logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Masterpress zwycięzcą konkursu Awa Sleeve Label Awards 2018

  PR 26.04.2018, przeczytano 1186 razy
ilustracjastrzałka

Z przyjemnością informujemy, że wyprodukowana przez Masterpress SA na zlecenie firmy Stock Polska etykieta limitowanej edycji wódki Stock Prestige Carbon zwyciężyła w tegorocznej edycji międzynarodowego konkursu AWA Sleeve Label Awards w kategorii „Heat TD Shrink Sleeves”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/masterpress-zwyciezca-konkursu-awa-sleeve-label-awards-2018,36322,artykul.html

- Zwycięstwo w tak prestiżowym międzynarodowym konkursie sprawia nam ogromną radość i satysfakcję - skomentował Waldemar Zdrodowski, prezes Zarządu Masterpress SA. - Wyprodukowanie tej unikalnej etykiety jest nie tylko ilustracją najwyższych możliwości technologicznych Masterpress na tle branży, ale przede wszystkim owocem znakomitej współpracy z klientem na wszystkich etapach realizacji projektu. Chcę bardzo podziękować firmie Stock Polska za okazane nam zaufanie - dodał.

Opakowanie limitowanej edycji Stock Prestige Carbon zostało zainspirowane wyglądem i fakturą włókna węglowego, materiału cechującego się lekkością, unikalnym wyglądem oraz wytrzymałością. Mieniące się odcieniami czerni sploty włókien węglowych doskonale sprawdzają się jako luksusowe wykończenie i taki właśnie charakter firma Stock Polska chciała nadać butelkom limitowanej edycji swojego sztandarowego produktu.

Jury konkursu AWA Sleeve Label Awards 2018, w skład którego weszli niezależni eksperci branży opakowaniowej, bardzo wysoko oceniło etykietę limitowanej edycji Stock Prestige Carbon, komplementując „dyskretną elegancję, która nie tylko przykuwa uwagę, ale również podkreśla prestiżowy charakter produktu” oraz stwierdzając, że „zarówno jakość designu, jak i technologiczne aspekty wykonania etykiety Stock Prestige Carbon można zaliczyć do grona najlepszych, z jakimi kiedykolwiek mieli do czynienia”.
Nagrody dla zwycięzców poszczególnych kategorii konkursu zostały wręczone podczas specjalnej uroczystości w ramach AWA International Sleeve Label Conference and Exhibition, która odbyła się w dniach 19-20 kwietnia 2018 r. w Atlancie w USA. Konkurs, którego pierwsza edycja odbyła się w 2015 r., organizuje AWA Alexander Watson Associates, międzynarodowa firma specjalizująca się w badaniach rynku, dostarczaniu informacji oraz wszechstronnym doradztwie dla branży opakowań.

Źródło: Masterpress SA

www.masterpress.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764