logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Małe domowe sprzęty AGD: nowa oferta Fortress Gifts

  PR 28.09.2012, przeczytano 915 razy
ilustracjastrzałka

Fortress Gifts poszerza swoją ofertę o mały sprzęt AGD. Wychodzi naprzeciw klientom, którzy poszukują produktów wspierających spontaniczne akcje sprzedażowe. Szeroki wybór asortymentu oraz błyskawiczna dostawa pozwolą wyjść naprzeciw oczekiwaniom Klientów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/male-domowe-sprzety-agd%3A-nowa-oferta-fortress-gifts,16770,artykul.html

Pośród małego sprzętu AGD, który dołączył do oferty Fortress Gifts, Klient będzie mógł znaleźć: ekspresy do kawy, wagi kuchenne i łazienkowe, suszarki , lokówki, tostery, młynki elektryczne i wiele innych.

Fortress Gifts specjalizująca się dotychczas w realizacji masowych promocji gadżetowych, chcąc spełnić oczekiwania Klientów podpowiada i proponuje produkty, które wspomogą realizację wyznaczonych celów. Mały sprzęt AGD przyda się w czasie prowadzonych szkoleń, akcji sprzedażowych, uczestnictwa w targach czy też podczas organizacji konkursu internetowego.

Fortress Gifts przyjmuje zamówienia na produkty AGD maksymalnie w ilości tysiąca sztuk. Towar zostaje wysłany nawet w 24 h, jeśli zamówienie nie zakłada umieszczenia logo marki na produkcie. Na wszystkie oferowane produkty, Fortress Gifts posiada wymagane gwarancje, oznaczenia oraz certyfikaty.

Źródło: Fortress S.A.

www.fortressgifts.pl


avatar użytkownika
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: Blanka1210

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764