
Z początkiem sierpnia Maksymilian Tomanek objął stanowisko wiceprezesa grupy mediowo-społecznościowej Iberion. To pierwszy element zapowiadanej przez firmę rewolucji. Odpowiedzialny będzie m.in. za przeprowadzenie całkowitego rebrandingu spółki, który rozpocznie się jeszcze w tym miesiącu. Do firmy dołączy też 7 gwiazd polskich mediów.
Tomanek pracę w Iberionie rozpoczął 8 lat temu jako redaktor. Po roku otrzymał stanowisko kierownicze w redakcji, następnie promocję na dyrektora ds. rozwoju, a w 2019 roku dołączył do zarządu. W 2021 r. objął udziały w spółce. Przez ostatni rok był odpowiedzialny za projekt budowy nowego pionu biznesowego - wideo, który zakończył się zrealizowaniem wszystkich wyznaczonych celów. Jako wiceprezes Iberion, Tomanek będzie odpowiadał za piony: marketingu, sprzedaży, prawny i finansowy oraz pełnił rolę zastępcy CEO i założyciela grupy Iberion, Alberta Wójcika.
- Dzięki harmonijnemu połączeniu wszystkich środków przekazu, od tekstów na portalach po treści video, Iberion stał się liderem zasięgu i zaangażowania w sektorze mediów społecznościowych, co potwierdzają rankingi Sotrender czy IBIMS. Droga jaką już przeszedł Maksymilian jest fundamentalnym elementem tej historii. Jako wspólnik i menedżer stał się uosobieniem determinacji w osiąganiu celu, pragnienia nieustannego rozwoju, innowacji i nienasycenia w czasach sukcesów, jak również odwagi oraz lojalności w trudnych momentach. Dziś, jako organizacja, stoimy u progu nowej ery i rewolucji jakościowo-produktowej, której pierwszym elementem jest moja decyzja o powołaniu Maksymiliana na stanowisko wiceprezesa grupy Iberion. W kolejnych krokach, w najbliższych tygodniach, ogłosimy transfery dziennikarzy oraz menedżerów, którzy przez lata inspirowali, zmieniali branżę i gromadzili najbardziej prestiżowe nagrody - mówi Albert Wójcik, prezes i założyciel grupy Iberion.
Strategicznym celem będzie przeprowadzenie kompleksowego rebrandingu firmy, który rozpocznie się jeszcze w tym miesiącu.
- Rozpoczynamy rebranding, który nie jest tylko nowym wyglądem, ale nową erą. Myślimy inaczej o naszych produktach, zmieniamy je od podstaw. Zaczynając od jutra, w naszych szeregach pojawi się siedem ikon polskiego świata mediów. Rewolucyjna oferta reklamowa zostanie stworzona z myślą o przyszłości domów mediowych. Iberion stanie się nie tylko grupą mediową, ale symbolem kolejnej ery w mediach - miejscem, gdzie reklamodawcy czują się jak w domu, a użytkownicy nowoczesnych form konsumowania treści otrzymują godne zaufania informacje i angażującą rozrywkę. To początek zupełnie innej podróży. Dołączcie do nas. - zapowiada Maksymilian Tomanek.
Źródło: Iberion