logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Majowe „Cztery Kąty” z wejściówką na Łódź Design Festival 2018

  PR 05.05.2018, przeczytano 753 razy
ilustracjastrzałka

Na rynku dostępne jest już najnowsze wydanie magazynu „Cztery Kąty”, do którego dołączona została wejściówka na jeden z najważniejszych polskich festiwali designu. Ponadto w numerze znalazło się aż 185 niezwykłych przedmiotów do domu, porady na temat urządzania balkonu lub tarasu, a także podpowiedzi jak odświeżyć wygląd salonu i odmienić 30-letnią łazienkę. To drugie wydanie z nową szatą graficzną i rubrykami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/majowe-_cztery-katy_-z-wejsciowka-na-lodz-design-festival-2018,36374,artykul.html

Tematem najnowszego numeru „Czterech Kątów” jest urządzanie balkonu i tarasu - redakcja proponuje alfabetyczne zestawienie najważniejszych rzeczy, o których powinniśmy pamiętać urządzając prawdziwy „letni salonik”. Ci, którzy chcą odmienić także swój domowy salon, znajdą w najnowszym wydaniu aż 10 stron na temat dodatków, kolorów i dekoracji idealnych do pokoju dziennego.

Jak zawsze czytelnicy będą mogli zainspirować się wyjątkowymi wnętrzami oraz metamorfozami - tym razem zaprezentowana została m.in. przemiana starej łazienki. W numerze znalazły się również porady dotyczące m.in. urządzania domowej biblioteczki oraz wyboru idealnego łóżka.

Majowe wydanie „Czterech Kątów” jest dostępne w sprzedaży od czwartku, 26 kwietnia br. w cenie 6,99 zł.

Numer wspiera promocja w radiach Agory, w prasie (czasopisma Agory, „Co Jest Grane 24”), w internecie (serwisy Gazeta.pl, media społecznościowe) oraz w kinach sieci Helios. Kreację kampanii przygotował Dział marketingu pionu Czasopisma Agory.

Źródło: Agora S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764