logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Małgorzata Koselnik dołącza do zespołu Grupy Iberion

  PR 10.10.2022, przeczytano 421 razy
ilustracja

Do zespołu Grupy Iberion dołączyła w październiku Małgorzata Koselnik. Objęła nowo utworzone stanowisko dyrektora produktu reklamowego i sprzedaży bezpośredniej. Będzie odpowiadała za budowę produktów reklamowych ze szczególnym uwzględnieniem rozwiązań natywnych oraz niestandardowych, proces ich sprzedaży i realizacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/malgorzata-koselnik-dolacza-do-zespolu-grupy-iberion,397535,artykul.html

Małgorzata Koselnik z rynkiem reklamowym związana jest od ponad 10 lat. Od 2017 pracowała w firmie badawczo-technologicznej Gemius, gdzie wprowadzała m.in. nowe produkty na rynek oraz doradzała wydawcom internetowym, telewizyjnym i radiowym w zakresie badań i rozwiązań technologicznych. Wcześniej w Media Impact Polska (RASP) odpowiadała za współpracę z największymi reklamodawcami z branży technologicznej. W przeszłości pracowała również w biurze reklamy serwisu biznesowego eGospodarka.pl oraz jako project manager w kilku agencjach marketingowych, m.in. K2. Jest absolwentką filozofii Uniwersytetu Gdańskiego oraz ukończyła studia media relations na WWSH.

- Rynek reklamy internetowej rośnie dynamicznie, a w ubiegłym roku, wg danych Publicis Groupe Polska, przewyższył wydatki na reklamę w telewizji. Grupa Iberion ma duży potencjał reklamowy, który do tej pory nie był w pełni wykorzystywany. Moim celem na najbliższe tygodnie jest uporządkowanie produktu reklamowego Grupy oraz stworzenie nowych formatów, odpowiadających na potrzeby rynku. Równolegle buduję zespół sprzedaży bezpośredniej i projektów specjalnych. To duże wyzwanie. Wierzę, że we współpracy z całym zespołem Grupy Iberion już niedługo będziemy mogli naszym Klientom i Partnerom zaproponować nowe formaty reklamowe, z których chętnie będą korzystać. – komentuje Małgorzata Koselnik.

W czwartym kwartale tego roku, Grupa Iberion mocno postawiła na rozwój i doświadczonych managerów. Z początkiem miesiąca do zarządu spółki dołączyli Rafał Warecki jako Chief Revenue Officer oraz Michał Chabas na stanowisku Chief Publishing Officer. Małgorzata Koselnik będzie raportować bezpośrednio do CRO Grupy – Rafała Wareckiego.

- Niestandardowe działania reklamowe to ogromna część biznesu wydawniczego, po które Grupa Iberion do tej pory praktycznie nie sięgała. Jesteśmy w czołówce serwisów o tematyce lifestyle czy kulinarnej oraz posiadamy największy ze wszystkich grup mediowych w Polsce zasięg w mediach społecznościowych. Zamierzamy to wykorzystać tworząc nowe formaty reklamowe. – dodaje Rafał Warecki.

Iberion to jedna z najmłodszych grup mediowych w Polsce, która powstała w 2015 roku. W jej skład wchodzi obecnie kilka serwisów tematycznych i wiele dużych kanałów społecznościowych na popularnych platformach, dzięki którym jest liderem zasięgowym pośród wszystkich polskich grup wydawniczych m.in. na Facebooku czy Tik-Toku.

Źródło: Iberion sp. z o.o.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Kocha, lubi, pasuje” - nowy program randkowy w TTV
Podobno ideały nie istnieją. Jeśli to prawda, to dlaczego swojego ideału po prostu... nie stworzyć? W tym programie nie ma żadnych ograniczeń. Seria zadebiutuje na antenie TTV 15 kwietnia, odcinki będą emitowane w każdą sobotę o godz. 22:00.
Jakdojade prezentuje nową odsłonę przeglądarkowej wersji popularnego planera podróży. Stronę przepisano od podstaw zgodnie z najnowszymi technologiami, aby zapewnić użytkownikowi doświadczenia zbliżone do korzystania z aplikacji.
Oscary przyciągają uwagę internautów
Poniedziałek po oscarowej nocy przyciągnął na strony poświęcone tematyce filmowej około miliona internautów więcej niż w przeciętny dzień - tak wynika z analizy danych z badania Mediapanel. Internautów nie tylko było więcej – spędzali oni na serwisach filmowych więcej czasu niż zwykle.   
Od kwietnia Ringier Axel Springer Polska połączy redakcje Onet Lifestyle, Onet Kultura i Ofeminin. Na czele zespołu stanie Dominika Olszyna-Kniaź, dotychczasowa redaktorka naczelna Onet Lifestyle i Onet Kultura. Po stronie biznesu obszar wzmocni Joanna Szefler, która obejmie nowo utworzone stanowisko head of new business lifestyle i będzie odpowiedzialna za wsparcie sprzedaży i...
Onet Premium rozwija nowe partnerstwa i rozpoczyna kolejną współpracę z firmą vivo z obszaru telekomunikacji. W ramach współpracy Onet Premium będzie dostępny dla klientów marki vivo w specjalnej promocji. Onet Premium rozpoczyna współpracę z globalnym producentem smartfonów – marką vivo.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764