logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Magna Talenta – nowa agencja i szersze kompetencje w 38 Group

  PR 23.09.2019, przeczytano 1589 razy

Magna Talenta to efekt fuzji kompetencji dwóch firm: 38 Content Communication oraz Top Personal Branding – kierowanej przez Piotra Grządziel, czołowego polskiego eksperta w zakresie budowania i rozwijania marek osobistych liderów. Nowa agencja wchodzi w skład 38 Group, która tym samym wzmacnia kompetencje w obszarach: personal branding, social selling oraz employee advocacy i CSR.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/magna-talenta-%E2%80%93-nowa-agencja-i-szersze-kompetencje-w-38-group,384060,artykul.html

Magna Talenta łączy w sobie kompetencje z zakresu zarządzania reputacją oraz budowania wizerunku ekspertów w mediach, z działaniami social sellingowymi i employer brandingowymi. Istotnym obszarem działania agencji jest m.in. LinkedIn - dynamicznie rozwijający się w Polsce biznesowy kanał społecznościowy.

- Marka osobista eksperta to dziś jeden z kluczowych sposobów budowania przewagi konkurencyjnej w biznesie. Jeszcze nigdy tak wielu z nas nie miało tylu możliwości, by zainspirować tak wielu. Sprawni liderzy w swoich branżach wiedzą, jak skorzystać z multilokacji – czyli obecności w różnych miejscach w mediach cyfrowych i społecznościowych w tym samym czasie. Chcemy mieć większy wpływ na rynek, wsparcie sprzedaży albo lepsze rekrutacje? We wszystkich tych obszarach potrzebna jest dzisiaj marka osobista eksperta i jego większa widoczność – mówi Piotr Grządziel, Magna Talenta. - Marki osobiste ekspertów budujemy zawsze w oparciu o ich talenty – stąd nazwa nowej agencji. Reszta sukcesu to większa widoczność. Dziś, gdy zalewa nas fala fake news’ów i pseudo ekspertów z 3-miesięcznym doświadczeniem potrzebujemy wiarygodności. Dlatego w naszych strategiach stawiamy na wciąż unikalne połączenie działań PR z przemyślaną aktywnością w mediach społecznościowych – dodaje.

Eksperci z Magna Talenta pracują z liderami biznesu, pomagając im zbudować silne, wyróżniające się i skuteczne marki osobiste. Działania są połączone z budowaniem profesjonalnego i pozytywnego wizerunku w mediach.

- Świat biznesu potrzebuje na nowo zdefiniowanych i efektywnych procesów komunikacyjnych. Rośnie rola nowych kanałów, wśród których LinkedIn wyraźnie wyróżnia umożliwianie osiągnięcia mierzalnych efektów i realny wpływ na biznes. Zarządzanie reputacją to obecnie nie tylko kwestia dbałości o markę produktu czy usługi, a także wizerunek osób zarządzających. Znaczenie zyskują marki osobiste wszystkich pracowników, zarówno w procesach sprzedażowych, jak i employer brandingowych – mówi Katarzyna Życińska, CEO 38 Group.

38 Group tworzą 38 Content Communication (wcześniej 38PR & Content Communication), Quanta Media, BrandTime oraz Magna Talenta.

Źródło: Magna Talenta

www.magnatalenta.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764