logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Maj 2020 rekordowy dla Grupy Kino Polska TV

  PR 03.06.2020, przeczytano 619 razy

W maju 2020 roku Grupa Kino Polska TV osiągnęła 2,52% udziału w oglądalności widowni komercyjnej, co jest najlepszym wynikiem w historii Grupy. W minionym miesiącu swój rekord ustanowił kanał Kino TV, który osiągnął udział w rynku na poziomie 0,23%. Z kolei kanały naziemne nadawcy, Stopklatka i Zoom TV, zaliczyły drugie najlepsze rezultaty w swojej historii – odpowiednio 1,22% i 0,64%.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/maj-2020-rekordowy-dla-grupy-kino-polska-tv,387272,artykul.html

Majowy wynik Grupy Kino Polska TV oznacza ponad 33-procentowy wzrost Grupy w porównaniu z majem 2019. Rok do roku urosły wszystkie kanały nadawcy objęte pomiarem w panelu Nielsena: Kino Polska Muzyka (+87,5%), Kino TV (+64,3%), Stopklatka (+43,5%), Kino Polska (+31,8%), Gametoon HD (+10,3%) i Zoom TV (+6,7%).

Średni dzienny zasięg wszystkich kanałów Grupy Kino Polska TV w maju 2020 łącznie wyniósł prawie 5,5 mln widzów (RCH, All 16-49). Miesięcznie docierają one już do ponad 20 mln widzów (RCH, All 16-49).

– Wynik Grupy Kino Polska TV w maju 2020 jest efektem atrakcyjnej oferty programowej naszych kanałów, działań marketingowych i szybkiego dostosowania się w tych obszarach do zmian na bardzo konkurencyjnym rynku telewizyjnym oraz większej konsumpcji telewizji w czasie ograniczeń spowodowanych pandemią – mówi Bogusław Kisielewski, prezes Kino Polska TV SA.

Cały segment kanałów filmowo-serialowych obecnych w Polsce urósł w maju 2020 roku o 9% rok do roku – do 11,6% udziału w rynku (SHR%, All 16-49). Łączna średnia widownia kanałów tego segmentu powiększyła się w maju o 16,3% i średnio w minucie wyniosła 277 tys. widzów (AMR, All 16-49).

Źródło: Kino Polska TV S.A.

www.kinopolska.pl

Dodatkowe informacje:

Dane: Nielsen Audience Measurement; SHR% All 16-49, maj 2020; wszystkie dane live.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764