logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Majowe spotkania marketingowe dla sektora NGO

  PR 14.05.2019, przeczytano 324 razy
ilustracjastrzałka

Rusza nowy cykl spotkań skoncentrowanych na działaniach marketingowych i promocyjnych w sektorze NGO – marketiNGO. Pierwsze wydarzenie odbędzie się już 17 maja o godz. 18:00 w klubie Hevre w Krakowie. Wstęp jest bezpłatny.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/majowe-spotkania-marketingowe-dla-sektora-ngo,382422,artykul.html

Wydarzenie kierowane jest w szczególności do przedstawicieli organizacji pozarządowych, którzy chcieliby poznać sposoby tworzenia strategii online oraz możliwe formy promocji w ramach digital marketingu. Wiedza zdobyta podczas spotkań pozwoli zastosować nowe metody promowania swojego stowarzyszenia lub organizacji w internecie.

Na pierwsze spotkanie zaplanowano 4 merytoryczne wystąpienia, podczas których zostaną zaprezentowane case study przygotowane przez wieloletnich praktyków marketingu, a także działaczy organizacji pozarządowych.

Prelegentami tego wydarzenia będą:

Maciek Myśliwiec – specjalista w zakresie komunikacji i social media, praktyk NGO i członek zarządu Stowarzyszenia WZMACNIACZ.org, Krzysztof Marzec i Marta Pilacińska z DevaGroup, Magdalena Łapińska ze stowarzyszenia Otwarte Klatki oraz Robert Kawałko, pomysłodawca corocznej inicjatywy dobroczynnej Kilometry Dobra.

  • Wstęp na to wydarzenie jest bezpłatny, jednak obowiązują zapisy TUTAJ

Źródło: marketiNGO

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764