logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Majowe spotkanie Digital Signage Club

   10.05.2018, przeczytano 1000 razy
ilustracjastrzałka

W dniu 29 maja 2018 r. w Warszawie odbędzie się kolejne spotkanie Digital Signage Club, przeznaczone dla profesjonalistów i pasjonatów DS, organizowane przez Stowarzyszenie Polish Digital Signage Association (PDSA) we współpracy z SQM Digital Signage. Wydarzenie stanowić będzie preludium do planowanej na wrzesień br. konferencji Digital Signage Trends.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/majowe-spotkanie-digital-signage-club-,36444,artykul.html

Tym razem spotkanie Digital Signage Club odbędzie się w jednym z największych i najbardziej nowoczesnych w Europie sklepów piłkarskich R-GOL.com , gdzie przy okazji można będzie zapoznać się z ciekawym wdrożeniem systemu Digital Signage, nagrodzonym w 2017 roku PDSA Award za wzorcową instalację.

W trakcie wydarzenia zostaną omówione m.in. takie zagadnienia jak: zastosowanie systemów Digital Signage w sklepie piłkarskim R-GOL.com; Omnichannel w przestrzeni sklepu tradycyjnego; nowoczesny store design z użyciem interaktywnych ekranów oraz aktualne działania i plany stowarzyszenia PDSA. Zaplanowano również panel dyskusyjny, networking oraz konkurs z nagrodami.

Udział w spotkaniu jest bezpłatny jednak wymaga wcześniejszej rejestracji.

Majowe spotkanie jest wstępem do oczekiwanej konferencji Digital Signage Trends, która odbędzie 13 września br. pod patronatem Signs.pl. Podczas tegorocznej edycji DST podobnych przykładów, ciekawych wdrożeń i dyskusji branżowych będzie znacznie więcej. Na konferencji będzie mieć też premierę kompleksowy raport dotyczący polskiego rynku DS.

Źródło: PDSA, SQM Digital Signage

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kaufland i Dr. Max promują profilaktykę zdrowotną
Wiedza, profilaktyka i dbałość o codzienne nawyki, to kluczowe elementy troski o zdrowie, które promuje wspólna inicjatywa sieci Kaufland, Dr. Max Drogeria oraz Stowarzyszenie Dr. Max Zdrowie. W ramach ogólnopolskiej akcji „Przystanek Zdrowie” w 20 miastach w mobilnych centrach zdrowia będzie można bezpłatnie zrobić badania oraz uzyskać porady...
Rośnie rynek reklamy. Internet siłą napędową
Estymowana wartość netto rynku reklamowego w Polsce w pierwszym kwartale 2025 r. wyniosła blisko 3 mld zł, co oznacza wzrost o 5,3% rok do roku, wynika z najnowszego Raportu o Rynku Reklamy w Polsce, tworzonego przez Publicis Groupe Polska.
Po wzrostowym zeszłym roku z mocnymi wynikami pomimo niekorzystnego otoczenia, pierwsze trzy miesiące 2025 roku oznaczały dla specjalizującej się w inżynierii oprogramowania i rozwiązaniach transformacji cyfrowej Grupy Fabrity osłabienie rezultatów.
WebTalk realizuje kampanię dla Burger King
WebTalk rozpoczyna współpracę z nowym klientem – agencja wygrała przetarg na realizację kampanii 360° dla marki Burger King. 22 maja miał premierę spot promujący kanapkę Chick’n Crunch “To pewne na 100%” .
Ekrany Samsung w odnowionym kinie Pathé Palace w Paryżu
Kino Pathé Palace w Paryżu zostało ponownie otwarte po renowacji. Nowa „szata” przeniosła je w nową erę technologii, m.in. dzięki sześciu ekranom Samsung Onyx cinema LED. Transformacji dopełnił ekran The Wall, 8K MICRO LED zainstalowany w holu obiektu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764