logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mago AR Shopfitting: Aplikacja do aranżacji sklepowych wnętrz

  PR 28.02.2019, przeczytano 1053 razy
ilustracjastrzałka

Sprzedawcy, właściciele sklepów oraz magazynów mogą teraz w rozszerzonej rzeczywistości wypróbować wyposażenie dla swoich placówek. Wybrany wirtualny model pojawia się na ekranie na tle wnętrza ich realnego sklepu. Z tych wszystkich nowatorskich rozwiązań można korzystać dzięki MAGO AR Shopfitting. Ta innowacyjna, pierwsza na rynku aplikacja może zrewolucjonizować branżę retail.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mago-ar-shopfitting%3A-aplikacja-do-aranzacji-sklepowych-wnetrz,381437,artykul.html

Wirtualne ustawienie dowolnego regału w swoim sklepie, zmiana jego koloru z palety dostępnych dla danego modelu barw, test jak będzie prezentował się wypełniony towarem staje się banalnie proste pod warunkiem korzystania z MAGO AR Shopfitting. Pierwsza tak nowatorska w branży retail aplikacja na świecie wykorzystuje technologie Augmented Reality (AR). Wystarczy poprzez zainstalowane na smartfonie lub tablecie MAGO AR Shopfitting przedstawić w czasie rzeczywistym na ekranie wnętrze sklepu. Następnie można z katalogu, w którym jest około 100 modeli, wybrać odpowiedni dla swych biznesowych potrzeb, gustu lub specyfiki branży. Zostanie on pokazany jako  wpasowany już w rzeczywiste wnętrze. Technologia pozwala każdy z rodzajów regałów i stojaków obracać w rzucie 3D na tle swojej aktualnej ekspozycji w sklepie. Aplikacja umożliwia także zmienianie kolorów danego modelu. Również jednym kliknięciem łatwo ułożyć bądź zdjąć towar z wirtualnych półek.

Innowacja w planowaniu wyposażenia sklepów

MAGO AR Shopfitting rewolucjonizuje swoją branże, dlatego że oszczędza czas i w bardzo dużym stopniu eliminuje ryzyko nietrafionych inwestycji retailowych. Każdy z setki modeli można dzięki aplikacji przetestować u siebie w prosty sposób, bez tracenia mnóstwa godzin  na wizyty na targach lub innych wydarzeniach branży retail. Dotychczas każda zmiana wystroju i funkcjonalności sklepu oznaczała czasochłonne i kosztowne wydatki. Pomimo drogich inwestycji wiązała się z niepewnością, bo regały lub inne meble już po ustawieniu na miejscu przeznaczenia mogły rozczarować. Wcześniejsze wyobrażenia i oczekiwania mijały się z tym jak prezentowały się i jak funkcjonowały regały i stojaki tam gdzie ostatecznie trafiały po zakupie.

Dla kogo przeznaczona jest aplikacja? Dla tych, którzy chcą w prosty sposób oszczędzić czas oraz pieniądze szukając atrakcyjnego i funkcjonalnego wyposażenia sklepów. Przede wszystkim pomoże właścicielom sklepów, menadżerom zarządzającym sieciami handlowymi i franczyzobiorcom.

Zmienne kolory, obracanie w 3D

Wirtualny mebel dzięki innowatorskiej aplikacji umiejscowi się na ekranie na prawdziwym i aktualnym tle ekspozycji. Aplikacja pozwala dowolne obracanie go w trzech wymiarach. Można również wypróbować to jak dany model prezentuje się w innych kolorach. Dla jeszcze bliższego dopasowania do rzeczywistych warunków sklepowych  warto porównać na ekranie to jak wygląda pusty regał, a  jak wypełniony towarem.

