logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Majonez Kielecki walczył z rakiem w Kielcach

  PR 04.08.2023, przeczytano 420 razy
ilustracja

Wraz ze Świętokrzyskim Centrum Onkologii oraz świętokrzyskim oddziałem NFZ, Fundacja Pokonaj Raka zorganizowała niedawno dwa pikniki zdrowia. Mieszkańcy województwa skorzystali z szeregu badań profilaktycznych oraz skonsultowa wyniki z różnymi specjalistami np. dermatologiem, który zbada znamiona pod kątem wykrycia czerniaka.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/majonez-kielecki-walczyl-z-rakiem-w-kielcach,400984,artykul.html

Wydarzenie dofinansowane zostało przez WSP Społem i odbędzie się w dniach:

  • 29 lipca br. na Rynku w Kielcach
  • 30 lipca br. w Pińczowie, przy MOSIR.

– To już nasz III piknik zdrowia. Tym wydarzeniem chcemy pokazać piękno ziemi świętokrzyskiej, szerzyć świadomość prozdrowotną jej mieszkańców oraz promować przemysł gospodarczy ziemi regionu – mówiła Katarzyna Gulczyńska, Prezes Fundacji „Pokonaj raka”. – Wydarzenie zostało wsparte patronatem Wojewody Świętokrzyskiego, Marszałka Województwa oraz Burmistrza Pińczowa – dodaje prezes fundacji.

Dla właściciela marki Majonezu Kieleckiego, nie jest obojętne zdrowie najbliższej mu społeczności, dlatego zarząd jednogłośnie zdecydował o wsparciu inicjatywy. Sponsoring pikniku to idealna okazja do szerzenia wiedzy, dzielenia się spostrzeżeniami i integrowania. Część środków, która została przekazana Fundacji, zasiliła działania promocyjne wydarzenia, m.in. zakup gadżetów i koszulek, a także dofinansowała spływ kajakowy rzeką Nida dla uczestników pikniku.

Źródło: WSP Społem

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nie prześpij okazji do rozwoju firmy – kampania Alior Banku
Alior Bank prowadzi multimedialną kampanię marketingową, która promuje kredyty na bieżącą działalność i cele inwestycyjne dla mikrofim i małych przedsiębiorstw. Bank zachęca przedsiębiorców do skorzystania z kredytu w rachunku bieżącym lub Bizneskredytu bez prowizji przygotowawczej. Oferta promocyjna obowiązuje do końca czerwca.

Wraz z początkiem 2024 r. agencja kreatywna Chromatique uzyskała członkostwo w Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR. Doświadczenie zdobyte przez 14 lat w działaniach reklamowych i kreatywnych umożliwia agencji dołożenie w branży swojej cegiełki, która pomoże budować dobre praktyki i propagować właściwe postawy na rynku reklamowo-marketingowym.
Zbyszek Nowicki Partnerem w Bluerank i Full Stack Experts
Współwłaściciel agencji i dotychczasowy Co-Managing Director, obejmuje stanowisko Partnera i chce rozwijać biznes na kolejnych rynkach. 
Kerris wygrywa przetarg Paypo
Agencja KERRIS odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze social ads performance marketing PayPo – lidera płatności odroczonych w Polsce.
Nowość Biedronki promowana wspólnie z reprezentacją Polski
Współpraca Polskiego Związku Piłki Nożnej z siecią Biedronka zaowocowała wprowadzeniem na rynek kolejnego produktu z serii Go Active, sygnowanego logotypem piłkarskiej reprezentacji Polski. Nowość marki własnej pod nazwą Peanut Powder to orzeszki ziemne prażone w formie proszku, o obniżonej zawartości tłuszczu – wspólnie opracowany i polecany przez...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764