Magna Talenta to efekt fuzji kompetencji dwóch firm: 38 Content Communication oraz Top Personal Branding – kierowanej przez Piotra Grządziel, czołowego polskiego eksperta w zakresie budowania i rozwijania marek osobistych liderów. Nowa agencja wchodzi w skład 38 Group, która tym samym wzmacnia kompetencje w obszarach: personal branding, social selling oraz employee advocacy i CSR.
Magna Talenta łączy w sobie kompetencje z zakresu zarządzania reputacją oraz budowania wizerunku ekspertów w mediach, z działaniami social sellingowymi i employer brandingowymi. Istotnym obszarem działania agencji jest m.in. LinkedIn - dynamicznie rozwijający się w Polsce biznesowy kanał społecznościowy.
- Marka osobista eksperta to dziś jeden z kluczowych sposobów budowania przewagi konkurencyjnej w biznesie. Jeszcze nigdy tak wielu z nas nie miało tylu możliwości, by zainspirować tak wielu. Sprawni liderzy w swoich branżach wiedzą, jak skorzystać z multilokacji – czyli obecności w różnych miejscach w mediach cyfrowych i społecznościowych w tym samym czasie. Chcemy mieć większy wpływ na rynek, wsparcie sprzedaży albo lepsze rekrutacje? We wszystkich tych obszarach potrzebna jest dzisiaj marka osobista eksperta i jego większa widoczność – mówi Piotr Grządziel, Magna Talenta. - Marki osobiste ekspertów budujemy zawsze w oparciu o ich talenty – stąd nazwa nowej agencji. Reszta sukcesu to większa widoczność. Dziś, gdy zalewa nas fala fake news’ów i pseudo ekspertów z 3-miesięcznym doświadczeniem potrzebujemy wiarygodności. Dlatego w naszych strategiach stawiamy na wciąż unikalne połączenie działań PR z przemyślaną aktywnością w mediach społecznościowych – dodaje.
Eksperci z Magna Talenta pracują z liderami biznesu, pomagając im zbudować silne, wyróżniające się i skuteczne marki osobiste. Działania są połączone z budowaniem profesjonalnego i pozytywnego wizerunku w mediach.
- Świat biznesu potrzebuje na nowo zdefiniowanych i efektywnych procesów komunikacyjnych. Rośnie rola nowych kanałów, wśród których LinkedIn wyraźnie wyróżnia umożliwianie osiągnięcia mierzalnych efektów i realny wpływ na biznes. Zarządzanie reputacją to obecnie nie tylko kwestia dbałości o markę produktu czy usługi, a także wizerunek osób zarządzających. Znaczenie zyskują marki osobiste wszystkich pracowników, zarówno w procesach sprzedażowych, jak i employer brandingowych – mówi Katarzyna Życińska, CEO 38 Group.
38 Group tworzą 38 Content Communication (wcześniej 38PR & Content Communication), Quanta Media, BrandTime oraz Magna Talenta.
Źródło: Magna Talenta