logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Majowe spotkania marketingowe dla sektora NGO

  PR 14.05.2019, przeczytano 175 razy
ilustracjastrzałka

Rusza nowy cykl spotkań skoncentrowanych na działaniach marketingowych i promocyjnych w sektorze NGO – marketiNGO. Pierwsze wydarzenie odbędzie się już 17 maja o godz. 18:00 w klubie Hevre w Krakowie. Wstęp jest bezpłatny.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/majowe-spotkania-marketingowe-dla-sektora-ngo,382422,artykul.html

Wydarzenie kierowane jest w szczególności do przedstawicieli organizacji pozarządowych, którzy chcieliby poznać sposoby tworzenia strategii online oraz możliwe formy promocji w ramach digital marketingu. Wiedza zdobyta podczas spotkań pozwoli zastosować nowe metody promowania swojego stowarzyszenia lub organizacji w internecie.

Na pierwsze spotkanie zaplanowano 4 merytoryczne wystąpienia, podczas których zostaną zaprezentowane case study przygotowane przez wieloletnich praktyków marketingu, a także działaczy organizacji pozarządowych.

Prelegentami tego wydarzenia będą:

Maciek Myśliwiec – specjalista w zakresie komunikacji i social media, praktyk NGO i członek zarządu Stowarzyszenia WZMACNIACZ.org, Krzysztof Marzec i Marta Pilacińska z DevaGroup, Magdalena Łapińska ze stowarzyszenia Otwarte Klatki oraz Robert Kawałko, pomysłodawca corocznej inicjatywy dobroczynnej Kilometry Dobra.

  • Wstęp na to wydarzenie jest bezpłatny, jednak obowiązują zapisy TUTAJ

Źródło: marketiNGO

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Succes Story by Via Color Pegasus: Rembar inwestuje w Axis 6090
REMBAR to polska firma, która powstała z doświadczenia i pasji jej właścicieli. Jedną z gałęzi jej działalności jest produkcja dekoracji na specjalne okazje, a celem, który właściciele chcieli zrealizować – rozwój tego segmentu i rozbudowanie marki. Szansę na realizację tych planów znaleźli na targach branżowych w postaci drukarki UV...
Bloomnet pomaga rozwijać niemiecką markę Expertlead
Agencja interaktywna Bloomnet rozszerza współpracę z platformą zajmującą się rekrutowaniem i oferowaniem dla firm freelancerów technologicznych.
Grześki latem nie pływają w czekoladzie
W okresie wakacyjnym marka Grześki wzmacnia komunikację oferty wafli bez polewy, jako idealnej przekąski w upalne dni. W czerwcu w zasięgowych mediach realizowana będzie kampania reklamowa pod hasłem „Grześki latem nie pływają w czekoladzie”. Działania potrwają przez cały miesiąc m.in. w telewizji, internecie i w punktach sprzedaży.
Idea Productions Poland z kolejnym projektem online
Od koncepcji, przez produkcję, po realizację – agencja eventowa Idea Productions Poland zakończyła właśnie prace nad cyklem spotkań online dla klienta z branży farmaceutycznej.
Kampania „Polskie – kupuję to!”
Kampania społeczna PGE Polskiej Grupy Energetycznej „Polskie – kupuję to!” zachęca Polaków do kupowania krajowych produktów i usług. Akcję zainicjowali pracownicy PGE, a Grupa zdecydowała się ją wesprzeć i nadać jej ogólnopolski wymiar.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764