logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Makro Polska głównym sponsorem siódmej edycji programu „Masterchef”

  PR 13.09.2018, przeczytano 226 razy

Sieć hurtowni MAKRO Polska po raz siódmy jest głównym sponsorem polskiej edycji „MasterChefa”, jednego z najbardziej rozpoznawalnych programów kulinarnych na świecie. Zmagania kucharzy-amatorów można oglądać w każdą niedzielę o godz. 20:00 na antenie TVN. Ponadto z produktów MAKRO korzystają uczestnicy „10 zadań specjalnych Michela Morana”, dostępnego na kanale TTV.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/makro-polska-glownym-sponsorem-siodmej-edycji-programu-_masterchef_,37892,artykul.html

MAKRO Polska wspiera promocję gotowania w Polsce na wielu różnych płaszczyznach, m.in. poprzez zaangażowanie w polską edycję programu „MasterChef” od początku jej istnienia, czyli od 2012 roku. MAKRO dostarcza uczestnikom wysokiej jakości produkty, z których przygotowują oni swoje konkursowe dania. Udział w programie „MasterChef” to dla nas również szansa zaprezentowania szerokiemu gronu odbiorców, jak zróżnicowaną i rozbudowaną ofertę mogą znaleźć w naszych halach – mówi Anna Heimberger, Dyrektor Działu Marketingu MAKRO Polska.

MasterChef” to jeden z najpopularniejszych programów kulinarnych, wyemitowany po raz pierwszy w Wielkiej Brytanii 1990 roku. Doczekał się edycji w 35 krajach, osiągając rekordowe wyniki oglądalności na całym świecie – również w Polsce. W  programie kucharze-amatorzy,  na co dzień wykonujący inne profesje, rywalizują ze sobą w różnego rodzaju zmaganiach. Uczestnicy siódmej polskiej edycji walczą nie tylko o tytuł MasterChefa, ale też o atrakcyjne nagrody, m.in. wyjazd do Singapuru – miasta z pierwszą restauracją street food na świecie z gwiazdką Michelin. W jury zasiadają Magda Gessler, Anna Starmach i Michel Moran, który jest także gwiazdą programu „10 zadań specjalnych Michela Morana”, również wspieranego przez MAKRO Polska.

„10 zadań specjalnych Michela Morana” to program, w którym juror „MasterChefa” gotuje wspólnie z gośćmi – uczestnikami znanego programu stacji TTV „Gogglebox”. Program łączy naukę gotowania z zabawą oraz udowadnia, że godzina wystarczy na przygotowanie spektakularnego posiłku – wegetariańskiego, mięsnego, bez laktozy, bez glutenu, dla zapracowanych czy dla całej rodziny. Do przygotowania dań wykorzystywane są produkty marek własnych MAKRO: MAKRO Chef i MAKRO Premium. Nowe odcinki mają premierę w każdy piątek o godz. 18:05 w TTV. 

Źródło: MAKRO Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Awans w Biurze Reklamy Multikino Media - Łukasz Gawęcki zostaje senior sales managerem
Łukasz Gawęcki awansował na stanowisko senior sales manager w Biurze Reklamy Multikino Media, zajmującym się m.in. sprzedażą reklamy kinowej, sponsoringiem i akcjami specjalnymi.
Marcin Wesołek pokieruje działem Sport Gazety Wyborczej
Od 1 września br. kierownikiem działu Sport "Gazety Wyborczej" będzie Marcin Wesołek, obecny redaktor naczelny "Gazety Wyborczej Poznań". Zastąpi Radosława Leniarskiego, który pozostanie w zespole dziennika.
Już 5 mld ludzi użytkuje telefony komórkowe
3 godziny dziennie – tyle czasu blisko połowa użytkowników smartfonów i tabletów spędza na korzystaniu z ulubionego urządzenia, a co piąty poświęca na to 6 godzin w ciągu dnia – wynika z badania Selectivv Mobile House. Trend digital wellbeing ma na celu ograniczenie bezrefleksyjnego użytkowania urządzeń mobilnych i propagowanie zdrowej...
Wyniki badania Gemius/PBI za czerwiec 2019
Poniżej prezentujemy Państwu najnowsze wyniki badania Gemius/PBI. Tabele prezentują zarówno rankingi wydawców internetowych, zestawienie najpopularniejszych domen oraz aplikacji mobilnych.
AMS: więcej nośników cyfrowych, inwestycja w Piano Group
AMS S.A. z Grupy Agora została w lipcu 2019 r. większościowym udziałowcem Piano Group, prowadzącej działalność w obszarze digital out of home (DOOH) jako operator platformy MoveTV z ekranami w największych klubach fitness w Polsce i autorskim kontentem premium dostosowanym do oglądania podczas ćwiczeń. Dzięki tej transakcji AMS, lider polskiego rynku reklamy zewnętrznej, poszerzy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764