logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Makro: Książka „Sto receptur na sto lat niepodległości”

  PR 02.11.2018, przeczytano 2215 razy
ilustracjastrzałka

Z okazji setnej rocznicy odzyskania niepodległości przez Polskę, sieć hurtowni MAKRO Polska wydała bezpłatną książkę „Sto receptur na sto lat niepodległości (1918-2018)”, zawierającą historyczne receptury wraz z komentarzem profesora Jarosława Dumanowskiego oraz nowoczesne interpretacje tych przepisów autorstwa szefów kuchni z całej Polski. Książka wydana jest w ramach edycji specjalnej programu Polskie Skarby Kulinarne – Kulinarne Zjednoczenie Polski.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/makro%3A-ksiazka-_sto-receptur-na-sto-lat-niepodleglosci_,379990,artykul.html

W książce znajduje się 50 receptur historycznych oraz ich nowoczesne interpretacje. Szefowie kuchni przełożyli dawne przepisy na język współczesnej gastronomii oraz wzbogacili je o regionalne elementy i nowoczesne techniki kulinarne, dokonując tym samym symbolicznego zjednoczenia kulinarnego w wymiarze czasowym i regionalnym.

- Poprzez wydanie książki celebrujemy niezwykłą rocznicę oraz dokonujemy wspólnie kulinarnego zjednoczenia naszego kraju, przekazując również inspiracje szefom kuchni na całym świecie - jak mówi Magdalena Figurna, Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej w firmie MAKRO Polska.

Książka zostanie bezpłatnie przekazana do ambasad Polski na całym świecie, szkół gastronomicznych, restauracji i hoteli biorących udział w Tygodniu Kuchni Polskiej. Książka w wersji elektronicznej dostępna TUTAJ[PDF]

W tworzeniu książki brali udział tacy szefowie kuchni jak:

  • Paweł Serafin – szef kuchni Akademii Inspiracji MAKRO w Warszawie, który przewodniczy gronu ambasadorów,
  • Philippe Abraham – szef kuchni restauracji Petit Paris w Sopocie,
  • Michał Arciszewski – szef kuchni restauracji Prowincja w Supraślu,
  • Michał Bałazy – szef kuchni w restauracjach K1 Business Center,
  • Mariusz Bizub – szef kuchni Restauracji Zakopiańskiej w Zakopanem,
  • Przemysław Błaszczyk – szef kuchni restauracji Novo w Katowicach,
  • Dżenneta Bogdanowicz – szefowa kuchni Agroturystyki Tatarskiej Jurty w Kruszynianach,
  • Łukasz Cichy – szef kuchni Restauracji Biała Róża w Krakowie,
  • Marcin Czekalewski – szef kuchni Restauracji Oranżeria Hotel Rzeszów,
  • Katarzyna Daniłowicz – szefowa kuchni restauracji Olszewskiego 128 we Wrocławiu,
  • Janusz Fic – szef kuchni restauracji w hotelu Dwór Sieraków w Dobczycach,
  • Michał Grzywacz – szef kuchni pokazowej hali MAKRO nr 1 w Warszawie,
  • Wojciech Harapkiewicz – szef kuchni restauracji Babinicz w kompleksie Dworzysko w Szczawnie-Zdroju,
  • Piotr Kaciuba – szef kuchni Zamku Dubiecko,
  • Grzegorz Labuda – szef kuchni restauracji Szafarnia 10 w Gdańsku,
  • Małgorzata Marchewka – szefowa kuchni Restauracji Folk Gospoda w Warszawie,
  • Adrianna Marczewska – szefowa kuchni Bistro Wuwu w Warszawie,
  • Michał Markowicz – szef kuchni restauracji w hotelu Odyssey Club Hotel Wellness & SPA w Dąbrowie,
  • Dominik Narloch – szef kuchni restauracji Cucina 88 w Poznaniu,
  • Iwona Niemczewska – szefowa kuchni restauracji Z Drugiej Strony Lustra w Szczecinie,
  • Mariusz Pieterwas – szef kuchni restauracji Krew i Woda w Gdyni,
  • Cezary Powała – szef kuchni pokazowej hali MAKRO nr 1 w Warszawie,
  • Jakub Reszka – szef kuchni restauracji ORZO w Poznaniu,
  • Jarosław Sak – szef kuchni restauracji Trybunalska City Pub w Lublinie,
  • Mariusz Siwak – szef kuchni Restauracji Hotelu Park w Szczecinie,
  • Szymon Sławiński – szef kuchni restauracji Modra Kuchnia w Poznaniu,
  • Bolesław Sobolewski – szef kuchni restauracji Na Kuncu Korytarza w Szczecinie,
  • Michał Szcześniak – szef kuchni restauracji Elixir w Warszawie,
  • Jarek Walczyk – szef kuchni restauracji Pink Lobster w Warszawie.

Źródło: MAKRO Polska

www.makro.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764