logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Małgorzata Drozdowska i Agnieszka Klimczak nowymi dyrektorkami kreatywnymi FCB Bridge2fun

  PR 02.07.2018, przeczytano 598 razy
ilustracjastrzałka

Małgorzata Drozdowska i Agnieszka Klimczak z dniem 01 lipca br. obejmą stanowiska dyrektorek kreatywnych w FCB Bridge2Fun.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/malgorzata-drozdowska-i-agnieszka-klimczak-nowymi-dyrektorkami-kreatywnymi-fcb-bridge2fun,37084,artykul.html

Pracują razem nieprzerwanie od 2004 roku, realizując kampanie dla małych i dużych klientów (IKEA, Lotto, Tena, Prima, Nivea, AXA, Nissan, Limitless w Dubaju), a w wolnej chwili na założenie rodziny założyły również firmę, która stała się dizajnerskim fenomenem opisywanym przez Huffington Post i została wybrana do selekcji Wallpaper jako „one of the brightest beacons in the Polish design firmament”.

W latach 2014 - 2017 kierowały kreacją FCB Warsaw. W tym czasie agencja zdobyła pierwszego lwa w Cannes (kawa Prima), w kolejnym roku Grand Prix KTR. W 2017 roku zdobyły natomiast 2 lwy w Cannes, a projekt Smart Bell znalazł się na szortliście Cannes Lions Innovation wśród 35 najbardziej innowacyjnych projektów na świecie, zdobywając też 2 Grand Prix na festiwalu Golden Drum i laury w One Show. W badaniu satysfakcji Klientów MMP 2017 agencja pod ich przewodnictwem została oceniona najwyżej z sieciowych agencji, zdobywając najwyższe noty na niemal wszystkich wymiarach.

- Niezmiernie się cieszę, że Agnieszka i Małgorzata zechciały przyjąć naszą propozycję. To rzeczywiście wyjątkowy, niezwykle skuteczny i wybitnie kreatywny duet. Każda z nich ma także osobowość pozwalającą na kierowanie pracami kreacji całej Agencji. Jestem przekonany, że razem będziemy tworzyć jeszcze lepszy produkt kreatywny dla naszych Klientów.’ - Rafał Baran, CEO FCB Bridge2Fun

- Brzmi to paradoksalnie, ale choć wracamy do starej agencji, to z zupełnie nowymi możliwościami. FCB zawsze miała ambicje oferowania kreacji na najwyższym światowym poziomie, a po połączeniu z Bridge2Fun zyskała również niezwykły rozmach i jasno określoną wizję, łączącą reklamę z rozrywką. Nie możemy się doczekać, co wyniknie z tej współpracy. - Agnieszka Klimczak i Małgorzata Drozdowska.

Źródło: FCB Bridge2Fun

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marki, z którymi współpracuje VMLY&R Poland, wśród Interbrand Best Global Brands 2020
Samsung, IKEA, adidas, Danone, 3M i Colgate to wybrane brandy, jakie znalazły się w zestawieniu najwartościowszych marek świata - Interbrand Best Global Brands 2020. Łączy je jedno - za ich lokalną lub regionalną obsługę reklamową odpowiada agencja VMLY&R Poland.
​Marcin Dec został nowym prezesem Sigmy Bis, agencji mediowej PKN ORLEN i PZU. To ceniony menadżer z ponad 20-letnim międzynarodowym doświadczeniem w branży mediowo-reklamowej, który będzie odpowiedzialny za budowanie i rozwój relacji biznesowych z klientami, współtworzenie strategii oraz nadzorowanie najważniejszych projektów agencji. W zarządzie Sigmy...
T-Mobile rozpoczyna kampanię pokazującą transformację, jaką przeszła firma: od tradycyjnej korporacji telekomunikacyjnej do czołowej firmy technologicznej. Prezentuje także możliwości, jakie dzięki tej zmianie zyskują pracownicy, szczególnie ci specjalizujący się w obszarze IT. Hasłem przewodnim kampanii jest #IWILLNOTSTOP, podkreślające zaangażowanie...
„Porozmawiajmy o Pie@#&%!$”– Czesław Mozil i Maria Rotkiel w nowej akcji społecznej ING Banku Śląskiego

Najnowsza inicjatywa ING zachęca do otwartej rozmowy na ważny społecznie temat – pieniędzy. Czy jest to dla nas naturalne i łatwe? A może jednak budzi wiele trudności i napięć – ING odkrywa różne perspektywy stawiając na stand-upy i podcasty.
Nowa reklama TV Banku Millennium
23 października rozpoczyna się emisja nowej reklamy telewizyjnej Pożyczki Gotówkowej Banku Millennium (RRSO 15,32%). W towarzystwie Radka Kotarskiego przekonamy się, że wspaniałe zbiory muzealne można podziwiać nie wychodząc z domu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764