logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Majowe „Cztery Kąty” z wejściówką na Łódź Design Festival 2018

  PR 05.05.2018, przeczytano 517 razy
ilustracjastrzałka

Na rynku dostępne jest już najnowsze wydanie magazynu „Cztery Kąty”, do którego dołączona została wejściówka na jeden z najważniejszych polskich festiwali designu. Ponadto w numerze znalazło się aż 185 niezwykłych przedmiotów do domu, porady na temat urządzania balkonu lub tarasu, a także podpowiedzi jak odświeżyć wygląd salonu i odmienić 30-letnią łazienkę. To drugie wydanie z nową szatą graficzną i rubrykami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/majowe-_cztery-katy_-z-wejsciowka-na-lodz-design-festival-2018,36374,artykul.html

Tematem najnowszego numeru „Czterech Kątów” jest urządzanie balkonu i tarasu - redakcja proponuje alfabetyczne zestawienie najważniejszych rzeczy, o których powinniśmy pamiętać urządzając prawdziwy „letni salonik”. Ci, którzy chcą odmienić także swój domowy salon, znajdą w najnowszym wydaniu aż 10 stron na temat dodatków, kolorów i dekoracji idealnych do pokoju dziennego.

Jak zawsze czytelnicy będą mogli zainspirować się wyjątkowymi wnętrzami oraz metamorfozami - tym razem zaprezentowana została m.in. przemiana starej łazienki. W numerze znalazły się również porady dotyczące m.in. urządzania domowej biblioteczki oraz wyboru idealnego łóżka.

Majowe wydanie „Czterech Kątów” jest dostępne w sprzedaży od czwartku, 26 kwietnia br. w cenie 6,99 zł.

Numer wspiera promocja w radiach Agory, w prasie (czasopisma Agory, „Co Jest Grane 24”), w internecie (serwisy Gazeta.pl, media społecznościowe) oraz w kinach sieci Helios. Kreację kampanii przygotował Dział marketingu pionu Czasopisma Agory.

Źródło: Agora S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dużo nowości i kontynuacja znanych formatów, a przede wszystkim jeszcze więcej tematów ważnych dla czytelników Gazeta.pl, w tym treści związanych z ochroną środowiska. Tak w skrócie prezentuje się jesienna ramówka portalu, którą redakcja zaprezentowała dziś, 24 września br.
Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce – sierpień 2020
Według cyklicznego badania Instytutu Monitorowania Mediów IMM podium najbardziej opiniotwórczych polskich mediów w sierpniu br. kolejny miesiąc z rzędu zajęły kolejno: portal Onet, stacja TVN24 i dziennik Rzeczpospolita. W TOP 15 znalazły się także Program 24 Polskiego Radia i TV Trwam – oba tytuły ze wzrostem aż o jedenaście pozycji względem ubiegłego...
W ostatnich tygodniach frekwencja w kinach wzrasta wraz z pojawianiem się na wielkim ekranie nowych tytułów filmowych jak „Tenet”, „Pętla”, „Mulan” oraz jeden z najgłośniejszych filmów tej jesieni „25 lat niewinności. Sprawa Tomka Komendy”. W miniony weekend polskie kina odnotowały najwyższą frekwencję od czasu...
WP rozpoczyna akcję „Dbaj, nie panikuj”
Redakcja Wirtualnej Polski rusza z akcją „Dbaj, nie panikuj”, w której przedstawia aktualne informacje nt. koronawirusa, przydatne infografiki oraz umożliwia zadawanie nurtujących pytań. Promują ją spoty z osobami, które przeszły Covid-19. Wszystkie treści konsultują eksperci medyczni.
AB Europe Virtual Programmatic Day w listopadzie
Przed nami największa konferencja programatyczna - Virtual Programmatic Day, organizowane przez IAB Europe.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764