logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Make me! 2022 - trwa rekrutacja do konkursu

   03.01.2022, przeczytano 765 razy
ilustracjastrzałka

Międzynarodowy konkurs wzorniczy make me! to jedno z najbardziej innowacyjnych wydarzeń w dziedzinie projektowania w Europie i kluczowy element Łódź Design Festival. Najważniejszym celem make me! jest prognozowanie nadciągających trendów, odważnych idei, oraz wsparcie młodych projektantów, którzy są gotowi do startu. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/make-me%21-2022---trwa-rekrutacja-do-konkursu,394294,artykul.html

Finaliści ubiegłych edycji podkreślają możliwości, jakie otworzyły się przed nimi dzięki obecności w konkursie, w tym: zaistnienie w środowisku projektowym, promocję poprzez liczne publikacje czy kolejne wystawy. Konkurs realizowany od 2008 roku, adresowany jest nie tylko do designerów, ale także adeptów kierunków artystycznych i projektowych. Dedykowany wszystkim, których do procesu projektowego zapala impuls wywołany dostrzeżeniem potrzeby lub problemu. W make me! nagradzane są również projekty eksperymentujące z materiałem czy poszukujące nowych interpretacji dotychczasowych funkcji.

Zgłoszone prace oceniane są dwuetapowo przez specjalnie dobrane, różnorodne w swoich zainteresowaniach grono jury, a dzięki otwartej dla publiczności prezentacji projektów na wystawie i kontaktom z ekspertami, make me! może być trampoliną do dalszego rozwoju zawodowego.

NOWA REKRUTACJA DO MAKE ME! 2022

Nabór zgłoszeń trwa od 15.12.2021 do 28.03.2022. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni podczas najbliższej edycji Łódź Design Festival, która wystartuje w maju 2022 roku. Pula nagród make me! Design Awards 2022 to 60.000 zł.

Źródło: Łódź Design Festival

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

124 zgłoszenia w drugiej edycji Konkursu PR Wings
Aż 124 zgłoszenia wpłynęły w tegorocznej, drugiej edycji konkursu PR Wings organizowanego od ub. roku przez Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR). Dziś zaczynają się prace niezależnego Jury, składającego się z 39 uznanych ekspertów komunikacji spoza SAPR, którzy wyłonią najpierw po trzech nominowanych w każdej z 14 kategorii konkursowych a potem zwycięzców....
#Todziecinnieproste – kampania BGK doceniona na międzynarodowej arenie
Zespół Komunikacji Wewnętrznej (ZKW) Banku Gospodarstwa Krajowego ma na swoim koncie liczne sukcesy. Jednym z nich jest kampania #ToDziecinnieProste promująca wartości banku: otwartość, zespołowość i odpowiedzialność. To jedyny polski projekt doceniony w Internal Communication and Engagement Awards, konkursie organizowanym przez Communicate Magazine. BGK otrzymał złoto w...
Zwycięzcy konkursu Artinpost 2022
Tegoroczna edycja konkursu ArtInPost dobiegła końca – znamy już zwycięzców i nagrodzone prace! Dziękujemy za ogromną liczbę zgłoszeń i wszystkie głosy w konkursie. Wasze pomysły były naprawdę #OutOfTheBox! 
Szwajcarski oddział Grupy VERTIKOM, należącej do ASM Group, został wyróżniony tytułem Agencji Marketingowej Roku w plebiscycie Switzerland Prestige Awards.
Konkurs Nvidia Canvas x Komputronik
Mieliście już okazję korzystać z NVIDIA Canvas? To zupełnie nowe narzędzie, które może znacząco usprawnić pracę projektantów graficznych, ilustratorów i artystów. Żeby zachęcić Was do zapoznania się z tą technologią, NVIDIA GeForce Polska oraz Komputronik Gaming w partnerstwie z STGU przygotowali konkurs „NARYSUJ...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764