logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Magna Talenta – nowa agencja i szersze kompetencje w 38 Group

  PR 23.09.2019, przeczytano 378 razy

Magna Talenta to efekt fuzji kompetencji dwóch firm: 38 Content Communication oraz Top Personal Branding – kierowanej przez Piotra Grządziel, czołowego polskiego eksperta w zakresie budowania i rozwijania marek osobistych liderów. Nowa agencja wchodzi w skład 38 Group, która tym samym wzmacnia kompetencje w obszarach: personal branding, social selling oraz employee advocacy i CSR.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/magna-talenta-%E2%80%93-nowa-agencja-i-szersze-kompetencje-w-38-group,384060,artykul.html

Magna Talenta łączy w sobie kompetencje z zakresu zarządzania reputacją oraz budowania wizerunku ekspertów w mediach, z działaniami social sellingowymi i employer brandingowymi. Istotnym obszarem działania agencji jest m.in. LinkedIn - dynamicznie rozwijający się w Polsce biznesowy kanał społecznościowy.

- Marka osobista eksperta to dziś jeden z kluczowych sposobów budowania przewagi konkurencyjnej w biznesie. Jeszcze nigdy tak wielu z nas nie miało tylu możliwości, by zainspirować tak wielu. Sprawni liderzy w swoich branżach wiedzą, jak skorzystać z multilokacji – czyli obecności w różnych miejscach w mediach cyfrowych i społecznościowych w tym samym czasie. Chcemy mieć większy wpływ na rynek, wsparcie sprzedaży albo lepsze rekrutacje? We wszystkich tych obszarach potrzebna jest dzisiaj marka osobista eksperta i jego większa widoczność – mówi Piotr Grządziel, Magna Talenta. - Marki osobiste ekspertów budujemy zawsze w oparciu o ich talenty – stąd nazwa nowej agencji. Reszta sukcesu to większa widoczność. Dziś, gdy zalewa nas fala fake news’ów i pseudo ekspertów z 3-miesięcznym doświadczeniem potrzebujemy wiarygodności. Dlatego w naszych strategiach stawiamy na wciąż unikalne połączenie działań PR z przemyślaną aktywnością w mediach społecznościowych – dodaje.

Eksperci z Magna Talenta pracują z liderami biznesu, pomagając im zbudować silne, wyróżniające się i skuteczne marki osobiste. Działania są połączone z budowaniem profesjonalnego i pozytywnego wizerunku w mediach.

- Świat biznesu potrzebuje na nowo zdefiniowanych i efektywnych procesów komunikacyjnych. Rośnie rola nowych kanałów, wśród których LinkedIn wyraźnie wyróżnia umożliwianie osiągnięcia mierzalnych efektów i realny wpływ na biznes. Zarządzanie reputacją to obecnie nie tylko kwestia dbałości o markę produktu czy usługi, a także wizerunek osób zarządzających. Znaczenie zyskują marki osobiste wszystkich pracowników, zarówno w procesach sprzedażowych, jak i employer brandingowych – mówi Katarzyna Życińska, CEO 38 Group.

38 Group tworzą 38 Content Communication (wcześniej 38PR & Content Communication), Quanta Media, BrandTime oraz Magna Talenta.

Źródło: Magna Talenta

www.magnatalenta.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Niepodległa - Kronika życzliwości w czasach kryzysu
Biuro Programu „Niepodległa” uruchamia nowy projekt zapraszający Polaków do dzielenia się pozytywnymi doświadczeniami z czasów epidemii koronawirusa, które pokazują, że działając razem możemy przezwyciężyć wszystkie przeciwności. Każdy, kto spotkał się z życzliwością, z inicjatywami zachęcającymi innych do okazania dobroci serca lub sam...
Polska branża PR wyznaczyła własne standardy etyczne
Związek Firm Public Relations przyjął podczas ostatniego walnego zgromadzenia członków tekst jednolity Kodeksu Dobrych Praktyk. Wypracowano go w ramach oddolnej inicjatywy agencji członkowskich związku, reprezentującego wiodące na polskim rynku firmy PR. Kodeks stanowi wyznacznik standardów postępowania i norm etycznych. Dokument, będący formą samoregulacji branżowej, proponuje...
#Tarczaniestarcza - branża spotkań nad przepaścią
#TarczaNieStarcza - branża spotkań nad przepaścią. Komentarz dr. Krzysztofa Celucha, prorektora Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula,  właściciela Celuch Consulting.
Światła na miasta: jak energia buduje aglomeracje
W sobotę 28 marca o godz. 20:30 odbędzie się 13. edycja międzynarodowej akcji „Godzina dla Ziemi” zapoczątkowanej przez fundację World Wide Fund for Nature. Jej celem jest zachęcenie ludzi do oszczędzania energii oraz skłonienie do refleksji nad zmianami klimatycznymi. W ubiegłym roku w inicjatywie wzięło udział 187 państw, w tym Polska. W ciemnościach na...
Godzina dla Ziemi WWF - #zostańwdomu i zgaś światło
Od 13 lat w ostatnią sobotę marca odbywa się finał największej ekologicznej akcji na świecie. Godzina dla Ziemi WWF w tym roku, jak i cały świat – jest inna. Jednak i tym razem Fundacja WWF zachęca do symbolicznego zgaszenie światła w geście solidarności z ideą ochrony naszej planety. To czas, w którym pokażmy, że potrafimy się zjednoczyć i działać razem w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764