logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Magna Talenta – nowa agencja i szersze kompetencje w 38 Group

  PR 23.09.2019, przeczytano 1586 razy

Magna Talenta to efekt fuzji kompetencji dwóch firm: 38 Content Communication oraz Top Personal Branding – kierowanej przez Piotra Grządziel, czołowego polskiego eksperta w zakresie budowania i rozwijania marek osobistych liderów. Nowa agencja wchodzi w skład 38 Group, która tym samym wzmacnia kompetencje w obszarach: personal branding, social selling oraz employee advocacy i CSR.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/magna-talenta-%E2%80%93-nowa-agencja-i-szersze-kompetencje-w-38-group,384060,artykul.html

Magna Talenta łączy w sobie kompetencje z zakresu zarządzania reputacją oraz budowania wizerunku ekspertów w mediach, z działaniami social sellingowymi i employer brandingowymi. Istotnym obszarem działania agencji jest m.in. LinkedIn - dynamicznie rozwijający się w Polsce biznesowy kanał społecznościowy.

- Marka osobista eksperta to dziś jeden z kluczowych sposobów budowania przewagi konkurencyjnej w biznesie. Jeszcze nigdy tak wielu z nas nie miało tylu możliwości, by zainspirować tak wielu. Sprawni liderzy w swoich branżach wiedzą, jak skorzystać z multilokacji – czyli obecności w różnych miejscach w mediach cyfrowych i społecznościowych w tym samym czasie. Chcemy mieć większy wpływ na rynek, wsparcie sprzedaży albo lepsze rekrutacje? We wszystkich tych obszarach potrzebna jest dzisiaj marka osobista eksperta i jego większa widoczność – mówi Piotr Grządziel, Magna Talenta. - Marki osobiste ekspertów budujemy zawsze w oparciu o ich talenty – stąd nazwa nowej agencji. Reszta sukcesu to większa widoczność. Dziś, gdy zalewa nas fala fake news’ów i pseudo ekspertów z 3-miesięcznym doświadczeniem potrzebujemy wiarygodności. Dlatego w naszych strategiach stawiamy na wciąż unikalne połączenie działań PR z przemyślaną aktywnością w mediach społecznościowych – dodaje.

Eksperci z Magna Talenta pracują z liderami biznesu, pomagając im zbudować silne, wyróżniające się i skuteczne marki osobiste. Działania są połączone z budowaniem profesjonalnego i pozytywnego wizerunku w mediach.

- Świat biznesu potrzebuje na nowo zdefiniowanych i efektywnych procesów komunikacyjnych. Rośnie rola nowych kanałów, wśród których LinkedIn wyraźnie wyróżnia umożliwianie osiągnięcia mierzalnych efektów i realny wpływ na biznes. Zarządzanie reputacją to obecnie nie tylko kwestia dbałości o markę produktu czy usługi, a także wizerunek osób zarządzających. Znaczenie zyskują marki osobiste wszystkich pracowników, zarówno w procesach sprzedażowych, jak i employer brandingowych – mówi Katarzyna Życińska, CEO 38 Group.

38 Group tworzą 38 Content Communication (wcześniej 38PR & Content Communication), Quanta Media, BrandTime oraz Magna Talenta.

Źródło: Magna Talenta

www.magnatalenta.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764