logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Majowa konferencja I ❤ marketing & technology pod patronatem Signs.pl

   22.04.2022, przeczytano 486 razy
ilustracja

18-20 maja 2022 w Warszawie odbędzie się kolejna edycja kultowej konferencji marketingowej -  I ❤ marketing  & technology. Event odbędzie się stacjonarnie w Multikinie Złote Tarasy, ale można wziąć w nim udział również online.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/majowa-konferencja-i-%E2%9D%A4-marketing-and-technology-pod-patronatem-signs.pl,395603,artykul.html

Konferencja potrwa trzy dni i zgromadzi ok. 1200 uczestników oraz 60 prelegentek i prelegentów. I ❤ marketing & technology to przede wszystkim dawka skondensowanej wiedzy, bo każdy występujący to ekspert w swojej dziedzinie, a na przekazanie cennych wskazówek ma jedynie 18 minut. Dzięki temu musi maksymalnie wykorzystać czas i skupić się na tym, co naprawdę istotne. Co więcej, prelegentki i prelegenci rywalizują między sobą o miano najlepszego wystąpienia, a o ich wynagrodzeniu decyduje publiczność, która ocenia wszystkie prelekcje. Ciekawym uzupełnieniem prezentacji będą panele dyskusyjne, podczas których występujący odpowiedzą na pytania publiczności.

Konferencja została podzielona na kilka ścieżkek tematycznych:

  • I ❤ social media
  • I ❤ tech – NOWOŚĆ!
  • I ❤ marketing
  • I ❤ tv & video – NOWOŚĆ!
  • I ❤ seo & content

Dzięki temu każdy znajdzie odpowiedni dla siebie obszar. Uczestnicy mają do wyboru bilety zarówno na pojedyncze dni, jak i pakiety dwu oraz trzy dniowe.

Zaletą konferencji jest również to, że są tutaj przedstawiciele zarówno korporacji, MŚP, jak i agencji marketingowych. Dzięki temu networking stoi na bardzo wysokim poziomie, a wiele spotkań biznesowych można odbyć w czasie samego wydarzenia.

Aby dowiedzieć się więcej o konferencji, warto zajrzeć na stronę internetową ilovemkt.pl

Konferencja objęta jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: sprawny.marketing

www.sprawnymarketing.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon ma przyjemność ogłosić publikację wersji 2.10 oprogramowania sprzętowego – firmware dla flagowego, pełnoklatkowego aparatu bezlusterkowego Nikon Z 9.
Oceanic w kampanii marki AA „Jestem wrażliwa” wykorzystał analizę danych w celu precyzyjnego targetowania OOH w AMS
Kampania marki AA „Jestem wrażliwa” wykorzystała jeden z najnowszych modeli zakupowych OOH w AMS – zakup produktowy, oparty o analizę danych w dedykowanej grupie celowej. Dogłębna analiza zaowocowała komplementarną kampanią wykorzystującą pełne możliwości reklamy Out-of-Home z automatycznym doborem punktów styku ze zdefiniowaną grupą celową.
Bezpłatna rejestracja na Festiwal Marketingu – Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku
Trwa bezpłatna rejestracja dla zwiedzających na 14. edycję targów Festiwal Marketingu, które odbędą się 14-15 września br. w EXPO XXI Warszawa.
Cezary Pazura namawia do przejścia na zdrowsze orzeźwienie z Żywiec Zdrój
Nowa kampania Żywiec Zdrój z udziałem Cezarego Pazury nawiązuje do słynnego motywu z kultowego filmu ,,Kiler”, zachęcając do zmiany słodzonych napojów na zdrowsze[1] orzeźwienie z produktami mocno gazowanymi od Żywiec Zdrój.
Maciej Herman w IAA Power Podcast
Gościem drugiego podcastu IAA POWER PODCAST był Maciej Herman, Dyrektor Zarządzający w firmie Wedel.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764