logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

BADANIE: Maj na Facebooku wg Sotrendera

  PR 06.06.2013, przeczytano 1371 razy

Sotrender opublikował najnowsze, majowe wydanie cyklicznego raportu Fanpage Trends, w którym przedstawione zostały szczegółowe statystyki stron z 39 kategorii, skomentowane przez ekspertów z 33 branż.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/maj-na-facebooku-wg-sotrendera,18913,artykul.html

Maj na Facebooku w Polsce zdominowany został przez Lewandowskiego, nowego operatora telekomunikacyjnego Nju mobile oraz podsumowania przygotowane przez samego Facebooka.

Sportowe emocje

Lewandowski osiąga na Facebooku sukcesy równie spektakularne jak na boisku. Po fenomenalnych 4 golach dla Borussi, wbitych Realowi Madryt, Lewandowski intensywnie działał w mediach społecznościowych, a jego oficjalny profil przekroczył w tym miesiącu milion fanów. Wzrost o 150%, czyli aż o 700 tys. fanów sprawił, że znajduje się on tuż nad Radiem ESKA i w sumie wyprzedził już 56 stron z rankingu najpopularniejszych polskich fanpage'y. Czas wzrostu popularności strony doskonale zgrany był również z kampanią nowej linii marki odzieżowej promowanej przez Lewandowskiego. Profil Roberta Lewandowskiego jest pierwszym polskim milionowym fanpage’em osobowym w rankingu, po wyłączeniu profilu Kuby Wojewódzkiego, usuniętym w lutym tego roku. Wzrost liczby fanów Lewandowskiego zapewnił także awans dla Sportu jako branży, która stała się czwartą największą kategorią stron w rankingu Sotrendera.

Roszady w telekomunikacji

Jak na Facebookowe wyniki profili przekłada się ogólne zainteresowanie, pokazuje nie tylko sukces Lewandowskiego, ale również mniejszego Nju mobile, który może pochwalić się imponującym wzrostem liczby fanów na poziomie 4300%. W niecały miesiąc od uruchomienia strony na Facebooku, Nju mobile zdążył wyprzedzić Virgin Mobile Polska i plasuje się na 8 miejscu w rankingu operatorów telekomunikacyjnych.

Facebook podsumowuje

1 maja Facebook zaprezentował wyniki z I kwartału 2013 roku, w których zadeklarował, że jego przychody wzrosły do 1,46 mln dolarów, podczas gdy w analogicznym okresie 2012 r. wyniosły 1,06 mln. Facebook zanotował więc wzrost przychodów na poziomie 38%. Szczegółowe wyniki dostępne są na stronie Facebooka w dziale dla inwestorów.
Mniej technicznie, a bardziej obrazowo dane dotyczące Facebooka zostały przedstawione na zestawie przygotowanych przez portal infografik podsumowujących ubiegły rok „Facebook's Growth In The Past Year”.

Nowości w Fanpage Trends

W ostatnich dniach Sotrender uruchomił nową stronę internetową, dzięki której opracowania  prezentowane  są w przyjemniejszej i bardziej przejrzystej szacie graficznej. Infografika z danymi demograficznymi polskich użytkowników Facebooka dostępna jest bezpośrednio ze strony głównej Fanpage Trends. Do nazw stron i top postów, uwzględnionych w rankingach publikowanych na stronie WWW oraz w pliku do pobrania, dodane zostały odnośniki, dzięki czemu bezpośrednie przejście do omawianych elementów stało się łatwiejsze.

Źródło: Sotrender

www.sotrender.pl/fanpage-trends

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764