logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Majowy Ikonos Openhosue – relacja

  PR 24.05.2017, przeczytano 507 razy
ilustracjastrzałka

Za nami majowe Dni Otwarte organizowane u dystrybutora i producenta mediów do druku LFP – IKONOS. Kilkadziesiąt gości z całej Polski zapoznało się z rodzimymi nośnikami klasy „premium”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/majowy-ikonos-openhosue-%E2%80%93-relacja,32582,artykul.html

W Polsce, w lutym i wrześniu odbywają się branżowe targi. Z uwagi na dynamiczny rozwój sektora i nie mniej dynamiczne potrzeby użytkowników ploterów, IKONOS postanowił wypełnić tę przestrzeń Dniami Otwartymi, na których uczestnicy mogą liczyć na nie mniej ciekawą ofertę niż na największych polskich targach branżowych. W demolabie dystrybutora pracuje średnio 20 urządzeń wielkoformatowych, oczywiście z wykorzystaniem materiałów „zza ściany” z tutejszej fabryki IKONOS.

Materiały samoprzylepne i powlekane

Uczestnicy majowych Dni Otwartych mogli zapoznać się z szeroką ofertą folii samoprzylepnych monomerowych i polimerowych, folii z klejem kanalikowym, folii dekoracyjnych, folii do piaskowania, laminatów, folii specjalnych, papierów, blockoutów czy backlitów.

Wspólną zaletą tych materiałów jest europejska jakość, przy zachowaniu atrakcyjnej ceny. Co więcej materiały te posiadają liczne atesty, certyfikaty PZH i nie zawierają niedozwolonych w obrocie europejskim substancji. Odbiorcy i użytkownicy końcowi mogą więc spać spokojnie, korzystając z nośników IKONOS.

Podczas spotkania, drukowano na najpopularniejszych nośnikach takich jak baner, czy folia samoprzylepna pochodząca z opolskiej fabryki. Druk odbywał się na urządzeniach pracujących w różnych technologiach: ekologicznej – żywicznej UMS, solwentowej, LED i UV takich marek jak Mutoh ValueJet czy Artemis.

Nowe płyty

Druk na ploterach LED i UV prezentowany był na wszelkich obiektach jak płyty kaflowe, drewno czy kamień ale też na „oczywistych” nośnikach jak płyty.

- Jeżeli chodzi o płyty to wprowadziliśmy do oferty nową linię płyt kartonowo-piankowych, które idealnie nadają się do zadruku cyfrowego. Co więcej, można je obrabiać również cyfrowo np. z użyciem ploterów CNC.

Płyty IKOBOARD, IKOPLAST, IKOSPRINT i IKOFOAM to lekkie i sztywne kompozyty dające nowe możliwości w zadruku cyfrowym takim jak LED-UV. Warto wspomnieć, że dystrybutor posiada linię do formatyzacji wspomnianych nowych płyt a także płyt PVC, kompozytowych czy PMMA na dowolny wymiar.

Atramenty

Trzecim kluczowym, nie mniej ważnym składnikiem po ploterze i nośniku jest atrament. Uczestnicy Dni Otwartych i w tym przypadku będą mieli co oglądać.

- W ostatnim czasie poszerzyliśmy gamę dostępnych atramentów. W naszym portfolio posiadamy atramenty do ploterów wszystkich marek: eko, LED, UV i sublimacyjnych. Warto zwrócić uwagę na pewien trend. Nowatorskie atramenty żywiczne UMS jak i alternatywne tusze premium – UltraVision coraz częściej wybierane są w workach, czyli hermetycznym, bezpiecznym dla użytkownika i plotera sposobie dystrybucji.

Przypomnijmy. Ikonos to pierwszy i jedyny, polski producent materiałów do druku wielkoformatowego. Linia produkcyjna zlokalizowana jest w Opolu, gdzie znajduję się także siedziba i zarząd przedsiębiorstwa. Od 25 lat oferta kierowana jest do branży poligraficznej ze szczególnym uwzględnieniem druku wielkoformatowego. Długoletnie doświadczenie, stałe podnoszenie kwalifikacji pracowników, optymalizowanie oferty, poszukiwanie nowych trendów i ich wyznaczanie oraz ukierunkowanie na klienta są naszymi głównymi atutami.

Firma dysponuje zaawansowanym parkiem maszynowym wyspecjalizowanym w produkcji materiałów powlekanych i samoprzylepnych dedykowanych do druku, dekoracji i laminacji. Hala produkcyjna wraz z magazynem wysokiego składowania to obszar przeszło 3,5 tysiąca metrów kwadratowych, które gwarantują stałą dostępność materiałów dla naszych najbardziej wymagających klientów.

Dostawcami surowców produkcyjnych są światowi liderzy tacy jak BASF, HENKEL czy LOPAREX. Komponenty używane do produkcji mają pochodzenie europejskie i są zgodne z wszystkimi Dyrektywami UE, szczególnie z tymi z zakresu bezpieczeństwa użytkowania takimi jak REACH lub ROHS.

IKONOS współpracując z liderami branż ma dostęp do surowców o najwyższej jakości i najnowocześniejszej technologii, dzięki czemu produkty są często nagradzane na targach i wystawach w kraju i zagranicą, a sama marka IKONOS szybko zdobyła uznanie wśród odbiorców na całym świecie.

Początkowo oferta firmy kierowana była jedynie na obszar Polski. Z czasem udało się z powodzeniem wprowadzić produkty na rynek europejski, gdzie są już obecne od przeszło 8 lat. Ponadto za duży sukces należy uznać szybko rozwijającą się współpracę z rynkiem azjatyckim i afrykańskim. Aktualnie firma IKONOS prowadzi sprzedaż do przeszło 40 krajów na całym świecie.

Oprócz rozwoju technologii, Ikonos inwestuje także w ochronę środowiska. Zrównoważony rozwój przedsiębiorstwa zawsze był i będzie powiązany z poszanowaniem środowiska naturalnego oraz szeroko rozumianą ekologią, dlatego kilka lat temu wyposażyliśmy naszą linię produkcyjną w regeneracyjny dopalacz termiczny.

Dynamika, innowacyjność, jakość, wyznaczanie nowych trendów, zaspokajanie potrzeb klientów, szybkość reakcji, wiedza i doświadczenie to atuty, które definiują markę IKONOS.

Źródło: Atrium Centrum Ploterowe

www.atrium.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764