesowi i klienci firmy mieli okazję zobaczyć wyświetlacz QLED 8K Signage, wykorzystujący technologię poprawiającą jakość obrazu (upscaling) oraz dwustronne ekrany z seriOMN-D, charakteryzujące się jasnością 3000 nitów i działające w trybie 24/7. Ekran QLED 8K Signage otrzymał nagrodę AV News Award w kategorii Digital Signage Innovation of the Year oraz nagrody Best of Show przyznane przez wydawnictwo branżowe Installation na targach Integrated Systems Europe 2019.

W Showroomie osobiście  można sprawdzić jak działają najnowsze systemy HMS do zarządzania urządzeniami w pokoju hotelowym takimi jak rolety, oświetlenie czy klimatyzacja z poziomu SMART TV. Uczestnicy poznali nowości w obszarze urządzeń do prezentacji i prowadzenia spotkań, takich jak Samsung Flip.

ilustracjastrzałka

Jeżeli chodzi o wyświetlacze konsumenckie, to w przestrzeni pokazowej można zobaczyć monitor The Space prezentowany po raz pierwszy na targach ISE 2019. Monitor, oprócz bardzo dobrej specyfikacji technicznej, oferuje nowatorskie podejście do kwestii montażu ekranu do biurka za pomocą przykręcanego stojaka. Takie rozwiązanie pozwala zaoszczędzić nawet 40% miejsca na biurku, które do tej pory było zajęte przez tradycyjną podstawę monitora.

Potęga MagicINFO 7

W Showroomie zostało zaprezentowane także nowe oprogramowanie MagicINFO 7, które oprócz znanych już funkcji oferuje zupełnie nowe, takie jak rozbudowany moduł analityczny wykorzystujący algorytmy sztucznej inteligencji – Brightics AI. Rozwiązanie pozwala na optymalizację kampanii promocyjnych w sklepie w oparciu o dane zbierane i analizowane w czasie rzeczywistym. Marketerzy mogą tworzyć własne reguły i automatyzować kampanie promocyjne, aby wyświetlać klientom dedykowane treści. MagicINFO Analytics można również połączyć z nowymi wbudowanymi funkcjami oferowanymi przez moduły Event Triggering i Spot Solution.

ilustracjastrzałka

Event Triggering oferuje zaawansowane funkcje targetowania odbiorców. Za pomocą czujników, informacje dotyczące produktów lub usług wyświetlane są w oparciu o konkretne zachowania klientów. Mogą to być spersonalizowane wiadomości powitalne czy treści promocyjne prezentowane na całym ekranie lub jego części.

Spot Solution pozwala na wyświetlanie informacji w miejscu, w którym będzie ona miała największą skuteczność w dotarciu do klienta. Rozwiązanie to wykorzystuje obraz z kamery 3D, który po analizie ujawnia ścieżkę poruszania się klienta w sklepie. Na tej podstawie algorytm wybiera najlepsze miejsce do wyświetlenia komunikat o największej widoczności. Pomaga to w lepszym sterowaniu ścieżką zakupową klienta na terenie sklepu.

MagicINFO 7 oferuje również wiele funkcji, które usprawniają pracę menedżerów IT i marketerów. Można tu wymienić m.in. obsługę protokołu pojedynczego logowania, synchronizację LDAP, możliwość kopiowania parametrów ustawień na wszystkie urządzenia digital signage w grupie (Device Preset) czy funkcję DataLink pozwalającą na zarządzanie treścią przy wykorzystaniu zewnętrznych baz danych. Oprogramowanie wspiera także obsługę wyświetlaczy 8K, ekranów LED i tablic interaktywnych Samsung FLIP.

ilustracjastrzałka

- Nowa wersja MagicINFO to kolejny krok w kierunku realizacji wizji dostarczania jednego ekosystemu rozwiązań digital signage, na który składa się hardware w postaci szerokiej gamy urządzeń Full HD, 4K, 8K, LED czy tablic interaktywnych. Całość uzupełnia software pozwalający na łatwe zarządzanie sprzętem, czyniąc całość kompletnym rozwiązaniem – dodaje Michał Ptak, Head of PM and Solutions, IT Division z Samsung Electronics Polska.

Źródło: Samsung

www.samsung.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764