logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mailing jako dodatkowy kanał sprzedażowy - darmowy webinar Quarticon.com

  PR 21.11.2017, przeczytano 795 razy
ilustracjastrzałka

Angażująca i spersonalizowana treść w newsletterze to podstawa dobrej kampanii mailingowej. Serdecznie zapraszamy w najbliższy czwartek o godzinie 10:30 na darmowy webinar, podczas którego Paweł Wyborski, założyciel i CEO QuarticON.com, opowie, co stoi za prawdziwym sukcesem mailingu w e-commerce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mailing-jako-dodatkowy-kanal-sprzedazowy---darmowy-webinar-quarticon.com,34567,artykul.html

- Podczas webinarium pokażemy, jak tworzy się newsletter, w który ludzie chcą kliknąć. Mowa będzie o personalizacji treści wysłanych maili pod indywidulanego odbiorcę i narzędziach, które pozwalają rozwiązywać problem porzucanych koszyków i podnoszą realnie sprzedaż w sklepach internetowych – mówi Paweł Wyborski.

  • Aby wziąć udział w webinarium, wystarczy zarejestrować się TUTAJ

Źródło: QuarticON.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764