logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Make me! 2019: 50 tys. do wygrania w konkursie

   07.01.2019, przeczytano 329 razy
ilustracjastrzałka

Konkurs make me! to kluczowy element Łódź Design Festival realizowany od jego drugiej edycji; obecnie jeden z najważniejszych międzynarodowych konkursów dla projektantów młodego pokolenia. Adresowany jest nie tylko do designerów, ale także adeptów kierunków artystycznych i projektowych. Dedykowany wszystkim, których do procesu projektowego zapala impuls wywołany dostrzeżeniem potrzeby lub problemu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/make-me%21-2019%3A-50-tys.-do-wygrania-w-konkursie,380703,artykul.html

Prace oceniane są dwuetapowo przez specjalnie dobrane, różnorodne w swoich zainteresowaniach grono jury. W pierwszej kolejności, na podstawie przesłanych formularzy, wybieramy około 20 najlepszych projektów, które prezentowane są później podczas festiwalu na wystawie pokonkursowej. W drugim etapie wybierany zostaje zwycięzca, który otrzymuje nagrodę główną – PARADYŻ AWARD 50,000 PLN, ufundowaną przez Mecenasa Festiwalu - Ceramikę Paradyż.

Najważniejszym celem make me! jest wyłonienie oraz wsparcie młodych projektantów, którzy są gotowi do startu. Wszyscy finaliści ubiegłych edycji podkreślają możliwości, jakie otworzyły się przed nimi dzięki udziale w konkursie, w tym: zaistnienie w środowisku projektowym, promocję poprzez liczne publikacje czy kolejne wystawy.

Przyjmowanie zgłoszeń kończy się 16 marca o godz. 16:00.

W 2018 roku zgłoszenia przesłało 217 projektantów z całego świata. Oprócz zgłoszeń polskich studentów, absolwentów oraz projektantów, otrzymaliśmy aplikacje z takich krajów, jak: Szwecja, Estonia, Węgry, Wielka Brytania, Niemcy, Stany Zjednoczone, Czechy, Rosja, Litwa, Hiszpania, Kolumbia, Australia, Szwajcaria, Tajwan, Francja,  Ukraina, Chorwacja, Holandia, Łotwa, Włochy, Kanada i Białoruś. 

Źródło: Łódź Design Festival

lodzdesign.com

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania Onetu „100 lat Polsko” zdobyła drugie miejsce w konkursie INMA Global Media Award 2019 w kategorii Best Public Relations or Community Service Campaign, organizowanym przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Mediów Informacyjnych INMA. Zwycięzców ogłoszono 17 maja podczas INMA World Congress w Nowym Jorku.
Trwa Łódź Design Festival 2019 – konkurs make me! rozstrzygnięty
Podczas gali otwarcia 13. edycji Łódź Design Festival zostały wręczone nagrody o wartości 65 tysięcy złotych w konkursie make me! W tym roku otrzymali je Patrick Henry Nagel i Nils Körner za projekt „One Dollar Glasses” oraz Mateusz Mioduszewski za projekt „ASHka - ceramika z popiołu”.
Konkurs na logo Małopolskiego Centrum Nauki Cogiteon
Koniec z prostym niebieskim napisem „Cogiteon”. Do końca maja Małopolskie Centrum Nauki czeka na propozycje nowej identyfikacji wizualnej. Ma kojarzyć się z edukacją i człowiekiem, ma być czytelne i nowoczesne. Jak będzie wyglądać, przekonamy się już w połowie czerwca.
Konkurs Renault: Przyjmowanie zgłoszeń zakończone
Zakończył się czas przyjmowania zgłoszeń do konkursu „Renault Easy City. Design the Future” skierowanego do osób, które podobnie jak Renault chcą uczestniczyć w kreowaniu miast i transportu przyszłości. Zadaniem uczestników było zaprojektowanie miejsca przesiadkowego z infrastrukturą dla autonomicznego, współdzielonego pojazdu Renault EZ-GO. Organizatorzy otrzymali 13 prac...
Konkurs na logotypy wydziałów Politechniki Krakowskiej
W związku z reformą Szkolnictwa Wyższego Politechnika Krakowska zmienia swoją strukturę i postanowiła ujednolicić identyfikację wizualną swoich wydziałów. Politechnika pozostawia kolorystykę i sygnet dotychczasowego logo bez zmian dopuszczając jednocześnie zmianę typografii logotypu. Dotychczasowa identyfikacja wizualna wydziałów wymaga natomiast unowocześnienia...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764