logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Majowe spotkanie Digital Signage Club

   10.05.2018, przeczytano 948 razy
ilustracjastrzałka

W dniu 29 maja 2018 r. w Warszawie odbędzie się kolejne spotkanie Digital Signage Club, przeznaczone dla profesjonalistów i pasjonatów DS, organizowane przez Stowarzyszenie Polish Digital Signage Association (PDSA) we współpracy z SQM Digital Signage. Wydarzenie stanowić będzie preludium do planowanej na wrzesień br. konferencji Digital Signage Trends.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/majowe-spotkanie-digital-signage-club-,36444,artykul.html

Tym razem spotkanie Digital Signage Club odbędzie się w jednym z największych i najbardziej nowoczesnych w Europie sklepów piłkarskich R-GOL.com , gdzie przy okazji można będzie zapoznać się z ciekawym wdrożeniem systemu Digital Signage, nagrodzonym w 2017 roku PDSA Award za wzorcową instalację.

W trakcie wydarzenia zostaną omówione m.in. takie zagadnienia jak: zastosowanie systemów Digital Signage w sklepie piłkarskim R-GOL.com; Omnichannel w przestrzeni sklepu tradycyjnego; nowoczesny store design z użyciem interaktywnych ekranów oraz aktualne działania i plany stowarzyszenia PDSA. Zaplanowano również panel dyskusyjny, networking oraz konkurs z nagrodami.

Udział w spotkaniu jest bezpłatny jednak wymaga wcześniejszej rejestracji.

Majowe spotkanie jest wstępem do oczekiwanej konferencji Digital Signage Trends, która odbędzie 13 września br. pod patronatem Signs.pl. Podczas tegorocznej edycji DST podobnych przykładów, ciekawych wdrożeń i dyskusji branżowych będzie znacznie więcej. Na konferencji będzie mieć też premierę kompleksowy raport dotyczący polskiego rynku DS.

Źródło: PDSA, SQM Digital Signage

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Przyszłość druku już tu jest - podsumowanie DTF Trendy 2024
W dniach 19-21 marca br. w API.PL odbyły się 3 dniowe spotkania DTF TRENDY 2024. Zorganizowano je, aby pokazać, jak technologia DTF się rozwija i jakie nowe rozwiązania pojawiają się na rynku. 
Zmiany w zarządzie ECCO Network
Globalna sieć agencji public relations Ecco Network, reprezentowana w Polsce przez - On Board Think Kong (OBTK) powiększa zarząd.
Uwagę w sklepach przyciągają dziś cyfrowe kioski
W dobie rosnącej cyfryzacji zakupów, najnowszy raport firmy doradczo-technologicznej Future Mind rzuca światło na znaczące różnice w percepcji konsumentów na temat technologii sklepowych. Wzbudzające niegdyś zdumienie kasy samoobsługowe stały się naturalnym elementem polskiego retailu, a konsumenci nie postrzegają ich już jako innowacji czy nowinki. Obecnie niewiadomą dla wielu...
Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764