Sieć hurtowni MAKRO Polska po raz siódmy jest głównym sponsorem polskiej edycji „MasterChefa”, jednego z najbardziej rozpoznawalnych programów kulinarnych na świecie. Zmagania kucharzy-amatorów można oglądać w każdą niedzielę o godz. 20:00 na antenie TVN. Ponadto z produktów MAKRO korzystają uczestnicy „10 zadań specjalnych Michela Morana”, dostępnego na kanale TTV.
MAKRO Polska wspiera promocję gotowania w Polsce na wielu różnych płaszczyznach, m.in. poprzez zaangażowanie w polską edycję programu „MasterChef” od początku jej istnienia, czyli od 2012 roku. MAKRO dostarcza uczestnikom wysokiej jakości produkty, z których przygotowują oni swoje konkursowe dania. Udział w programie „MasterChef” to dla nas również szansa zaprezentowania szerokiemu gronu odbiorców, jak zróżnicowaną i rozbudowaną ofertę mogą znaleźć w naszych halach – mówi Anna Heimberger, Dyrektor Działu Marketingu MAKRO Polska.
„MasterChef” to jeden z najpopularniejszych programów kulinarnych, wyemitowany po raz pierwszy w Wielkiej Brytanii 1990 roku. Doczekał się edycji w 35 krajach, osiągając rekordowe wyniki oglądalności na całym świecie – również w Polsce. W programie kucharze-amatorzy, na co dzień wykonujący inne profesje, rywalizują ze sobą w różnego rodzaju zmaganiach. Uczestnicy siódmej polskiej edycji walczą nie tylko o tytuł MasterChefa, ale też o atrakcyjne nagrody, m.in. wyjazd do Singapuru – miasta z pierwszą restauracją street food na świecie z gwiazdką Michelin. W jury zasiadają Magda Gessler, Anna Starmach i Michel Moran, który jest także gwiazdą programu „10 zadań specjalnych Michela Morana”, również wspieranego przez MAKRO Polska.
„10 zadań specjalnych Michela Morana” to program, w którym juror „MasterChefa” gotuje wspólnie z gośćmi – uczestnikami znanego programu stacji TTV „Gogglebox”. Program łączy naukę gotowania z zabawą oraz udowadnia, że godzina wystarczy na przygotowanie spektakularnego posiłku – wegetariańskiego, mięsnego, bez laktozy, bez glutenu, dla zapracowanych czy dla całej rodziny. Do przygotowania dań wykorzystywane są produkty marek własnych MAKRO: MAKRO Chef i MAKRO Premium. Nowe odcinki mają premierę w każdy piątek o godz. 18:05 w TTV.
Źródło: MAKRO Polska