logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Maksymilian Tomanek nowym wiceprezesem Iberion

  PR 09.08.2023, przeczytano 1440 razy
ilustracja

Z początkiem sierpnia Maksymilian Tomanek objął stanowisko wiceprezesa grupy mediowo-społecznościowej Iberion. To pierwszy element zapowiadanej przez firmę rewolucji. Odpowiedzialny będzie m.in. za przeprowadzenie całkowitego rebrandingu spółki, który rozpocznie się jeszcze w tym miesiącu. Do firmy dołączy też 7 gwiazd polskich mediów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/maksymilian-tomanek-nowym-wiceprezesem-iberion,401015,artykul.html

Tomanek pracę w Iberionie rozpoczął 8 lat temu jako redaktor. Po roku otrzymał stanowisko kierownicze w redakcji, następnie promocję na dyrektora ds. rozwoju, a w 2019 roku dołączył do zarządu. W 2021 r. objął udziały w spółce. Przez ostatni rok był odpowiedzialny za projekt budowy nowego pionu biznesowego - wideo, który zakończył się zrealizowaniem wszystkich wyznaczonych celów. Jako wiceprezes Iberion, Tomanek będzie odpowiadał za piony: marketingu, sprzedaży, prawny i finansowy oraz pełnił rolę zastępcy CEO i założyciela grupy Iberion, Alberta Wójcika.

- Dzięki harmonijnemu połączeniu wszystkich środków przekazu, od tekstów na portalach po treści video, Iberion stał się liderem zasięgu i zaangażowania w sektorze mediów społecznościowych, co potwierdzają rankingi Sotrender czy IBIMS. Droga jaką już przeszedł Maksymilian jest fundamentalnym elementem tej historii. Jako wspólnik i menedżer stał się uosobieniem determinacji w osiąganiu celu, pragnienia nieustannego rozwoju, innowacji i nienasycenia w czasach sukcesów, jak również odwagi oraz lojalności w trudnych momentach. Dziś, jako organizacja, stoimy u progu nowej ery i rewolucji jakościowo-produktowej, której pierwszym elementem jest moja decyzja o powołaniu Maksymiliana na stanowisko wiceprezesa grupy Iberion. W kolejnych krokach, w najbliższych tygodniach, ogłosimy transfery dziennikarzy oraz menedżerów, którzy przez lata inspirowali, zmieniali branżę i gromadzili najbardziej prestiżowe nagrody - mówi Albert Wójcik, prezes i założyciel grupy Iberion.

Strategicznym celem będzie przeprowadzenie kompleksowego rebrandingu firmy, który rozpocznie się jeszcze w tym miesiącu.

- Rozpoczynamy rebranding, który nie jest tylko nowym wyglądem, ale nową erą. Myślimy inaczej o naszych produktach, zmieniamy je od podstaw. Zaczynając od jutra, w naszych szeregach pojawi się siedem ikon polskiego świata mediów. Rewolucyjna oferta reklamowa zostanie stworzona z myślą o przyszłości domów mediowych. Iberion stanie się nie tylko grupą mediową, ale symbolem kolejnej ery w mediach - miejscem, gdzie reklamodawcy czują się jak w domu, a użytkownicy nowoczesnych form konsumowania treści otrzymują godne zaufania informacje i angażującą rozrywkę. To początek zupełnie innej podróży. Dołączcie do nas. - zapowiada Maksymilian Tomanek.

Źródło: Iberion

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

ESKA2 w wakacje z akcją „Polska Jest Najfajniejsza”
W te wakacje Radio ESKA2 organizuje wyjątkowy konkurs „Polska Jest Najfajniejsza”, w którym do wygrania będą pobyty w najbardziej luksusowych hotelach w Polsce w głównych kurortach turystycznych.
Zmiany w Zarządzie i Radzie Nadzorczej Gemius S.A.
Decyzją Walnego Zgromadzenia Marcin Pery przechodzi do Rady Nadzorczej Gemius S.A. Zarząd Spółki będzie składał się z Artura Surmackiego i Jakuba Wysoczańskiego.
LG wprowadza zaktualizowaną platformę webOS Hub
Firma LG Electronics ogłosiła premierę webOS Hub 3.0 – najnowszej wersji platformy telewizyjnej przeznaczonej dla producentów zewnętrznych. Nowa wersja zawiera technologie sztucznej inteligencji oraz szereg funkcji mających na celu poprawę doświadczeń użytkownika. Na początku będzie dostępna dla telewizorów UHD z wyświetlaczami 60 Hz, a od lipca zostanie...
Forbes Women z rankingiem 100 najcenniejszych kobiecych marek osobistych
W środę 18 czerwca br. na rynku ukazał się nowy magazyn „Forbes Women” z rankingiem 100 najcenniejszych kobiecych marek. Numerem jeden w rankingu 100 najcenniejszych kobiecych marek osobistych jest Iga Świątek z wartością 2,1 mld zł. Na drugim miejscu znalazła się Anna Lewandowska (288,5 mln zł), na trzecim Magda Linette (285 mln zł).
Dwa nowe działy redakcyjne w Newsweeku
Od niedawna czytelnicy i czytelniczki tygodnika Newsweek Polska mogą czytać artykuły w dwóch nowych działach: Lifestyle i Technologie. Materiały zawarte w obu sekcjach tworzone są przez zespół redakcyjny Newsweeka.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764