logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Małgorzata Bereza pokieruje marketingiem firmy Nitus

  PR 06.06.2024, przeczytano 292 razy
ilustracjastrzałka

Małgorzata Bereza dołączyła do zespołu firmy NITUS z racji swojego doświadczenia w obszarze sprzedaży i marketingu. Przez wiele lat pracowała w firmach z branży budowlanej, wspierając ich działania swoją wiedzą i doświadczeniem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/malgorzata-bereza-pokieruje-marketingiem-firmy-nitus,404502,artykul.html

Małgorzata Bereza od kwietnia tego roku jest odpowiedzialna za opracowywanie i wdrażanie strategii sprzedaży, identyfikowanie nowych możliwości biznesowych oraz nadzorowanie kampanii marketingowych marki NITUS. Od początku swojej kariery zawodowej związana była z branżą budowlaną oraz techniczną. Zajmowała się tworzeniem i zarządzaniem zespołami sprzedażowymi, a także rozwijaniem i koordynowaniem sieci sprzedaży oraz pozyskiwaniem nowych kanałów dystrybucji. Zdobyte doświadczenie w zakresie zastosowania zaawansowanej analityki w wielu obszarach biznesowych, m.in. w marketingu bezpośrednim, sprzedaży, zarządzaniu łańcuchem dostaw i obsłudze klienta, bezpośrednio przełoży się na budowanie świadomości marki NITUS na rynku polskim i międzynarodowym.

Powołanie stanowiska Sales & Marketing Director w firmie NITUS zbiegło się z obchodami jubileuszu dwudziestolecia firmy. Firma wchodząc w trzecią dekadę ogłosiła nową strategię, której trzonem jest otwartość oraz współpraca we wszystkich obszarach działalności. - To dla mnie ogromny zaszczyt, że mogłam dołączyć do zespołu NITUS w tak ważnym i strategicznym momencie dla przedsiębiorstwa. Wchodzimy w kolejny etap realizacji nadrzędnego celu jakim jest doskonalenie oferty z hasłem „Zrób to z nami!” – ideą, która odzwierciedla nasza cel zaangażowania się w interakcję z klientami. Chcemy, aby każdy klient czuł się ważny i doceniony, aby nasza marka była dla nich nie tylko dostawcą produktów, ale także partnerem w ich codziennym życiu – komentuje Małgorzata Bereza.

NITUS jest producentem okien, drzwi z PVC oraz aluminium, balkonowych drzwi przesuwnych, bram garażowych, rolet wewnętrznych i zewnętrznych, moskitier, pergoli, a także komórek lokatorskich, stolarki przeciwpożarowej oraz nietypowych rozwiązań z aluminium. Producent swoją działalność skupia na rozwoju szerokiego portfolio swoich produktów, ale również na indywidualnym podejściu do każdego zlecenia. Oznacza to ścisłą współpracę na każdym etapie zamówienia. To właśnie ten model biznesowy sprawia, że dzisiaj NITUS cieszy rosnącym uznaniem i zaufaniem klientów, zarówno w Polsce jak i za granicą.

Źródło: Nitus

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna Bielecka-Bochenko Dyrektorką Marketingu w Kraft Heinz Polska
Kraft Heinz Polska, ogłosiła niedawno awans Anny Bieleckiej-Bochenko na stanowisko Head of Marketing. W swojej nowej roli Bielecka-Bochenko będzie odpowiedzialna za kierowanie i rozwijanie strategii marketingowych dla marek Heinz oraz Pudliszki.
Anna Gruszka dołącza do adQuery
Do zespołu platformy technologicznej adQuery dołączyła Anna Gruszka, obejmując stanowisko Chief Growth Officer. W nowej roli odpowiada za wzrost biznesu, przyspieszenie rozwoju platformy w Europie oraz budowanie relacji z największymi markami z rynku lokalnego i globalnego.
Nowa szefowa Działu Prawnego Grupy Eurozet
Od 1 lipca br. stanowisko dyrektora Działu Prawnego Grupy Eurozet obejmie Kamila Pirogow-Małdzińska.
Awanse w Dziale Sprzedaży Agencyjnej Grupy Eurozet
W ramach struktur Działu Sprzedaży Agencyjnej Grupy Eurozet awansowało aż 10 osób. Stanowiska dyrektorskie objęli Anna Chudzyńska i Michał Miętusiewicz.
Kamila Glińska nową szefową serwisu Plejada
Z początkiem lipca 2024 r. Kamila Glińska obejmie stanowisko szefowej serwisu Plejada. Dotychczas pełniący tę funkcję Grzegorz Dobek podjął decyzję o odejściu z firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764