logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Magister z marketingu interaktywnego tylko w Rzeszowie

  PR 13.07.2009, przeczytano 1026 razy

Już od października Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie jako pierwsza uczelnia w Polsce otwiera specjalizację marketing interaktywny na studiach uzupełniających magisterskich. Stanowić to będzie doskonałe uzupełnienie oferty studiów podyplomowych RAII, czyli inicjatywy Rzeszowskiej Akademii Innowacji Internetowych powołanej do życia przez WSIiZ w zeszłym roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/magister-z-marketingu-interaktywnego-tylko-w-rzeszowie,9231,artykul.html

Internet staje się najdynamiczniej rozwijającym się medium, w tym reklamowym. Wydatki na działania promocyjne w sieci rosną 50% rocznie. Jak mówią przedstawiciele branży internetowej i reklamowej, brakuje na rynku specjalistów i studentów z odpowiednim doświadczeniem i wiedzą. -Studia uzupełniające są rozszerzeniem naszej oferty edukacyjnej i wyjściem naprzeciw oczekiwaniom rynku. Praca w branży interaktywnej to szansa dla młodych ludzi na dynamiczną i szalenie interesującą karierę. Co ważne, wśród wykładowców są również pracownicy największym polskich agencji interaktywnych oraz serwisów, współpracownicy RAII - mówi Mateusz Tułecki z Katedry Reklamy, Grafiki Komputerowej i Nowych Mediów WSIiZ, pomysłodawca RAII i opiekun kierunku.

Zajęcia na studia uzupełniających magisterskich będą prowadzić pracownicy WSIiZ, lecz również praktycy, pracownicy największych polskich agencji interaktywnych, będących równocześnie współpracownikami RAII. Studia trwały będą 4 semestry (2 lata). Studia stacjonarne kosztują ok 4500 za rok, natomiast zaoczne 3850. Więcej informacji na stronach uczelni.

Oprócz tego uczelnia posiada ofertę studiów podyplomowych z marketingu internetowego, realizowane przez RAII, czyli Rzeszowską Akademię Innowacji Internetowych w Rzeszowie (raii.pl). Nauka trwa dwa semestry. Wśród wykładowców między innymi Dominik Kaznowski (Nasza-Klasa, Xevin Consulting), Dawid Szczepaniak (Pride&Glory Interactive), Artur Piątek (K2 Internet), Marcin Jagodziński (Blip, Gadu-Gadu), Michał Nowak (Onet.pl) czy Paweł Sala (Freshmail). Opłata za studia wynosi 3700pln + wpisowe 25pln.

W lutym ruszyła edycja krakowska studiów podyplomowych, realizowanych przy współpracy z Wyższą Szkołą Europejską im. Ks. Józefa Tischnera (wse.krakow.pl/pl/studia_podyplomowe/marketing_w_sieci_/czytaj.html). Choć nazwa jest nieco inna („Marketing w sieci") prowadzący i przedmioty praktycznie takie same. Cena jednak jest nieco wyższa i wynosi 4500 za cały cykl + wpisowe w wysokości 300pln. Od października rusza druga edycja, prowadzone są już zapisy.

Partnerem merytorycznym studiów jest Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.

Rzeszowska uczelnia staje się pionierem edukacji internetowej w Polsce, lecz nie tylko. Jest organizatorem nieformalnych spotkań ludzi zainteresowanych problematyką Internetu w Rzeszowie XRAII (xraii.pl), które od stycznia odbywają się w Hotelu Grand. Wstęp na te spotkania jest bezpłatny, jednak wymaga wcześniejszej rejestracji. Organizatorzy zapewniają, że po przerwie wakacyjnej pojawią się kolejne tego typu imprezy. Lecz to jeszcze nie koniec. W dniach 23-25 września odbędzie się pierwsza interdyscyplinarna konferencja InternetBeta 2009 (internetbeta.pl), pomyślana jako miejsce spotkania różnych światów zajmujących się Internetem: biznesu, nauki, edukacji, polityki, organizacji pozarządowych. Działania WSIiZ budzą uznanie w branży, jak stwierdził Jarosław Sobolewski, Dyrektor Generalny IAB Polska, - Rzeszów staje się stolicą internetową Polski południowej.

Źródło: Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dare to be fair! Wystawa Dominiki Janickiej w galerii Traffic Design
Zapraszamy na pierwszy w tym roku wernisaż w galerii Traffic Design. Dare to be fair Dominiki Janickiej to projekt o architekturze i budownictwie uwzględniających głos i znaczenie: środowiska, społeczności lokalnych, czy pracowników budowy.
Forum IAB 2025: Call for papers
Otwieramy call for papers do kolejnej edycji najważniejszej konferencji branży internetowej w Polsce. W tym roku Forum IAB przebiegnie pod hasłem “Zintegrowana przyszłość” i odbędzie się 4 - 5 czerwca 2025 r. w Warszawie. Zostań częścią tego wydarzenia. Na propozycję Twojej prezentacji czekamy do 31 stycznia br.
Sara James i Rossmann „Chcą ci powiedzieć coś” o ciele
Twarzą nowej kampanii Rossmanna jest Sara James. Firma połączyła siły z artystką, aby dotrzeć ze swoim pozytywnym przekazem o samoakceptacji i wdzięczności dla własnego ciała także do młodych ludzi.
Zarządzanie treściami z netPR.pl po nowemu
Oprogramowanie netPR.pl to unikatowe połączenie systemu CMS, narzędzi do komunikacji i zarządzania danymi osobowymi oraz systemu prezentacji treści w internecie. Platforma netPR.pl pozwala od teraz na indywidualne dopasowanie komponentów oprogramowania do potrzeb organizacji. W ofercie pozostaje nadal klasyczny wybór gotowych rozwiązań, takich jak biuro prasowe, witryna,...
George Clooney jako detektyw w kampanii Nespresso
Razem z Evą Longorią, Camille Cottin oraz Kim Go Eun wyruszają w zagadkową podróż prezentując pożądane przez wszystkich kawy Nespresso.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764