logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Małgorzata Golińska dołączyła do zespołu PMPG Polskie Media

  PR 24.04.2020, przeczytano 1402 razy

Od 15 kwietnia pracami związanymi z rozwojem grupy PMPG w świecie cyfrowym pokieruje Małgorzata Golińska. Do jej głównych zadań na stanowisku Dyrektora ds. Rozwoju Cyfrowego (Digital Development Director) należeć będzie doradztwo w przygotowaniu i wdrożeniu strategii wydawniczej i rozwoju produktów oraz kierowanie procesami transformacji cyfrowej w wydawnictwach grupy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/malgorzata-golinska-dolaczyla-do-zespolu-pmpg-polskie-media,386742,artykul.html

- Bardzo się cieszę, że Małgosia podjęła wyzwanie i dołączyła do PMPG.  Jej wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu spółkami mediowymi oraz kierowaniu złożonymi projektami cyfrowymi wzmocni nasz zespół w zakresie kluczowym dla rozwoju firmy.  Kiedy ogłosiliśmy zakończenie wydawania drukiem tygodnika „Wprost” zapowiedziałem, że mamy konkretny plan, który będziemy z determinacją realizować. Obecna sytuacja związana z COVID-19 - trudna dla wielu firm i wydawnictw – jest szansą, którą chcemy wykorzystać. W marcu trafiliśmy do TOP20 wydawców internetowych, zajmując w zestawieniu 19 miejsce.  Nie jest to nasze ostatnie słowo. – zapowiedział Michał M. Lisiecki, założyciel i większościowy udziałowiec PMPG Polskie Media S.A.

- To ambitne i ciekawe wyzwanie zawodowe. Podejmuję je z entuzjazmem. - powiedziała Małgorzata Golińska i tłumaczy: - WPROST to marka z wieloletnią, imponującą tradycją. Cieszę się, że będę mogła być częścią zespołu , który podkreśla swoje przywiązanie do niezależnego, jakościowego dziennikarstwa. To są wartości, które bardzo cenię.

Moim zadaniem jest przeprowadzić proces transformacji cyfrowej organizacji, wyznaczając strategiczne kierunki, wspomagając zespół i zapewniając rozwój produktów digitalowych.  Wierzę , że moje doświadczenie zawodowe i umiejętności związane z rozwojem biznesów mediowych pozwolą na podejmowanie  śmiałych decyzji i wprowadzanie wielu innowacji.”

Małgorzata Golińska pełniła wcześniej szereg kierowniczych funkcji w firmach związanych z mediami.  Do niedawna była dyrektorem zarządzającym w Wirtualnej Polsce odpowiedzialnym za obszary lifestyle i zdrowie. Przygotowywała i realizowała strategie serwisów takich jak WP abcZdrowie, WP Turystyka, WP Kuchnia, WP Kobieta i WP parenting.

Bezpośrednio przed objęciem funkcji w Wirtualnej Polsce była pełnomocnikiem zarządu Kino Polska ds. kanałów naziemnych.  Wcześniej, przez 10 lat, pracowała w spółce ZPR Media S.A., m.in. jako wiceprezes i dyrektor zarządzający.  Była tam dyrektor wydawniczą „Super Expressu”, a następnie odpowiadała za przygotowanie i funkcjonowanie kanału muzycznego Polo TV oraz produkcje rozrywkowe dla wszystkich kanałów Grupy ZPR Media. Jeszcze wcześniej zarządzała bezpłatną gazetą codzienną Metropol oraz była group managerem w domu mediowym Mindshare Polska.

Źródło: PMPG Polskie Media S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764