logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Make me! 2019: 50 tys. do wygrania w konkursie

   07.01.2019, przeczytano 383 razy
ilustracjastrzałka

Konkurs make me! to kluczowy element Łódź Design Festival realizowany od jego drugiej edycji; obecnie jeden z najważniejszych międzynarodowych konkursów dla projektantów młodego pokolenia. Adresowany jest nie tylko do designerów, ale także adeptów kierunków artystycznych i projektowych. Dedykowany wszystkim, których do procesu projektowego zapala impuls wywołany dostrzeżeniem potrzeby lub problemu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/make-me%21-2019%3A-50-tys.-do-wygrania-w-konkursie,380703,artykul.html

Prace oceniane są dwuetapowo przez specjalnie dobrane, różnorodne w swoich zainteresowaniach grono jury. W pierwszej kolejności, na podstawie przesłanych formularzy, wybieramy około 20 najlepszych projektów, które prezentowane są później podczas festiwalu na wystawie pokonkursowej. W drugim etapie wybierany zostaje zwycięzca, który otrzymuje nagrodę główną – PARADYŻ AWARD 50,000 PLN, ufundowaną przez Mecenasa Festiwalu - Ceramikę Paradyż.

Najważniejszym celem make me! jest wyłonienie oraz wsparcie młodych projektantów, którzy są gotowi do startu. Wszyscy finaliści ubiegłych edycji podkreślają możliwości, jakie otworzyły się przed nimi dzięki udziale w konkursie, w tym: zaistnienie w środowisku projektowym, promocję poprzez liczne publikacje czy kolejne wystawy.

Przyjmowanie zgłoszeń kończy się 16 marca o godz. 16:00.

W 2018 roku zgłoszenia przesłało 217 projektantów z całego świata. Oprócz zgłoszeń polskich studentów, absolwentów oraz projektantów, otrzymaliśmy aplikacje z takich krajów, jak: Szwecja, Estonia, Węgry, Wielka Brytania, Niemcy, Stany Zjednoczone, Czechy, Rosja, Litwa, Hiszpania, Kolumbia, Australia, Szwajcaria, Tajwan, Francja,  Ukraina, Chorwacja, Holandia, Łotwa, Włochy, Kanada i Białoruś. 

Źródło: Łódź Design Festival

lodzdesign.com

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bydgoszcz jest Polska - konkurs na okolicznościowe logo
Bydgoszcz jest Polska 1920 – to hasło przewodnie zbliżających się obchodów. Na konferencji prasowej w dniu 5 września ogłoszono konkursy na dofinansowanie projektów i wydarzeń, oficjalny logotyp oraz okolicznościowy mural. Wszystko po to, by w sposób szczególny upamiętnić jedno z najważniejszych wydarzeń w historii naszego miasta.
Konkurs na projekt bluzy i czapki inspirowanej historią Stoczni Gdańskiej
Stocznia Gdańska jest miejscem-symbolem narodzin społecznego ruchu „Solidarności”, który przyczynił się do zmian geopolitycznych i zainicjował proces zmian społecznych i ideologicznych nie tylko w Polsce i Europie środkowo-wschodniej, ale także na całym świecie, prowadząc do upadku komunizmu w Europie, zakończenia „zimnej wojny” i przezwyciężenia światowych...
Ogłoszenie wyników konkursu Benq 2019 Designvue Competition
Dziękujemy wszystkim za wzięcie udziału w konkursie BenQ 2019 DesignVue Competition! Otrzymaliśmy ponad 300 zakwalifikowanych projektów, które zostały ocenione przez 8 sędziów z 4 krajów. Oto wyniki konkursu:
12. edycja festiwalu Art Moves startuje 6 września w Toruniu
Międzynarodowy Festiwal Sztuki na Bilbordach Art Moves odbędzie się w Toruniu po raz dwunasty. W tym roku impreza odbywa się pod hasłem „Nadciągająca katastrofa czy szansa by uratować siebie i świat?”. W ramach festiwalu, jak co roku, zobaczymy w przestrzeni miejskiej Torunia prace uzdolnionych debiutantów, jak i uznanych, międzynarodowych...
Agnieszka Bacińska z Walk PR w jury Lisbon International Ad Festival
Już 20 września odbędzie się 4 edycja Lisbon International Advertising Festival. W tym roku jedyną reprezentantką Polski w jury została Agnieszka Bacińska, prezes Walk PR.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764