logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Make me! 50 tys. do wygrania w konkursie Łódź Design Festival

   25.01.2018, przeczytano 1260 razy
ilustracjastrzałka

Konkurs make me! to kluczowy element Łódź Design Festival. Skierowany jest do osób w wieku 20-35 lat, przede wszystkim studentów i absolwentów kierunków projektowych i artystycznych oraz młodych projektantów. W konkursie make me! nie ma ustalonego zadania konkursowego. Do konkursu można zgłaszać prace z zakresu wzornictwa przemysłowego, grafiki, architektury czy mody.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/make-me%21-50-tys.-do-wygrania-w-konkursie-lodz-design-festival,35215,artykul.html

Technika oraz wykorzystywane materiały są dowolne, od ceramiki, szkła po drewno, sklejki oraz inne tworzywa. Zgłoszenia należy wysyłać poprzez formularz na stronie internetowej www.makeme.lodzdesign.com. Termin przyjmowania zgłoszeń: 02.03.2018.

Prace oceniane są dwuetapowo przez specjalnie dobrane, różnorodne w swoich zainteresowaniach grono jury. W pierwszej kolejności, na podstawie przesłanych formularzy, wybieranych jest około 20 najlepszych projektów, które prezentowane są później podczas festiwalu na wystawie pokonkursowej. W drugim etapie wybierany zostaje zwycięzca, który otrzymuje nagrodę główną – PARADYŻ AWARD 50,000 PLN, ufundowaną przez Mecenasa Festiwalu - Ceramikę Paradyż.

Najważniejszym celem make me! jest wyłonienie oraz wsparcie młodych projektantów, którzy są gotowi do startu. Wszyscy finaliści ubiegłych edycji podkreślają możliwości, jakie otworzyły się przed nimi dzięki udziale w konkursie, w tym: zaistnienie w środowisku projektowym, promocję poprzez liczne publikacje czy kolejne wystawy. Zatem do dzieła i po prostu make me!.

Nagrody
Jury spośród nadesłanych zgłoszeń wyłoni:
a. Laureata nagrody głównej PARADYŻ AWARD,
b. Laureata nagrody specjalnej,
c. Finalistów Konkursu. Każdy wyróżniony projekt zostanie nagrodzony statuetką make me!.

Laureat nagrody głównej PARADYŻ AWARD otrzyma nagrodę pieniężną w wysokości 50.000 PLN brutto, statuetkę make me!, a jego projekt zostanie zaprezentowany podczas wystawy pokonkursowej make me! w ramach Łódź Design Festival 2018.
Laureat nagrody specjalnej otrzyma nagrodę pieniężną w wysokości 10.000 PLN.

Udział w Konkursie jest odpłatny (opłata rejestracyjna wynosi 100 PLN).

Źródło: Łódż Art Center

www.makeme.lodzdesign.com

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764