logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Maks Szyłkiewicz w dziale Client Service Warsaw/Creatives

  PR 06.06.2024, przeczytano 326 razy
ilustracja

W lutym 2024 do zespołu Warsaw/Creatives dołączył Maksymilian Szyłkiewicz obejmując stanowisko Group Account Manager w dziale Client Service. Do jego zadań należy między innymi budowanie relacji z obecnymi, jak i przyszłymi klientami agencji oraz prowadzenie kompleksowych projektów w ramach strategii obsługi 360’.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/maks-szylkiewicz-w-dziale-client-service-warsaw-creatives,404513,artykul.html

Maks Szyłkiewicz jest ekspertem w zakresie budowania wizerunku marek beauty. Swoje 17-letnie doświadczenie zdobywał zarówno w studiach produkcyjnych, jak i w dużych agencjach sieciowych, takich jak Isobar Poland czy McCann Worldgroup oraz wieloletniej pracy po stronie Klienta. Ostatnie 8 lat rozwijał swoje kompetencje w strukturach digitalowych oraz marketingowych L’Oréal, w ramach HUBu na Polskę i Kraje Bałtyckie. W tym czasie był odpowiedzialny za kilkaset projektów z portfolio produktów masowych i selektywnych, a wiele z nich zostało wyróżnionych lokalnie i globalnie (m.in. Makeup in the city, #CzystySquad, #MatteInkSong czy Maybelline NY Stories).

W Warsaw/Creatives Maks jest odpowiedzialny za strategiczną integrację w obsłudze oraz budowaniu rozwiązań dla Klientów wraz z działami Communication, Influencer Marketing, PR czy Events.

Rozwój działu Client Service jest jednym z kluczowych procesów, które wdrażamy od 2022 roku w związku z coraz większą liczbą kampanii 360’, które realizujemy dla naszych Klientów. W Warsaw Creatives specjalizujemy się w kompleksowej komunikacji marek, obejmującej projektowanie graficzne, produkcję kampanii reklamowych, casting, organizację eventów, PR i influencer marketing - szczególnie w sektorach mody, urody i lifestyle. Dlatego bardzo się cieszę, że mogliśmy nawiązać współpracę z Maksem, który dzięki swojemu doświadczeniu, nie tylko wzmocni zespół swoją znajomością branży beauty, ale również pomoże w dalszym rozwoju kompetencji agencji w zakresie kompleksowej obsługi. - mówi Krystyna Bajor-Ledwoń, Operational Director i Client Service Director Warsaw/Creatives.

Źródło: Warsaw/Creatives

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna Bielecka-Bochenko Dyrektorką Marketingu w Kraft Heinz Polska
Kraft Heinz Polska, ogłosiła niedawno awans Anny Bieleckiej-Bochenko na stanowisko Head of Marketing. W swojej nowej roli Bielecka-Bochenko będzie odpowiedzialna za kierowanie i rozwijanie strategii marketingowych dla marek Heinz oraz Pudliszki.
Anna Gruszka dołącza do adQuery
Do zespołu platformy technologicznej adQuery dołączyła Anna Gruszka, obejmując stanowisko Chief Growth Officer. W nowej roli odpowiada za wzrost biznesu, przyspieszenie rozwoju platformy w Europie oraz budowanie relacji z największymi markami z rynku lokalnego i globalnego.
Nowa szefowa Działu Prawnego Grupy Eurozet
Od 1 lipca br. stanowisko dyrektora Działu Prawnego Grupy Eurozet obejmie Kamila Pirogow-Małdzińska.
Awanse w Dziale Sprzedaży Agencyjnej Grupy Eurozet
W ramach struktur Działu Sprzedaży Agencyjnej Grupy Eurozet awansowało aż 10 osób. Stanowiska dyrektorskie objęli Anna Chudzyńska i Michał Miętusiewicz.
Kamila Glińska nową szefową serwisu Plejada
Z początkiem lipca 2024 r. Kamila Glińska obejmie stanowisko szefowej serwisu Plejada. Dotychczas pełniący tę funkcję Grzegorz Dobek podjął decyzję o odejściu z firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764