logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Małgorzata Domagalik w Kanale Sportowym

  PR 27.08.2021, przeczytano 359 razy

Takiej współpracy nikt w mediach nie mógł się spodziewać. Małgorzata Domagalik, uznana dziennikarka telewizyjna, prasowa, autorka książek, wieloletnia redaktor naczelna miesięcznika „Pani”, laureatka Wiktora dla największej osobowości telewizyjnej, poprowadzi autorski program w Kanale Sportowym na YouTube, „Niech gadają”. Jego bohaterami są sportowcy, jak i ludzie, dla których sport to pozazawodowa pasja. – Nie ukrywam, że z panią Małgorzatą w przeszłości nie raz się spieraliśmy, ale nie mam wątpliwości, że mało kto umie w taki sposób prowadzić wywiady – podkreśla Tomasz Smokowski, prezes Kanału Sportowego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/malgorzata-domagalik-w-kanale-sportowym,392767,artykul.html

W premierowym odcinku już w najbliższy piątek o godz. 22 Małgorzatę Domagalik odwiedzi Joanna Jędrzejczyk, wielokrotna mistrzyni UFC, jedna z najlepszych i najbardziej rozpoznawalnych na świecie zawodniczek MMA. Kolejne odcinki w ramówce Kanału Sportowego będą emitowane na żywo w czwartki, o godzinie 22, co najmniej dwa razy w miesiącu. Program będzie podzielony na dwie 45-minutowe części. Pierwsza to rozmowa Domagalik z zaproszonym gościem, w drugiej antena otworzy się na telefony widzów. Pierwszy sezon potrwa do lipca 2022.

– Ta propozycja daje mi możliwość wejścia w świat ludzi, którzy od lat imponują mi nieustanną walką o samych siebie, zwłaszcza w czasach, w których przychodzi nam żyć. To oczywiste, że dla każdego dziennikarza możliwość rozmawiania z nimi, w jakimś sensie w cztery oczy, choć na żywo, jest dla mnie kolejnym zawodowym wyzwaniem – mówi Małgorzata Domagalik, autorka m.in. dwóch książek sportowych, „Kuba” o Jakubie Błaszczykowskim i „W grze” o selekcjonerze Jerzym Brzęczku.

Gdyby niespełna rok temu ktoś powiedział, że Domagalik będzie działać wspólnie z Kanałem Sportowym, pewnie nikt by w to nie uwierzył. Założyciele YouTube’owego medium ostro krytykowali jej książkę „W grze”. W „Stanowisku” Krzysztof Stanowski posunął się nawet do wyrywania z niej kartek i palenia ich w kominku. Kulminacją publicznej polemiki było zaproszenie autorki do flagowego programu KS, „Hejt Parku”. Atmosfera była napięta, recenzja książki Domagalik ostra, a sama autorka… niesłychanie spokojna i odporna na ataki.

– Czy to już był moment, w którym pomyślałem, że nasze drogi zawodowe się połączą i nawiążemy po niespełna roku współpracę? Na pewno nie, chociaż pani Małgorzata zaimponowała mi w trakcie programu niezwykle swoją odwagą. Samo przyjście do naszego studia, kiedy wiadomo było, że to nie będzie łatwa rozmowa, było dowodem na jej silny charakter. Domagalik wielokrotnie w przeszłości udowodniła, że potrafi ze swoich rozmówców wyciągnąć to, czego nikomu innemu by nie powiedzieli. I jestem niesamowicie podekscytowany tym, że teraz będzie to robić na antenie Kanału Sportowego – podkreśla Smokowski.

W kolejnym odcinku dziennikarka rozmawia m.in. z Rafałem Wilkiem, czterokrotnym medalistą igrzysk paraolimpijskich w handbike’u. Zaproszenie Domagalik przyjął też Jerzy Brzęczek.

Producentem programu „Niech gadają!” jest agencja marketingu sportowego Arskom Sport Brokers, której współwłaściciel Rafał Romaniuk jako pierwszy wpadł na pomysł połączenia Małgorzaty Domagalik i Kanału Sportowego. – Gdy obejrzałem Hejt Park z Domagalik, a potem moment, gdy zadzwoniła do studia w trakcie programu z Andrzejem Iwanem, poprosiłem o spotkanie następnego dnia. Pomyślałem, że pani Małgorzata zrobiła już w telewizji wszystko, o czym każdy dziennikarz marzy, ale program sportowy, i to w takim miejscu jak KS, będzie połączeniem ognia z wodą. I ten ogień zobaczyłem od razu w oczach pani Małgorzaty, gdy przedstawiłem jej ten pomysł. Nikt tak jak ona nie potrafi skłonić rozmówców do szczerości i otwartości. Może dlatego, że jest po prostu ciekawa swoich rozmówców. Jestem pewien, że takich rozmów w mediach sportowych jeszcze nie było – podkreśla Romaniuk.

Źródło: Arskom Sport Brokers Sp. z o.o.

www.arskom.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
The Eastern Frontier Initiative: regionalny sojusz dziennikarski
Projekt TEFI, czyli The Eastern Frontier Initiative stworzyli pod koniec 2023 r. czołowi wydawcy z Polski, Słowacji, Węgier i Rumunii, wśród których znalazły się “Wyborcza", SME, 444.hu i PressOne oraz holenderski portal śledczy Bellingcat. Celem konsorcjum, współzałożonego przez Komisję Europejską, jest regionalny sojusz dziennikarski skupiający się na wyzwaniach...
Portal O2.pl stawia na treści regionalne i powiększa redakcję
Nowe hasło „Blisko ludzi” będzie promować o2.pl, piątą co do wielkości Stronę Główną wśród portali internetowych w Polsce. W ostatnich miesiącach skład redakcji zwiększył się niemal dwukrotnie, od marca na jej czele stanął Jacek Stańczyk. Zgodnie z nową strategią rozwoju w serwisie pojawiać się będzie jeszcze więcej treści regionalnych.
Zielony Onet - nowa platforma dla ekologicznie świadomych
Ringier Axel Springer Polska uruchamia serwis internetowy, który ma na celu dostarczanie bieżących informacji w tematach związanych z ekologią, klimatem oraz szeroko rozumianą przyrodą. Zielony Onet jest bazą wiedzy na temat środowiska naturalnego, oferując użytkownikom szeroki wachlarz treści – od reportaży i artykułów po raporty i analizy najnowszych badań...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764