logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Małe i pojemne karty pamięci Samsunga

   24.04.2006, przeczytano 811 razy

Koreański koncern Samsung zaprezentował nowe karty pamięci MultiMediaCard (MMCmicro) o pojemności 2 GB, które składają się z czterech, 4-gigabitowych modułów NAND flash.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/male-i-pojemne-karty-pamieci-samsunga,3849,artykul.html

Zdaniem firmy, nowe produkty są obecnie najmniejszymi, najszybszymi i oferującymi największą pojemność kartami pamięci dla telefonów komórkowych.

Nowość w ofercie koreańskiego producenta posiada wymiary 12 x 14 x 1,1 mm i może pracować z napięciem 1,8V lub 3,3V.

Do sprzedaży pod koniec roku wejdą na razie modele o pojemności 1 GB. Firma Samsung nie podała na razie informacji na temat dostępności zaprezentowanych kart 2-gigabajtowych.

Źródło: I4U

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764