logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Małgorzata Golińska Pełnomocnikiem Zarządu ds. kanałów naziemnych w Kino Polska TV SA

  PR 26.02.2018, przeczytano 1366 razy

Do zespołu Kino Polska TV SA dołączyła Małgorzata Golińska, która objęła funkcję Pełnomocnika Zarządu ds. kanałów naziemnych. Małgorzata Golińska odpowiada za rozwój kanałów naziemnych spółki: Zoom TV i Stopklatka TV (41,50 proc. udziałów KP TV SA).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/malgorzata-golinska-pelnomocnikiem-zarzadu-ds.-kanalow-naziemnych-w-kino-polska-tv-sa,35571,artykul.html

– Cieszymy się, że Małgorzata Golińska dołączyła do zespołu Kino Polska TV SA. Jesteśmy przekonani, że duże doświadczenie zawodowe Małgorzaty pozwoli jeszcze lepiej wykorzystać potencjał kanałów Zoom TV i Stopklatka TV – mówi Bogusław Kisielewski, Prezes Zarządu Kino Polska TV SA.
 
Przez ostatnie 10 lat Małgorzata Golińska pracowała w ZPR Media SA, gdzie była m.in. Wiceprezesem Zarządu i Dyrektorem Zarządzającym. Odpowiadała m.in. za stworzenie i prowadzenie kanału muzycznego Polo TV. Równolegle była odpowiedzialna za produkcje rozrywkowe dla kanałów Grupy ZPR Media. Wcześniej Małgorzata Golińska była m.in. Dyrektorem Zarządzającym dziennika „Metropol” i media group managerem w domu mediowym Mindshare.

Źródło: Kino Polska TV SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764