logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Majonez Kielecki w świątecznej kampanii na blogach kulinarnych

  PR 21.12.2018, przeczytano 630 razy
ilustracjastrzałka

Święta nie mogą odbyć się bez Majonezu Kieleckiego, który jest podstawowym składnikiem wielu świątecznych dań. Dlatego i tym razem agencja Optima Marketing Group z Krakowa we współpracy z wpływowymi blogerami i influencerami kulinarnymi wykorzystała ten fakt w swojej najnowszej kampanii dla WSP Społem Kielce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/majonez-kielecki-w-swiatecznej-kampanii-na-blogach-kulinarnych,380597,artykul.html

Na znanych blogach kulinarnych pojawiły się przepisy na świąteczne potrawy z wykorzystaniem i product placement Majonezu Kieleckiego. Celem kampanii jest wzrost świadomości marki oraz budowanie pozytywnego wizerunku produktu. Majonez Kielecki uchodzi za jeden z najlepszych produktów tego typu na rynku, głównie dzięki swojemu naturalnemu składowi, co jest doceniane zarówno wśród klientów, jak i kulinarnych influencerów.

Dodatkowo przepisy zostały udostępnione na portalach społecznościowych blogerów co jeszcze wzmocniło zasięgi kampanii. Świąteczną kampanię reklamową dla Majonezu Kieleckiego Optima realizuje również w ogólnopolskich stacjach TV oraz kanałach tematycznych.

Źródło: Optima Marketing Group

www.optimamg.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764