logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Małgorzata Jasińska szefową marketingu w Somfy

  PR 12.12.2024, przeczytano 1244 razy
ilustracja

Do zespołu Somfy, producenta rozwiązań automatyki domowej i smart home, dołączyła Małgorzata Jasińska, która objęła stanowisko Dyrektor Marketingu w Europie Wschodniej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/malgorzata-jasinska-szefowa-marketingu-w-somfy,406850,artykul.html

Somfy konsekwentnie realizuje misję związaną z budowaniem świadomości zarówno partnerów biznesowych jak i konsumentów w zakresie efektywności energetycznej budynków. Globalne wyzwania, takie jak rosnące ceny energii, zmiany klimatyczne oraz zaostrzające się regulacje unijne, w tym dyrektywa (EPBD), wymagają zdecydowanych działań w zakresie redukcji emisji CO2. W odpowiedzi na te aspekty, Somfy intensyfikuje procesy na rzecz popularyzacji rozwiązań energooszczędnych. Automatyka do osłon zewnętrznych, takich jak rolety czy żaluzje fasadowe, przyczynia się do obniżenia zużycia energii w budynkach nawet o 30% w mroźne miesiące, natomiast latem pozwala efektywnie obniżać temperaturę wewnątrz pomieszczeń o 4-7°C1.

Do zespołu zarządzającego Somfy w Europie Wschodniej dołączyła Małgorzata Jasińska, obejmując stanowisko Dyrektora Marketingu. Jej zadaniem będzie promowanie nowoczesnych technologii w branży automatyki i budowanie świadomości korzyści płynących z ich implementacji w regionie (miedzy innymi w Polsce, Czechach, Rumunii, krajach Bałtyckich i Bałkańskich). W obliczu coraz bardziej wymagających regulacji prawnych dotyczących efektywności energetycznej, kompetencje Jasińskiej będą kluczowe dla realizacji celów Somfy i dalszego budowania pozycji lidera. Małgorzata Jasińska będzie także odpowiedzialna za wdrożenie kompleksowej strategii marketingowej we wszystkich kanałach sprzedaży. Strategia ta zostanie dostosowana do ścieżki klienta i obejmie każdy etap jego kontaktu z marką – od edukacji i inspiracji, przez wybór automatycznych rozwiązań, aż po zakup i obsługę posprzedażową.

Małgorzata Jasińska wnosi do zespołu wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu marketingiem na rynkach międzynarodowych, zdobyte w sektorze B2B w globalnych organizacjach. Jej osiągnięcia zawodowe obejmują skuteczne wdrażanie strategii go-to-market na rynkach Europy i Bliskiego Wschodu, gdzie wprowadzała i komercjalizowała innowacyjne produkty w wymagających branżach. Ponadto, z sukcesem współtworzyła i realizowała procesy transformacji cyfrowej. W trakcie swojej kariery zainicjowała i wdrożyła wiele kluczowych inicjatyw, które przyczyniły się do znaczącego zwiększenia udziału w rynku oraz przyspieszenia rentownego wzrostu przychodów. Posiada też bogate doświadczenie w budowaniu międzynarodowych zespołów „high performing teams”, przyczyniając się do tworzenia kultury inkluzywności i różnorodności.

Somfy jest dla mnie niezwykle inspirującą organizacją, która nie tylko tworzy inteligentne rozwiązania pozwalające podnieść komfort życia i bezpieczeństwo, ale także ma realny wpływ na ochronę środowiska. Wierzę, że razem z zespołem wzmocnimy pozycję Somfy jako lidera zrównoważonego rozwoju, kładąc nacisk na komunikację rozwiązań wspierających efektywność energetyczną, które są odpowiedzią na dyrektywę (EPBD) Unii Europejskiej i rosnące potrzeby rynku. – podkreśla Małgorzata Jasińska.

Nowa Dyrektor Marketingu jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej na kierunku Zarządzanie i Marketing. Wiedzę z obszaru marketingu pogłębiała na uczelniach UCLA i Harvard Business School, Executive Education. Swoją karierę rozwijała w Polsce oraz USA, gdzie pracowała dla firm związanych z produkcją artykułów biurowych, maszyn CNC i rozwiązań z dziedziny bezpieczeństwa.

Źródło: Somfy

Dodatkowe informacje:

1. Symulacje Somfy realizowane przy wsparciu Carbone 4, niezależnej firmy konsultingowej, specjalizującej się w strategii niskoemisyjnej i adaptacji do zmian klimatu. Wyniki różnią się w zależności od wielkości domu, jego geolokalizacji, roku budowy i wyposażenia okien (rolety, zewnętrzne żaluzje).

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Katarzyna Tomalska zarządza zespołem Michała Banaszewskiego w VML
Michał Banaszewski - Managing Partner w polskim oddziale VML - opuszcza agencję po prawie 14 latach.
Jakub Mączka obejmuje stanowisko w Platige Image
Z początkiem stycznia 2025 r. do zespołu Platige Image dołączył Jakub Mączka, obejmując funkcję Head of Motion Capture Studio. To strategiczny krok, mający na celu dalszy rozwój technologii, jak i dywersyfikację projektów studio.
Jan Zagrodzki dołącza do Cut The Mustard
Jan Zagrodzki dołącza do agencji Cut The Mustard i obejmuje stanowisko Business Directora. Kompleksowo zaopiekuje w strukturze kwestie biznesowe, zarówno na polu nowego biznesu, jak i działu obsługi klienta.
Artur Birnbaum z nową rolą w Grupie Agora
Od 1 lutego br. Artur Birnbaum obejmie stanowisko Chief Data and Digital Strategy Officer. Będzie odpowiadać za rozwój działu strategicznych analiz digitalowych i wspierać projekty digitalowe w Grupie Agora.
Bartosz Kwarciak dołącza do Grupy ZPR Media
Od stycznia br. do zespołu Grupy ZPR Media dołączył Bartosz Kwarciak. Został konsultantem zarządu TIME SA ds. rozwoju i zarządzania procesami biznesowymi.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764