logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Małgorzata Guryn awansowała na stanowisko Client Service Director w Havas Warsaw

  PR 28.01.2021, przeczytano 698 razy
ilustracja

Z początkiem stycznia Małgorzata Guryn objęła stanowisko Client Service Director w Havas Warsaw. Z agencją związana jest od 2019 roku i dotychczas była zatrudniona jako Business Development Director.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/malgorzata-guryn-awansowala-na-stanowisko-client-service-director-w-havas-warsaw,389987,artykul.html

W ramach nowych obowiązków Małgorzata Guryn będzie zarządzać zespołem Client Service, odpowiadając za procesy przetargowe oraz koordynując projekty dla obecnych klientów agencji, między innymi Reckitt Benckiser, Orange, czy CANAL+. Małgorzata Guryn nadal będzie raportować bezpośrednio do Doroty Mazur – CEO agencji Havas Creative.

Małgorzata Guryn związana jest z branżą reklamową od 2002 roku. W poprzedniej agencji – BBDO spędziła 14 lat, ostatnio na stanowisku Account Directora. Posiada bogate doświadczenie w  prowadzeniu projektów z wielu branż, od FMCG i OTC, po finanse, ubezpieczenia, telekomy oraz B2B, które realizowała dla takich klientów, jak: PepsiCo, Bayer, 3M, Prudential, Getin Bank, Mars, Browar Namysłów, czy Zott. Pracowała m. in. nad kampanią „Młodzi Bogowie” dla Prudential, która w 2018 roku otrzymała złote Effie w kategorii Long Term oraz nad kampanią „To, co ważne” dla marki Huawei – zdobywcy złotego Effie w kategorii React & Sustain w 2020.

Źródło: Havas Creative Group

www.havas.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764