logo
WIADOMOŚCI

Make me! 50 tys. do wygrania w konkursie Łódź Design Festival

   25.01.2018, przeczytano 788 razy
ilustracjastrzałka

Konkurs make me! to kluczowy element Łódź Design Festival. Skierowany jest do osób w wieku 20-35 lat, przede wszystkim studentów i absolwentów kierunków projektowych i artystycznych oraz młodych projektantów. W konkursie make me! nie ma ustalonego zadania konkursowego. Do konkursu można zgłaszać prace z zakresu wzornictwa przemysłowego, grafiki, architektury czy mody.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/make-me%21-50-tys.-do-wygrania-w-konkursie-lodz-design-festival,35215,artykul.html

Technika oraz wykorzystywane materiały są dowolne, od ceramiki, szkła po drewno, sklejki oraz inne tworzywa. Zgłoszenia należy wysyłać poprzez formularz na stronie internetowej www.makeme.lodzdesign.com. Termin przyjmowania zgłoszeń: 02.03.2018.

Prace oceniane są dwuetapowo przez specjalnie dobrane, różnorodne w swoich zainteresowaniach grono jury. W pierwszej kolejności, na podstawie przesłanych formularzy, wybieranych jest około 20 najlepszych projektów, które prezentowane są później podczas festiwalu na wystawie pokonkursowej. W drugim etapie wybierany zostaje zwycięzca, który otrzymuje nagrodę główną – PARADYŻ AWARD 50,000 PLN, ufundowaną przez Mecenasa Festiwalu - Ceramikę Paradyż.

Najważniejszym celem make me! jest wyłonienie oraz wsparcie młodych projektantów, którzy są gotowi do startu. Wszyscy finaliści ubiegłych edycji podkreślają możliwości, jakie otworzyły się przed nimi dzięki udziale w konkursie, w tym: zaistnienie w środowisku projektowym, promocję poprzez liczne publikacje czy kolejne wystawy. Zatem do dzieła i po prostu make me!.

Nagrody
Jury spośród nadesłanych zgłoszeń wyłoni:
a. Laureata nagrody głównej PARADYŻ AWARD,
b. Laureata nagrody specjalnej,
c. Finalistów Konkursu. Każdy wyróżniony projekt zostanie nagrodzony statuetką make me!.

Laureat nagrody głównej PARADYŻ AWARD otrzyma nagrodę pieniężną w wysokości 50.000 PLN brutto, statuetkę make me!, a jego projekt zostanie zaprezentowany podczas wystawy pokonkursowej make me! w ramach Łódź Design Festival 2018.
Laureat nagrody specjalnej otrzyma nagrodę pieniężną w wysokości 10.000 PLN.

Udział w Konkursie jest odpłatny (opłata rejestracyjna wynosi 100 PLN).

Źródło: Łódż Art Center

www.makeme.lodzdesign.com

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

:Dobry Znak od Mastercard nagrodzony podczas Golden Drum
Kampania :Dobry Znak, realizowana w Polsce przez Mastercard we współpracy z McCann Worldgroup, została nagrodzona złotem w kategorii „Efektywność” na 25. Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Golden Drum. Ponadto, kampania znalazła się w ścisłym gronie finalistów również w dwóch innych kategoriach: „Outdoor” oraz „Zasięg”.
Golden Drum 2018: Znamy zwycięzców! „Niezniszczalna tęcza” nagrodzona
Za agencję odnoszącą największe sukcesy uznano w tym roku McCann Bucharest. Zwycięstwo w kategorii agencji sieciowych przypadło McCann Worldgroup. Jury doceniło także polską kampanię Niezniszczalna tęcza, nagradzając agencję 180heartbeats + JUNG v MATT Warszawa, która wyróżniona została także „Złotym Smokiem” przyznawanym w kategorii agencji niezależnych.
Konkurs na logo gminy Mosina
Burmistrz Gminy Mosina ogłasza konkurs na opracowanie projektu graficznego logo Gminy Mosina wraz z księgą znaku.
Znamy zwycięzców konkursu Dimaq Uni
Wśród laureatów VI edycji ogólnopolskiego konkursu DIMAQ UNI na najlepszą pracę dyplomową z marketingu internetowego znaleźli się studenci SGH, SGGW i UG. Nagrody w konkursie organizowanym przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska i Szkołę Główną Handlową w Warszawie zostały wręczone 18 października.
Galeria Katowicka nagrodzona na 9. Gali PRCH Retail Awards
Galeria Katowicka, zarządzana przez APSYS Polska, dwukrotnie zyskała uznanie jury prestiżowego konkursu PRCH Retail Awards 2018. Eksperci docenili koncepcję, realizację i efekty innowacyjnej kampanii „Fedrujemy niskie ceny! Czorny Piontek, Czorny Weekend, czyli Black Friday po naszymu!”, przyznając Galerii nagrodę główną w kategorii „Kampania prosprzedażowa roku”.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone