logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Maksymilian Tomanek nowym wiceprezesem Iberion

  PR 09.08.2023, przeczytano 858 razy
ilustracja

Z początkiem sierpnia Maksymilian Tomanek objął stanowisko wiceprezesa grupy mediowo-społecznościowej Iberion. To pierwszy element zapowiadanej przez firmę rewolucji. Odpowiedzialny będzie m.in. za przeprowadzenie całkowitego rebrandingu spółki, który rozpocznie się jeszcze w tym miesiącu. Do firmy dołączy też 7 gwiazd polskich mediów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/maksymilian-tomanek-nowym-wiceprezesem-iberion,401015,artykul.html

Tomanek pracę w Iberionie rozpoczął 8 lat temu jako redaktor. Po roku otrzymał stanowisko kierownicze w redakcji, następnie promocję na dyrektora ds. rozwoju, a w 2019 roku dołączył do zarządu. W 2021 r. objął udziały w spółce. Przez ostatni rok był odpowiedzialny za projekt budowy nowego pionu biznesowego - wideo, który zakończył się zrealizowaniem wszystkich wyznaczonych celów. Jako wiceprezes Iberion, Tomanek będzie odpowiadał za piony: marketingu, sprzedaży, prawny i finansowy oraz pełnił rolę zastępcy CEO i założyciela grupy Iberion, Alberta Wójcika.

- Dzięki harmonijnemu połączeniu wszystkich środków przekazu, od tekstów na portalach po treści video, Iberion stał się liderem zasięgu i zaangażowania w sektorze mediów społecznościowych, co potwierdzają rankingi Sotrender czy IBIMS. Droga jaką już przeszedł Maksymilian jest fundamentalnym elementem tej historii. Jako wspólnik i menedżer stał się uosobieniem determinacji w osiąganiu celu, pragnienia nieustannego rozwoju, innowacji i nienasycenia w czasach sukcesów, jak również odwagi oraz lojalności w trudnych momentach. Dziś, jako organizacja, stoimy u progu nowej ery i rewolucji jakościowo-produktowej, której pierwszym elementem jest moja decyzja o powołaniu Maksymiliana na stanowisko wiceprezesa grupy Iberion. W kolejnych krokach, w najbliższych tygodniach, ogłosimy transfery dziennikarzy oraz menedżerów, którzy przez lata inspirowali, zmieniali branżę i gromadzili najbardziej prestiżowe nagrody - mówi Albert Wójcik, prezes i założyciel grupy Iberion.

Strategicznym celem będzie przeprowadzenie kompleksowego rebrandingu firmy, który rozpocznie się jeszcze w tym miesiącu.

- Rozpoczynamy rebranding, który nie jest tylko nowym wyglądem, ale nową erą. Myślimy inaczej o naszych produktach, zmieniamy je od podstaw. Zaczynając od jutra, w naszych szeregach pojawi się siedem ikon polskiego świata mediów. Rewolucyjna oferta reklamowa zostanie stworzona z myślą o przyszłości domów mediowych. Iberion stanie się nie tylko grupą mediową, ale symbolem kolejnej ery w mediach - miejscem, gdzie reklamodawcy czują się jak w domu, a użytkownicy nowoczesnych form konsumowania treści otrzymują godne zaufania informacje i angażującą rozrywkę. To początek zupełnie innej podróży. Dołączcie do nas. - zapowiada Maksymilian Tomanek.

Źródło: Iberion

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiany w zarządzie Fundacji TVN
W związku z zakończeniem kadencji dotychczasowego zarządu Fundacji TVN, przypadającym na 14 kwietnia br., Rada Fundacji TVN podjęła decyzję o mianowaniu nowych członków zarządu. Katarzyna Kolenda-Zaleska, dotychczasowa prezes Fundacji TVN, zakończyła swoją 8-letnią kadencję. Z początkiem maja nowe stanowisko łączące funkcje prezesa i dyrektora zarządzającego Fundacji...
Tenesys transformuje koncern mediowy Bonnier
Stworzona w Polsce firma Tenesys przeprowadziła migrację i modernizację infrastruktury Grupy Bonnier. Usunęła przestarzałe systemy, poprawiając wydajność, stabilność i skalowalność. Dzięki partnerstwu z OVHcloud, Tenesys zwiększyła elastyczność i efektywność zarządzania zmianą technologiczną w dużych korporacjach.
Nowe cenniki Grupy Eurozet
Z dniem 29 kwietnia br. Grupa Eurozet wprowadza nowe cenniki reklam pakietów, sieci i wybranych stacji radiowych. Decyzja biznesowa została podjęta m.in. w związku z dobrą koniunkturą na rynku reklamy radiowej oraz rosnącymi wynikami słuchalności stacji wchodzących w skład grupy.  
Bilguun Ariunbaatar w Radiu ZET
W czwartek 11 kwietnia br. do ekipy porannego programu Radia ZET „Dzień dobry bardzo” dołączy Bilguun Ariunbaatar  
Udział Radia ZET najwyższy od 2014 roku
W fali I-III 2024 badania Radio Track udział w czasie słuchania Radia ZET wzrósł do 14,6 proc. To najlepszy wynik stacji od 10 lat. Ostatnia fala okazała się również rekordowa dla całej Grupy Eurozet.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764