logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Małgorzata Drozdowska i Agnieszka Klimczak nowymi dyrektorkami kreatywnymi FCB Bridge2fun

  PR 02.07.2018, przeczytano 633 razy
ilustracjastrzałka

Małgorzata Drozdowska i Agnieszka Klimczak z dniem 01 lipca br. obejmą stanowiska dyrektorek kreatywnych w FCB Bridge2Fun.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/malgorzata-drozdowska-i-agnieszka-klimczak-nowymi-dyrektorkami-kreatywnymi-fcb-bridge2fun,37084,artykul.html

Pracują razem nieprzerwanie od 2004 roku, realizując kampanie dla małych i dużych klientów (IKEA, Lotto, Tena, Prima, Nivea, AXA, Nissan, Limitless w Dubaju), a w wolnej chwili na założenie rodziny założyły również firmę, która stała się dizajnerskim fenomenem opisywanym przez Huffington Post i została wybrana do selekcji Wallpaper jako „one of the brightest beacons in the Polish design firmament”.

W latach 2014 - 2017 kierowały kreacją FCB Warsaw. W tym czasie agencja zdobyła pierwszego lwa w Cannes (kawa Prima), w kolejnym roku Grand Prix KTR. W 2017 roku zdobyły natomiast 2 lwy w Cannes, a projekt Smart Bell znalazł się na szortliście Cannes Lions Innovation wśród 35 najbardziej innowacyjnych projektów na świecie, zdobywając też 2 Grand Prix na festiwalu Golden Drum i laury w One Show. W badaniu satysfakcji Klientów MMP 2017 agencja pod ich przewodnictwem została oceniona najwyżej z sieciowych agencji, zdobywając najwyższe noty na niemal wszystkich wymiarach.

- Niezmiernie się cieszę, że Agnieszka i Małgorzata zechciały przyjąć naszą propozycję. To rzeczywiście wyjątkowy, niezwykle skuteczny i wybitnie kreatywny duet. Każda z nich ma także osobowość pozwalającą na kierowanie pracami kreacji całej Agencji. Jestem przekonany, że razem będziemy tworzyć jeszcze lepszy produkt kreatywny dla naszych Klientów.’ - Rafał Baran, CEO FCB Bridge2Fun

- Brzmi to paradoksalnie, ale choć wracamy do starej agencji, to z zupełnie nowymi możliwościami. FCB zawsze miała ambicje oferowania kreacji na najwyższym światowym poziomie, a po połączeniu z Bridge2Fun zyskała również niezwykły rozmach i jasno określoną wizję, łączącą reklamę z rozrywką. Nie możemy się doczekać, co wyniknie z tej współpracy. - Agnieszka Klimczak i Małgorzata Drozdowska.

Źródło: FCB Bridge2Fun

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DS Smith wprowadza ekologiczne rozwiązania dla materiałów POS
DS Smith, wiodący producent ekologicznych opakowań, opracował nowy produkt – EKOlogiczny POS (Point-of-Sale). Dzięki użyciu m.in. tekturowych haków i listew cenowych, papierowych podpór pod półki czy papierowej taśmy klejącej, standy i ekspozycje reklamowe będą mogły być w pełni przetwarzane.
Ballantine's: ponad 2 miliony odsłon teledysku „Żar”
Marka Ballantine’s zaprezentowała pierwsze efekty działań w ramach najnowszej odsłony kampanii Tak To Robię. Do sieci trafił teledysk do wspólnego utworu PRO8L3MU i Brodki. Zaledwie w tydzień wideo zyskało ponad 2 miliony odsłon.
Dwie spółki KERRIS Group: KERRIS Select oraz 300.codes, zajmą się obsługą sklepu internetowego marki Obsessive w zakresie SEO, kampanii performance oraz rozwoju scoping session.
Kampania internetowa „Bezpieczne dziecko w samochodzie”
Przez cały rok, do końca grudnia 2021 trwa kampania internetowa „Bezpieczne dziecko w samochodzie”, zorganizowana przez firmę Smart Kid SA i portal BRD24.PL. Celem akcji jest dostarczenie rodzicom fachowej wiedzy na temat, jak zapewnić dziecku bezpieczeństwo podczas jazdy samochodem.
Z końcem minionego roku agencja Cut The Mustard wygrała przetarg na obsługę kanałów social media należącej do grupy spółek Danone marki Żywiec Zdrój.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764