logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Majowe spotkanie Digital Signage Club

   10.05.2018, przeczytano 969 razy
ilustracjastrzałka

W dniu 29 maja 2018 r. w Warszawie odbędzie się kolejne spotkanie Digital Signage Club, przeznaczone dla profesjonalistów i pasjonatów DS, organizowane przez Stowarzyszenie Polish Digital Signage Association (PDSA) we współpracy z SQM Digital Signage. Wydarzenie stanowić będzie preludium do planowanej na wrzesień br. konferencji Digital Signage Trends.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/majowe-spotkanie-digital-signage-club-,36444,artykul.html

Tym razem spotkanie Digital Signage Club odbędzie się w jednym z największych i najbardziej nowoczesnych w Europie sklepów piłkarskich R-GOL.com , gdzie przy okazji można będzie zapoznać się z ciekawym wdrożeniem systemu Digital Signage, nagrodzonym w 2017 roku PDSA Award za wzorcową instalację.

W trakcie wydarzenia zostaną omówione m.in. takie zagadnienia jak: zastosowanie systemów Digital Signage w sklepie piłkarskim R-GOL.com; Omnichannel w przestrzeni sklepu tradycyjnego; nowoczesny store design z użyciem interaktywnych ekranów oraz aktualne działania i plany stowarzyszenia PDSA. Zaplanowano również panel dyskusyjny, networking oraz konkurs z nagrodami.

Udział w spotkaniu jest bezpłatny jednak wymaga wcześniejszej rejestracji.

Majowe spotkanie jest wstępem do oczekiwanej konferencji Digital Signage Trends, która odbędzie 13 września br. pod patronatem Signs.pl. Podczas tegorocznej edycji DST podobnych przykładów, ciekawych wdrożeń i dyskusji branżowych będzie znacznie więcej. Na konferencji będzie mieć też premierę kompleksowy raport dotyczący polskiego rynku DS.

Źródło: PDSA, SQM Digital Signage

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Philippe Urweiller ambasadorem marki Kaiser Patisserie
Dziś z radością ogłaszamy, że ambasadorem marki KAISER Patisserie został doskonały Philippe Urweiller, Pastry Chef & Chocolatier.
Alpro aktywizuje konsumentów: działania outdoorowe i w social mediach
Tegoroczne lato należy do Alpro. Marka z portfolio Danone zaplanowała szereg angażujących konsumentów aktywności w myśl prowadzonej równolegle kampanii influencer marketingowej „Roślinne nie gryzie!”. Na odbiorców czekają aktywacje stacjonarne, jak i akcje w mediach społecznościowych. Celem realizowanych przedsięwzięć jest zachęcenie...
Leo Burnett Warszawa dla Jeep i National Geographic Traveler
W ramach współpracy pomiędzy agencją Leo Burnett Warszawa i marką Jeep zaplanowano nową akcję marketingową. Marka została partnerem plebiscytu Cuda Polski 2024, organizowanego przez National Geographic Traveler.
in-Store Media: kampanie  Flamin’ Hot i Pepsi w Auchan
Firma in-Store Media Polska zrealizowała w czerwcu dwie równoległe kampanie shopper marketingowe FritoLay Flamin’ Hot oraz Pepsi w 70 hipermarketach sieci Auchan. W obu kampaniach zastosowano mix nowoczesnych nośników w różnych sklepach, które zachęcały konsumentów do zakupów produktów z kategorii przekąsek i napojów.
Creative Brand Stories dla Open Hair Festival w Sieradzu
Bossa Nova Events, agencja należąca do grupy marketingowej Creative Brand Stories, już trzeci rok z rzędu zajmuje się kompleksową współorganizacją letniego Open Hair Festival wraz z Miastem Sieradz. Tegoroczna edycja wydarzenia odbyła się w dniach 19-21 lipca 2024 roku.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764