logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Małgorzata Drozdowska i Agnieszka Klimczak nowymi dyrektorkami kreatywnymi FCB Bridge2fun

  PR 02.07.2018, przeczytano 549 razy
ilustracjastrzałka

Małgorzata Drozdowska i Agnieszka Klimczak z dniem 01 lipca br. obejmą stanowiska dyrektorek kreatywnych w FCB Bridge2Fun.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/malgorzata-drozdowska-i-agnieszka-klimczak-nowymi-dyrektorkami-kreatywnymi-fcb-bridge2fun,37084,artykul.html

Pracują razem nieprzerwanie od 2004 roku, realizując kampanie dla małych i dużych klientów (IKEA, Lotto, Tena, Prima, Nivea, AXA, Nissan, Limitless w Dubaju), a w wolnej chwili na założenie rodziny założyły również firmę, która stała się dizajnerskim fenomenem opisywanym przez Huffington Post i została wybrana do selekcji Wallpaper jako „one of the brightest beacons in the Polish design firmament”.

W latach 2014 - 2017 kierowały kreacją FCB Warsaw. W tym czasie agencja zdobyła pierwszego lwa w Cannes (kawa Prima), w kolejnym roku Grand Prix KTR. W 2017 roku zdobyły natomiast 2 lwy w Cannes, a projekt Smart Bell znalazł się na szortliście Cannes Lions Innovation wśród 35 najbardziej innowacyjnych projektów na świecie, zdobywając też 2 Grand Prix na festiwalu Golden Drum i laury w One Show. W badaniu satysfakcji Klientów MMP 2017 agencja pod ich przewodnictwem została oceniona najwyżej z sieciowych agencji, zdobywając najwyższe noty na niemal wszystkich wymiarach.

- Niezmiernie się cieszę, że Agnieszka i Małgorzata zechciały przyjąć naszą propozycję. To rzeczywiście wyjątkowy, niezwykle skuteczny i wybitnie kreatywny duet. Każda z nich ma także osobowość pozwalającą na kierowanie pracami kreacji całej Agencji. Jestem przekonany, że razem będziemy tworzyć jeszcze lepszy produkt kreatywny dla naszych Klientów.’ - Rafał Baran, CEO FCB Bridge2Fun

- Brzmi to paradoksalnie, ale choć wracamy do starej agencji, to z zupełnie nowymi możliwościami. FCB zawsze miała ambicje oferowania kreacji na najwyższym światowym poziomie, a po połączeniu z Bridge2Fun zyskała również niezwykły rozmach i jasno określoną wizję, łączącą reklamę z rozrywką. Nie możemy się doczekać, co wyniknie z tej współpracy. - Agnieszka Klimczak i Małgorzata Drozdowska.

Źródło: FCB Bridge2Fun

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna Górka na stanowisku New Business Director w agencji Adsone
Anna Górka w strukturze adsONE obejmie stanowisko New Business Directora. Do jej zadań będzie należało opracowanie strategii rozwoju biznesu, pozyskiwanie kluczowych klientów oraz ekspansja na rynki zagraniczne.
Rozwój agencji oraz pozyskanie kolejnych Klientów przełożyły się na awanse w MBridge - Marketing Experts. W maju i czerwcu sześciu pracowników objęło wyższe stanowiska.
Nowa edycja HP Latex serii R ‘2020: Webinarium Integart
Seria drukarek HP Latex R powstała w odpowiedzi na pytanie: „co zrobić, żeby mogło być jeszcze lepiej?”. W firmie HP to pytanie nigdy nie jest zadawane jednorazowo. To gwarantuje ciągły rozwój produktów.
Atrium Centrum Ploterowe zaprezentuje plotery Mutoh w Gdańsku
5 czerwca będą miały miejsce kolejne „prawdziwe Dni Otwarte” firmy Atrium Centrum Ploterowe. Tym razem plotery Mutoh zaprezentują swoje możliwości w Trójmieście.
Aldi zaprasza „Galopem na Insta!”
Ruszył oficjalny profil ALDI na Instagramie. To kolejny kanał w Social Mediach, w którym sieć aktywnie komunikuje się ze swoimi klientami. „Galopem na Insta” to hasło zachęcające do odwiedzenia profilu ALDI, gdzie użytkownicy znajdą bieżące informacje o produktach i promocjach, a także inspiracje zakupowe. Unikatową cechą komunikacji marki ma być warstwa wizualna...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764