logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Makro Polska głównym sponsorem siódmej edycji programu „Masterchef”

  PR 13.09.2018, przeczytano 296 razy

Sieć hurtowni MAKRO Polska po raz siódmy jest głównym sponsorem polskiej edycji „MasterChefa”, jednego z najbardziej rozpoznawalnych programów kulinarnych na świecie. Zmagania kucharzy-amatorów można oglądać w każdą niedzielę o godz. 20:00 na antenie TVN. Ponadto z produktów MAKRO korzystają uczestnicy „10 zadań specjalnych Michela Morana”, dostępnego na kanale TTV.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/makro-polska-glownym-sponsorem-siodmej-edycji-programu-_masterchef_,37892,artykul.html

MAKRO Polska wspiera promocję gotowania w Polsce na wielu różnych płaszczyznach, m.in. poprzez zaangażowanie w polską edycję programu „MasterChef” od początku jej istnienia, czyli od 2012 roku. MAKRO dostarcza uczestnikom wysokiej jakości produkty, z których przygotowują oni swoje konkursowe dania. Udział w programie „MasterChef” to dla nas również szansa zaprezentowania szerokiemu gronu odbiorców, jak zróżnicowaną i rozbudowaną ofertę mogą znaleźć w naszych halach – mówi Anna Heimberger, Dyrektor Działu Marketingu MAKRO Polska.

MasterChef” to jeden z najpopularniejszych programów kulinarnych, wyemitowany po raz pierwszy w Wielkiej Brytanii 1990 roku. Doczekał się edycji w 35 krajach, osiągając rekordowe wyniki oglądalności na całym świecie – również w Polsce. W  programie kucharze-amatorzy,  na co dzień wykonujący inne profesje, rywalizują ze sobą w różnego rodzaju zmaganiach. Uczestnicy siódmej polskiej edycji walczą nie tylko o tytuł MasterChefa, ale też o atrakcyjne nagrody, m.in. wyjazd do Singapuru – miasta z pierwszą restauracją street food na świecie z gwiazdką Michelin. W jury zasiadają Magda Gessler, Anna Starmach i Michel Moran, który jest także gwiazdą programu „10 zadań specjalnych Michela Morana”, również wspieranego przez MAKRO Polska.

„10 zadań specjalnych Michela Morana” to program, w którym juror „MasterChefa” gotuje wspólnie z gośćmi – uczestnikami znanego programu stacji TTV „Gogglebox”. Program łączy naukę gotowania z zabawą oraz udowadnia, że godzina wystarczy na przygotowanie spektakularnego posiłku – wegetariańskiego, mięsnego, bez laktozy, bez glutenu, dla zapracowanych czy dla całej rodziny. Do przygotowania dań wykorzystywane są produkty marek własnych MAKRO: MAKRO Chef i MAKRO Premium. Nowe odcinki mają premierę w każdy piątek o godz. 18:05 w TTV. 

Źródło: MAKRO Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Już po raz 15. "Gazeta Wyborcza" wspólnie z Toyotą z okazji Dnia Dziecka przekaże pieniądze na szczytny cel. W poniedziałek, 1 czerwca br. wydanie "Wyborczej" ukaże się ze specjalną reklamą Toyoty, z której dochód pomoże podopiecznym Polskiego Towarzystwa Walki z Mukowiscydozą w Rabce-Zdroju. Działania wspierać będą autopromocja oraz...
 „Czarna księga PIS. Niszczenie Trójki” – magazyn Gazety Wyborczej
W piątek, 29 maja br. wraz „Gazetą Wyborczą” ukaże się dodatek „Niszczenie Trójki” – kolejna odsłona „Czarnej księgi PIS”, cyklu podsumowującego i komentującego działania partii rządzącej. W wydaniu będzie można przeczytać m.in. o kulisach aktualnych wydarzeń w Programie Trzecim Polskiego Radia i powodach, dla których z jej anteny znikają kultowe audycje czy...
25 maja stanowisko Digital Brand Managera w PMPG Polskie Media S.A. objął Marcin Gugała.  W tej roli będzie odpowiadał m.in. za wzrost liczby użytkowników serwisów wprost, ich zaangażowania i konwersji do bazy użytkowników treści płatnych.
Narzędzie wypracowane przez specjalistów z hyperCREW będzie analizować dane użytkowników mediów społecznościowych i wyciągać wnioski z ich aktywności. Ma służyć marketerom i agencjom do lepszego profilowania przekazów marketingowych i zwiększania ich efektywności. Fundusz Czysta3.vc właśnie zainwestował w jego rozwój milion złotych.
Wyniki finansowe Grupy Agora w 1. kwartale 2020r.
W 1. kwartale 2020 r. wpływy reklamowe Grupy Agora rosły szybciej niż na rynku, a przychody ze sprzedaży wydawnictw zwiększyły się m.in. dzięki intensywnie rozwijającej się prenumeracie cyfrowej „Gazety Wyborczej”. Działalność internetowa1, prasowa i radiowa Grupy odnotowały poprawę wyników, a oferty subskrypcyjne Wyborcza.pl i TOK FM osiągnęły...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764