
Do zespołu Grupy Iberion dołączyła w październiku Małgorzata Koselnik. Objęła nowo utworzone stanowisko dyrektora produktu reklamowego i sprzedaży bezpośredniej. Będzie odpowiadała za budowę produktów reklamowych ze szczególnym uwzględnieniem rozwiązań natywnych oraz niestandardowych, proces ich sprzedaży i realizacji.
Małgorzata Koselnik z rynkiem reklamowym związana jest od ponad 10 lat. Od 2017 pracowała w firmie badawczo-technologicznej Gemius, gdzie wprowadzała m.in. nowe produkty na rynek oraz doradzała wydawcom internetowym, telewizyjnym i radiowym w zakresie badań i rozwiązań technologicznych. Wcześniej w Media Impact Polska (RASP) odpowiadała za współpracę z największymi reklamodawcami z branży technologicznej. W przeszłości pracowała również w biurze reklamy serwisu biznesowego eGospodarka.pl oraz jako project manager w kilku agencjach marketingowych, m.in. K2. Jest absolwentką filozofii Uniwersytetu Gdańskiego oraz ukończyła studia media relations na WWSH.
- Rynek reklamy internetowej rośnie dynamicznie, a w ubiegłym roku, wg danych Publicis Groupe Polska, przewyższył wydatki na reklamę w telewizji. Grupa Iberion ma duży potencjał reklamowy, który do tej pory nie był w pełni wykorzystywany. Moim celem na najbliższe tygodnie jest uporządkowanie produktu reklamowego Grupy oraz stworzenie nowych formatów, odpowiadających na potrzeby rynku. Równolegle buduję zespół sprzedaży bezpośredniej i projektów specjalnych. To duże wyzwanie. Wierzę, że we współpracy z całym zespołem Grupy Iberion już niedługo będziemy mogli naszym Klientom i Partnerom zaproponować nowe formaty reklamowe, z których chętnie będą korzystać. – komentuje Małgorzata Koselnik.
W czwartym kwartale tego roku, Grupa Iberion mocno postawiła na rozwój i doświadczonych managerów. Z początkiem miesiąca do zarządu spółki dołączyli Rafał Warecki jako Chief Revenue Officer oraz Michał Chabas na stanowisku Chief Publishing Officer. Małgorzata Koselnik będzie raportować bezpośrednio do CRO Grupy – Rafała Wareckiego.
- Niestandardowe działania reklamowe to ogromna część biznesu wydawniczego, po które Grupa Iberion do tej pory praktycznie nie sięgała. Jesteśmy w czołówce serwisów o tematyce lifestyle czy kulinarnej oraz posiadamy największy ze wszystkich grup mediowych w Polsce zasięg w mediach społecznościowych. Zamierzamy to wykorzystać tworząc nowe formaty reklamowe. – dodaje Rafał Warecki.
Iberion to jedna z najmłodszych grup mediowych w Polsce, która powstała w 2015 roku. W jej skład wchodzi obecnie kilka serwisów tematycznych i wiele dużych kanałów społecznościowych na popularnych platformach, dzięki którym jest liderem zasięgowym pośród wszystkich polskich grup wydawniczych m.in. na Facebooku czy Tik-Toku.
Źródło: Iberion sp. z o.o.