logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Majowe „Cztery Kąty” z wejściówką na Łódź Design Festival 2018

  PR 05.05.2018, przeczytano 458 razy
ilustracjastrzałka

Na rynku dostępne jest już najnowsze wydanie magazynu „Cztery Kąty”, do którego dołączona została wejściówka na jeden z najważniejszych polskich festiwali designu. Ponadto w numerze znalazło się aż 185 niezwykłych przedmiotów do domu, porady na temat urządzania balkonu lub tarasu, a także podpowiedzi jak odświeżyć wygląd salonu i odmienić 30-letnią łazienkę. To drugie wydanie z nową szatą graficzną i rubrykami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/majowe-_cztery-katy_-z-wejsciowka-na-lodz-design-festival-2018,36374,artykul.html

Tematem najnowszego numeru „Czterech Kątów” jest urządzanie balkonu i tarasu - redakcja proponuje alfabetyczne zestawienie najważniejszych rzeczy, o których powinniśmy pamiętać urządzając prawdziwy „letni salonik”. Ci, którzy chcą odmienić także swój domowy salon, znajdą w najnowszym wydaniu aż 10 stron na temat dodatków, kolorów i dekoracji idealnych do pokoju dziennego.

Jak zawsze czytelnicy będą mogli zainspirować się wyjątkowymi wnętrzami oraz metamorfozami - tym razem zaprezentowana została m.in. przemiana starej łazienki. W numerze znalazły się również porady dotyczące m.in. urządzania domowej biblioteczki oraz wyboru idealnego łóżka.

Majowe wydanie „Czterech Kątów” jest dostępne w sprzedaży od czwartku, 26 kwietnia br. w cenie 6,99 zł.

Numer wspiera promocja w radiach Agory, w prasie (czasopisma Agory, „Co Jest Grane 24”), w internecie (serwisy Gazeta.pl, media społecznościowe) oraz w kinach sieci Helios. Kreację kampanii przygotował Dział marketingu pionu Czasopisma Agory.

Źródło: Agora S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Coraz większe wydatki na reklamę w kinach
Kino jest coraz bardziej doceniane przez marketerów, a budżety reklamowe w tym segmencie są coraz większe. W tym roku – jak wynika z prognoz Zenith – reklama kinowa urośnie o 4,6 proc., czyli powyżej średniej rynkowej. Również globalne prognozy mówią o tym, że będzie to jeden z liderów wzrostów wydatków reklamowych spośród...
100 najczęstszych błędów w Internecie w 2019 r.
Jest to druga edycja raportu, który ma za zadanie przedstawić kondycję polskiej ortografii w Internecie. Powstał we współpracy z portalem Polszczyzna.pl i partnerem technologicznym, narzędziem do monitoringu Internetu, SentiOne.
SalesTube, agencja one stop shop dla e-commerce (Group One), została pierwszą firmą w CEE i jedną z 12 na świecie z certyfikatem Google Marketing Platform Surveys. Wyróżnienie potwierdza najwyższe kompetencje agencji zarówno w zakresie Google Marketing Platform jak i w obszarze analityczno-badawczym.
Zdaje się, że Google prowadzi walkę z wiatrakami. Android, czyli system mobilny giganta z Kalifornii jest najpopularniejszym oprogramowaniem na świecie. Na ten system powstają miliony aplikacji, a wśród nich znajdą się takie, które nie tylko są niebezpieczne dla urządzeń, ale przede wszystkim dla danych użytkowników. W 2019 roku Google zablokowało ponad 790...
Cathy Ibal z CNN International Commercial awansuje na stanowisko Senior Vice President na region EMEA
Cathy Ibal z CNN International Commercial (CNNIC) objęła stanowisko Senior Vice President na region Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA) i będzie odpowiedzialna za komercyjną współpracę stacji z kluczowymi partnerami. Z siedziby w Paryżu będzie raportowała prezesowi CNNIC, Raniemu Raadowi.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764