logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Patronat Signs.pl: Majowa konferencja I love marketing & technology

   22.04.2022, przeczytano 944 razy
ilustracja

18-20 maja 2022 w Warszawie odbędzie się kolejna edycja kultowej konferencji marketingowej -  I ❤ marketing  & technology. Event odbędzie się stacjonarnie w Multikinie Złote Tarasy, ale można wziąć w nim udział również online.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/patronat-signs.pl%3A-majowa-konferencja-i-love-marketing-and-technology,395603,artykul.html

Konferencja potrwa trzy dni i zgromadzi ok. 1200 uczestników oraz 60 prelegentek i prelegentów. I ❤ marketing & technology to przede wszystkim dawka skondensowanej wiedzy, bo każdy występujący to ekspert w swojej dziedzinie, a na przekazanie cennych wskazówek ma jedynie 18 minut. Dzięki temu musi maksymalnie wykorzystać czas i skupić się na tym, co naprawdę istotne. Co więcej, prelegentki i prelegenci rywalizują między sobą o miano najlepszego wystąpienia, a o ich wynagrodzeniu decyduje publiczność, która ocenia wszystkie prelekcje. Ciekawym uzupełnieniem prezentacji będą panele dyskusyjne, podczas których występujący odpowiedzą na pytania publiczności.

Konferencja została podzielona na kilka ścieżkek tematycznych:

  • I ❤ social media
  • I ❤ tech – NOWOŚĆ!
  • I ❤ marketing
  • I ❤ tv & video – NOWOŚĆ!
  • I ❤ seo & content

Dzięki temu każdy znajdzie odpowiedni dla siebie obszar. Uczestnicy mają do wyboru bilety zarówno na pojedyncze dni, jak i pakiety dwu oraz trzy dniowe.

Zaletą konferencji jest również to, że są tutaj przedstawiciele zarówno korporacji, MŚP, jak i agencji marketingowych. Dzięki temu networking stoi na bardzo wysokim poziomie, a wiele spotkań biznesowych można odbyć w czasie samego wydarzenia.

Aby dowiedzieć się więcej o konferencji, warto zajrzeć na stronę internetową ilovemkt.pl

Konferencja objęta jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: sprawny.marketing

www.sprawnymarketing.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764