logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Majowe spotkanie Digital Signage Club

   10.05.2018, przeczytano 899 razy
ilustracjastrzałka

W dniu 29 maja 2018 r. w Warszawie odbędzie się kolejne spotkanie Digital Signage Club, przeznaczone dla profesjonalistów i pasjonatów DS, organizowane przez Stowarzyszenie Polish Digital Signage Association (PDSA) we współpracy z SQM Digital Signage. Wydarzenie stanowić będzie preludium do planowanej na wrzesień br. konferencji Digital Signage Trends.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/majowe-spotkanie-digital-signage-club-,36444,artykul.html

Tym razem spotkanie Digital Signage Club odbędzie się w jednym z największych i najbardziej nowoczesnych w Europie sklepów piłkarskich R-GOL.com , gdzie przy okazji można będzie zapoznać się z ciekawym wdrożeniem systemu Digital Signage, nagrodzonym w 2017 roku PDSA Award za wzorcową instalację.

W trakcie wydarzenia zostaną omówione m.in. takie zagadnienia jak: zastosowanie systemów Digital Signage w sklepie piłkarskim R-GOL.com; Omnichannel w przestrzeni sklepu tradycyjnego; nowoczesny store design z użyciem interaktywnych ekranów oraz aktualne działania i plany stowarzyszenia PDSA. Zaplanowano również panel dyskusyjny, networking oraz konkurs z nagrodami.

Udział w spotkaniu jest bezpłatny jednak wymaga wcześniejszej rejestracji.

Majowe spotkanie jest wstępem do oczekiwanej konferencji Digital Signage Trends, która odbędzie 13 września br. pod patronatem Signs.pl. Podczas tegorocznej edycji DST podobnych przykładów, ciekawych wdrożeń i dyskusji branżowych będzie znacznie więcej. Na konferencji będzie mieć też premierę kompleksowy raport dotyczący polskiego rynku DS.

Źródło: PDSA, SQM Digital Signage

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania promująca drukarki Canon ze spotami w TV i muralem w centrum Warszawy
Spoty w największych stacjach telewizyjnych, mural przy metrze Politechnika, akcja influencerska, promocja w social mediach oraz na największych portalach informacyjnych – Canon wystartował ze swoją zintegrowaną kampanią pod hasłem “Piękno zasługuje na wydruk z jakością Canon”. Jej celem jest upowszechnienie w Polsce domowych wydruków oraz zbudowanie...
Europejska premiera Samsung The Wall for Virtual Production podczas targów IBC 2023
Dwa modele The Wall są już dostępne w Europie, umacniając pozycję Samsung jako lidera w obszarze wirtualnych studiów produkcyjnych XR (extended reality)
Międzynarodowy Festiwal Fotografii Przyrodniczej „Wizje Natury” to wydarzenie, które już od 18 lat integruje miłośników przyrody. Firma Nikon objęła rolę sponsora strategicznego festiwalu, konkursów Związku Polskich Fotografów Przyrody „Fotograf Roku 2023” oraz Otwartego Ogólnopolskiego Konkursu Fotografii Przyrodniczej...
Nowa grupa komunikacji marketingowej – Creative Brand Stories – skupia trzy agencje o specjalizacjach obejmujących komplementarne obszary komunikacji marketingowej. Jej celem jest dostarczanie marketerom kompleksowych rozwiązań w ramach experiential marketingu. Creative Brand Stories integruje w sobie kompetencje firm: Bossa Nova Events – od ponad 16 lat działającej w...
Rusza kampania „Tydzień Lasów FSC”
Tydzień Lasów to kampania zainicjowana przez Forest Stewardship Council, która podkreśla korzyści zrównoważonej gospodarki leśnej. Jej celem jest zwrócenie uwagi przedsiębiorców i konsumentów na to, w jaki sposób odpowiedzialna gospodarka leśna przyczynia się do ochrony środowiska, przeciwdziała spadkowi bioróżnorodności oraz...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764