logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Makro: Książka „Sto receptur na sto lat niepodległości”

  PR 02.11.2018, przeczytano 2179 razy
ilustracjastrzałka

Z okazji setnej rocznicy odzyskania niepodległości przez Polskę, sieć hurtowni MAKRO Polska wydała bezpłatną książkę „Sto receptur na sto lat niepodległości (1918-2018)”, zawierającą historyczne receptury wraz z komentarzem profesora Jarosława Dumanowskiego oraz nowoczesne interpretacje tych przepisów autorstwa szefów kuchni z całej Polski. Książka wydana jest w ramach edycji specjalnej programu Polskie Skarby Kulinarne – Kulinarne Zjednoczenie Polski.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/makro%3A-ksiazka-_sto-receptur-na-sto-lat-niepodleglosci_,379990,artykul.html

W książce znajduje się 50 receptur historycznych oraz ich nowoczesne interpretacje. Szefowie kuchni przełożyli dawne przepisy na język współczesnej gastronomii oraz wzbogacili je o regionalne elementy i nowoczesne techniki kulinarne, dokonując tym samym symbolicznego zjednoczenia kulinarnego w wymiarze czasowym i regionalnym.

- Poprzez wydanie książki celebrujemy niezwykłą rocznicę oraz dokonujemy wspólnie kulinarnego zjednoczenia naszego kraju, przekazując również inspiracje szefom kuchni na całym świecie - jak mówi Magdalena Figurna, Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej w firmie MAKRO Polska.

Książka zostanie bezpłatnie przekazana do ambasad Polski na całym świecie, szkół gastronomicznych, restauracji i hoteli biorących udział w Tygodniu Kuchni Polskiej. Książka w wersji elektronicznej dostępna TUTAJ[PDF]

W tworzeniu książki brali udział tacy szefowie kuchni jak:

  • Paweł Serafin – szef kuchni Akademii Inspiracji MAKRO w Warszawie, który przewodniczy gronu ambasadorów,
  • Philippe Abraham – szef kuchni restauracji Petit Paris w Sopocie,
  • Michał Arciszewski – szef kuchni restauracji Prowincja w Supraślu,
  • Michał Bałazy – szef kuchni w restauracjach K1 Business Center,
  • Mariusz Bizub – szef kuchni Restauracji Zakopiańskiej w Zakopanem,
  • Przemysław Błaszczyk – szef kuchni restauracji Novo w Katowicach,
  • Dżenneta Bogdanowicz – szefowa kuchni Agroturystyki Tatarskiej Jurty w Kruszynianach,
  • Łukasz Cichy – szef kuchni Restauracji Biała Róża w Krakowie,
  • Marcin Czekalewski – szef kuchni Restauracji Oranżeria Hotel Rzeszów,
  • Katarzyna Daniłowicz – szefowa kuchni restauracji Olszewskiego 128 we Wrocławiu,
  • Janusz Fic – szef kuchni restauracji w hotelu Dwór Sieraków w Dobczycach,
  • Michał Grzywacz – szef kuchni pokazowej hali MAKRO nr 1 w Warszawie,
  • Wojciech Harapkiewicz – szef kuchni restauracji Babinicz w kompleksie Dworzysko w Szczawnie-Zdroju,
  • Piotr Kaciuba – szef kuchni Zamku Dubiecko,
  • Grzegorz Labuda – szef kuchni restauracji Szafarnia 10 w Gdańsku,
  • Małgorzata Marchewka – szefowa kuchni Restauracji Folk Gospoda w Warszawie,
  • Adrianna Marczewska – szefowa kuchni Bistro Wuwu w Warszawie,
  • Michał Markowicz – szef kuchni restauracji w hotelu Odyssey Club Hotel Wellness & SPA w Dąbrowie,
  • Dominik Narloch – szef kuchni restauracji Cucina 88 w Poznaniu,
  • Iwona Niemczewska – szefowa kuchni restauracji Z Drugiej Strony Lustra w Szczecinie,
  • Mariusz Pieterwas – szef kuchni restauracji Krew i Woda w Gdyni,
  • Cezary Powała – szef kuchni pokazowej hali MAKRO nr 1 w Warszawie,
  • Jakub Reszka – szef kuchni restauracji ORZO w Poznaniu,
  • Jarosław Sak – szef kuchni restauracji Trybunalska City Pub w Lublinie,
  • Mariusz Siwak – szef kuchni Restauracji Hotelu Park w Szczecinie,
  • Szymon Sławiński – szef kuchni restauracji Modra Kuchnia w Poznaniu,
  • Bolesław Sobolewski – szef kuchni restauracji Na Kuncu Korytarza w Szczecinie,
  • Michał Szcześniak – szef kuchni restauracji Elixir w Warszawie,
  • Jarek Walczyk – szef kuchni restauracji Pink Lobster w Warszawie.

Źródło: MAKRO Polska

www.makro.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764