Jeżeli wszystko się zgadza można z poziomu smartfona kupić sprzęt. Gdy model nie odpowiada potrzebom, oczekiwaniom i warunkom jakie istnieją w realnym sklepie to wówczas wystarczy szukać dalej i kliknąć w kolejny. Tym samym oszczędza się czas i środki jakie można było stracić w wypadku klasycznych transakcji.

Inspiracja i dzielenie się pomysłami na sklep

Aplikacja nie musi służyć wyłącznie do kupna. Wkomponowanemu w ekspozycję wirtualnemu modelowi warto zrobić zdjęcie i jako propozycję przesłać np. menadżerowi sklepu. MAGO AR Shopfitting może również służyć jako inspiracja. Osoby poszukujące wyposażenia pomogą swojej wyobraźni jeżeli skorzystają z podpowiedzi, które podsuwa aplikacja. Dostępne w niej wyposażenie sklepowe jest skategoryzowane według branż (m.in. spożywcza, warzywa i owoce, alkohol, sport, DIY, kwiaciarnia, ogród). Wystarczy wybrać którąś z  kategorii i otrzymuje się sugerowane dla niej stojaki i regały.

Rozszerzona Rzeczywistość już na kilka kliknięć

MAGO AR Shopfitting działa w bardzo prosty i intuicyjny sposób. Obsługuje się ją kilkoma kliknięciami. Zakupu również można dokonać jednym kliknięciem. Aplikacja wykorzystuje technologię Augmented Reality (Rzeczywistość Rozszerzona), która polega na łączeniu świata rzeczywistego z generowanym komputerowo. Dzieje się to interaktywnie w czasie rzeczywistym. Obiekty (czyli w wypadku MAGO AR Shopfitting meble, regały, stojaki) można swobodnie obracać w trzech wymiarach.

Warto dodać, że ta stworzona przez polskiego producenta MAGO aplikacja jest pierwszym na świecie tego typu innowatorskim rozwiązaniem dla branży retail.

MAGO AR Shopfitting można bezpłatnie pobrać ze Sklepu Play, z App Store lub bezpośrednio ze strony producenta.

Źródło: MAGO

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kaufland i Dr. Max promują profilaktykę zdrowotną
Wiedza, profilaktyka i dbałość o codzienne nawyki, to kluczowe elementy troski o zdrowie, które promuje wspólna inicjatywa sieci Kaufland, Dr. Max Drogeria oraz Stowarzyszenie Dr. Max Zdrowie. W ramach ogólnopolskiej akcji „Przystanek Zdrowie” w 20 miastach w mobilnych centrach zdrowia będzie można bezpłatnie zrobić badania oraz uzyskać porady...
Rośnie rynek reklamy. Internet siłą napędową
Estymowana wartość netto rynku reklamowego w Polsce w pierwszym kwartale 2025 r. wyniosła blisko 3 mld zł, co oznacza wzrost o 5,3% rok do roku, wynika z najnowszego Raportu o Rynku Reklamy w Polsce, tworzonego przez Publicis Groupe Polska.
Po wzrostowym zeszłym roku z mocnymi wynikami pomimo niekorzystnego otoczenia, pierwsze trzy miesiące 2025 roku oznaczały dla specjalizującej się w inżynierii oprogramowania i rozwiązaniach transformacji cyfrowej Grupy Fabrity osłabienie rezultatów.
WebTalk realizuje kampanię dla Burger King
WebTalk rozpoczyna współpracę z nowym klientem – agencja wygrała przetarg na realizację kampanii 360° dla marki Burger King. 22 maja miał premierę spot promujący kanapkę Chick’n Crunch “To pewne na 100%” .
Ekrany Samsung w odnowionym kinie Pathé Palace w Paryżu
Kino Pathé Palace w Paryżu zostało ponownie otwarte po renowacji. Nowa „szata” przeniosła je w nową erę technologii, m.in. dzięki sześciu ekranom Samsung Onyx cinema LED. Transformacji dopełnił ekran The Wall, 8K MICRO LED zainstalowany w holu obiektu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764